4 koła - BMW 520i - nie mozna skrecać
bugietz251 - 2009-03-24, 14:49 Temat postu: BMW 520i - nie mozna skrecać Witam panowie.
Mam bardzo powazny problem poniewaz w samochodzie ktorym dojezdzamy do szkoły dziejesie cos dziwnego , a mianowicie ... dzieje sie to nieraz kilka razy dziennie neiraz przez tydzien nie , jadac nagle zapala sie kontrolka od abs, oleju i nie mozna ruszyc kierownicą , trzeba go zgasic ( o ile sam nie zgasnie) i dopiero wszystko wraca do normy nieraz na tydzien a nieraz na 5min albo i 20m , bespieczniki sprawdziłem , płyn w zbiorniczku od pompy tez jest... co to moze byc? pompa siada ? cos z komputerem sie dzieje? jezeli ktos miał podobny problem prosze o wypowiedzenie sie poniewaz do szkoły jakos musze dojezdzac a wstawac na autobus o 5 rano nie mam ochoty...
Dziekuje z góry za odpowiedzi.
BeerfaN - 2009-03-24, 15:11
Może stacyjka się rozleciała i blokuje kierownicę oraz powoduje spięcia na obwodach? Tam zacząłbym szukać źródła problemów.
Paweł150 - 2009-03-24, 15:12
a tego co mozna wywnioskowac to albo pompa siada ale chyba raczej komputers świruje i moze jakies zwarcie przebicie cos co wyłancza sterowanie wspomaganiem najlepiej wybrac sie do dobrego mechanika i elektronika samochodowego pewnie jakis sterownik siada
bugietz251 - 2009-03-24, 15:26
cos z tym trzeba zrobic dzisiaj wjezdzamy na skrzyzowanie jeb i nie mozna skrecic , chwała bogu ze nikt nie jechał bo nie było by przyjemnie...
no nic bede musiał pogrzebac i poszukać do mechanika raczej oddawac bym nie chciał bo wiadomo jak teraz jest jedno zrobi 2 popsuje... wolałbym sam cos z tym sporubowac w ostateczności oddam do jakiegos warsztatu.
dziwi mnie to ze nieraz samochod gasnie , a nieraz nie i pali sie kontrolka od oleju i abs? moze gubi cisnienie na pompie ?
Tomek-88 - 2009-03-24, 15:44
nic nie ruszysz kierownicą ? jakby pompa wspomagania siadla to i tak chyba powinienes dwoma rekami skrecic kierownicą.
hubertbaran - 2009-03-24, 15:54
Silnik z reszta instalacji elektrycznej łaczy tylko 1 za to wielka jak cholera złaczka tam szukaj przyczyny. Jesli to nie to przyczyn moze byc wiele od rozwalajacego sie mechanizmu róznicowego do blokujace pompy przez uszkodzenie sterownika ABS
Lorenz - 2009-03-24, 16:06
J aproponuję wizytę w warsztacie i podłączenie pod kompa
tomek8484 - 2009-03-24, 16:09
ja bym jednka proponował abyś zaprowadził do mechanika
nie warto ryzykować życia
bugietz251 - 2009-03-24, 16:18
Tomek-88, kierownicy da sie ruszyc ale tylko delikatnie na boki tak z 5 cm pozniej cos ja blokuje i sprezynuje.... chyba gdyby wspomaganie siadło to kiera powinna chodzi tylko ze ciezej , tak? czy juz wogole nie da sie krecic?
no nic chyba oddam to padło do mechanika... szkoda zdrowia .
wozi - 2009-03-24, 16:19
Najpierw radziłbym ci sie wybrac do elektryka a potem do mechanika jak ten pierwszy nie pomoże, kijowo że ci blokuje kierownice to cholernie niebezpieczna taka jazda
A teraz troche żartem bo nie mogę sie powstrzymac NIEMIECKI SAMOCHÓD SIE ZEPSUŁ NIEMOŻLIWE
bugietz251 - 2009-03-24, 16:19
hubertbaran, wiesz mzoe w ktorym dokladnie miejscu ta złaczka sie znajduje?
