To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

Napęd - Silnik - stuki po remoncie - MZ 250

Budzik-WGR - 2005-10-02, 11:06

Najpierw to oblookaj a nie odrazu wymien!! Drejmij cylinder bobacz w kakim stanie jest lozysko korbowodu..
Adamuh - 2005-10-03, 19:37

hmmm no wlasnie problem w tym ze to napewno nie korba ani zadne z lozysk...jakies 200km temu robilem remont(nowy korbowod, tlok sworzen i lozyska, i regeneracja walu)..zastanawialo mnie tylko jedno(szkoda ze mi sie dopiero teraz to przypomnialo:P: gdy kupowalem tlok sprzedawca powiedizal ze skoro docieram to powinienem srodkowy pierscien zalozyc o jeden wymiar wiekszy i tylko zamek spilowac zeby sie zamknal...zastanowilo mnie to ale skoro tam pracuje to sie chyba zna????...co wy o tym sadzicie????
eMZetkowicz - 2005-10-03, 23:27

Czyżby to był luźny zabierak poprzez źle dobrane podkłądki odległościowe?? Sama serwisówka o tym mówi...
maeko - 2005-10-04, 17:10

ja jak składałem to tam własnie włozyłem chyba z 2 takie podkładki miedziane i nie mam stuków
Adamuh - 2005-10-04, 18:52

yyy jakie podkladki odleglosciowe>??? hmm gdzie sie je instaluje???
maeko - 2005-10-04, 21:03

ja musiałem włożyć pomniędzy uszczelniacz (simering na wale) a zabierak, bo inaczej szorował by mi zabierak o kloło te duże zębate i jeszcze włożyłem chyba (oczywiście wedle potrzeb) z 1 pomiędzy zabierak a kosz
Nycha - 2005-10-05, 16:29

polecam schemat silnika
maeko - 2005-10-06, 15:08

No własnie ja żeby nie schemat to bym złożył takjak poprtzedni właściciel!! a było źle złozone, teraz poskłądałem wszystko wedle schematu i etka elegancko chodzi (nic nie stuka!!) Pozdro.
Simon - 2005-10-28, 19:59

mam pytanko jaki moze byc koszt usuniecia tych stuków? i tego ze wolno schodzi z obrotów? pytam bo jutro jade obejrzec ponownie mz ktora wlasnie takie objawy ma, i nie wiem czy kapitalki nie zrobie. ile bym musial miec kasy zeby wymienic wszystkie lozyska, zimmeringi, czyli na remont silnika bez szlifu cylindra i regeneracji wału. bede wdzieczny za wskazowki
Nycha - 2005-10-28, 20:08

łożyska niemieckie ok 60-80 zł za oba to na wał jeśli wolno schodzi z obrotów to może b yś wina lewego powietrza lub źle wyregulowany gaźnik. Stuki zalezy jakie wiekszośc mz ma stuki sprzęgła a tego raczej nie usuniesz bo nie znalazłem nigdzie osoby która wyważyłaby sprzegło mz
hubertbaran - 2005-10-29, 08:42

niemieckie łozyska to ściema. FŁT (polskie) są bardzo dobre!!
Simon - 2005-10-29, 12:05

dzisiaj kupiłem ta Mz, kolega ogladal ktory sie zna i mowi ze to nic groznego, lancuszek sprzeglowy mam chyba luzny i wali mi o blok. no i do regulacji jest sprzet poza tym spox
Nycha - 2005-10-29, 21:25

heh na polskich pół roku pojeździłęm i siadły a na niemieckich odpukać dwa zloty i cały sezon i narazie jest wporzadku
hubertbaran - 2005-10-30, 08:24

Polskie: PPL i FŁT Polacy mają lepsze łożyska i mi tu kitu nie wciskać !! 15 lat temu wasze sprzety skłądano na niemieckich łożyskach skłądanych w przestarzałych technologiach :) Teraz maja leciec nowe łozyska składane bardzo nowocześnie:)


Walka z przesądami gorsza od walki z wiatrakami !!


jak chcesz mieć łożysko dobre to kup japońskie:] Niemieckie to drogi szmelc :]



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group