[ Dodano: 2009-03-24, 16:20 ]
wozi, szczerze to naprawde byłem obsrany wracajac dzisiaj , dobrze ze chociaz heble chodza , wiecej niz 60 nie jechałem bo nigdy nie wiadomo kiedy sie zablokuje.. ;/
hubertbaran - 2009-03-24, 16:36
Złaczke napewno zauważysz idź po kablach. Czy samochód blokuje kierownice w jeździe czy na postoju czy masz dyskoteke? Jesli to dyskoteka mozliwe ze kochany czujnik ABS w któryms z kół szwankuje. Silnik jak gaśnie to sie zadusza czy raczej wystepuje zjawisko jakby wyłaczenia zapłonu?
bugietz251 - 2009-03-24, 17:09
hubertbaran, kierownica blokuje się podczas jazdy , chce skręcić kawałek skręci i nagle blokada... na desce zapalają się kontrolki od ABS-u , Oleju no i jak silnik zgaśnie to ładowania.... gdy kiera sie zablokuje zjedziemy na pobocze jakimś cudem silnik pracuje i jak chce sie go przegarować jest zamulony a nieraz po prostu zdycha , wyłączymy zapłon włączymy jeszcze raz i jest git. wogole nieraz cos sie wali z ta elektryka , wyswietlacz biegów raz wyswietla dobrze raz połowe cyfer , termometr pokazuje 4st a zaraz 1 no ale to da sie jeszcze jakos wytłumaczyc, ale to ze rano jechalismy do sql było poł butli gazu według czujnika a jak wracalismy była rezerwa? hmmm dziwny ten samochod... cos go boli ale nie wiem za bardzo co.
[ Dodano: 2009-03-24, 17:11 ]
hmmm nie wiem czy ma to jakis zwiazek ale nieraz przy odpalaniu potrafi strzelic w filtr...
hubertbaran - 2009-03-24, 17:13
Boli go chyba starość instalacja elektryczna jest w strzepach sprawdź czy plecionka masy wyglada jeszcze jak plecionka.
bugietz251 - 2009-03-24, 17:17
pozniej wjade na kanał to zobacze moze gdziesz sie cos odczepiło i masuje albo jaki kabel sie nadtopił ...
[ Dodano: 2009-03-24, 17:24 ]
hubertbaran, a jak myslisz co z tym gazem? moze jest jakas nieszczelność? przeciez niemozliwe zeby na 50l gazu zrobic niecałe 150 km przy jeździe spokojnej...
hubertbaran - 2009-03-24, 17:30
Jak nie masz masy na silniku to elektro zawór nie odcina gazu;]
wojciech944 - 2009-03-24, 17:47
bardzo często się zdarza ze wskaźniki poziomu gazu w butli nie pokazują prawidłowo, najlepiej za każdym tankowaniem przeliczać spalanie, zerować dzienny licznik i wtedy będziesz wiedział kiedy się kończy i dotankowac
a co do Elektro zaworów to hubertbaran, nie pisz głupot bo każdy przepuszcza dopiero po podaniu zasilania na jego cewkę
hubertbaran - 2009-03-24, 17:52
Jak na masie jest duża oporność to zawór cały czas jest otwarty, czesto sie to zdaża. Pozatym czesto przepuszcza gaz przy pokrywce filtra gazu. Do tego pływak w butli lubi sie zawiesic.
bugietz251 - 2009-03-24, 18:21
byłem tak skupiony na jezdze ze nie usłyszałem ze silnik strasznie zaczał warkotac w srodku tego nie słcuahc ale po wjechaniu do garazu ojciec odrazu usłyszał dziwne dzwieki dzisiaj juz nie ustale gdzie powietrze spiepsza bo jutro troche sprawdzioanow i trzeba co nieco ogarnac ale wstepnie wydaje nam sie ze sadzi albo pod głowica albo pod kolektorami, obroty faluja , silnik z opoznieniem sie wkreca na obroty wogole przymulony , czy to moze miec zwiazek?
hubertbaran - 2009-03-24, 18:23
Faluje bo coś nie tak z zapłonem stawiam na te pieprzona mase. Weź kawałek grubego kabla i pociagnij mase od - aku do bloku silnika. Zaraz bedzie wiadomo czy to masa.
|
|
|