Renowacja/specyfikacja modeli - MZ ES 300
matmax - 2010-01-03, 21:09
Stanley7979, wymiary podaj na forum. Przyda się dla przyszłych pokoleń...
Tomek, gdzieś czytałem że idealnie pasuje z trabanta. Jeśli się mylę to mnie poprawcie, ale może to być jakiś kierunek poszukiwań.
Dekoj - 2010-01-03, 21:24
Generał na w swojej tropce miał trabantowski tłok z tego co opowiadał - spisuje sie swietnie.
Allu - 2010-01-04, 00:06
Z trabanta pasuje tylko że sworzeń w trabancie jest grubszy.
Red250Arrow - 2010-01-04, 14:25
Na niemieckiej stronie natknąłem się na różnice w głowicach
Stanley7979 - 2010-01-04, 18:00
średnica tłoka -72mm
wysokość całkowita -97,5mm
średnica sworznia -20mm
szerokość okna -35,5mm
wysokość okna -24,2mm
dodam tylko, że w moim tłoku są zamknięte okna
motomaciey - 2010-01-04, 18:10
Allu napisał/a: | Z trabanta pasuje tylko że sworzeń w trabancie jest grubszy |
Stanley7979 napisał/a: | średnica sworznia -20mm |
Taki sworzeń jest w Trabancie A20x13x60 L, poczytałem na ten temat i jeśli będzie pasować dolny sworzeń to przeszczepię do swojego moto tłok z korbowodem od traba trzeba będzie dorobić dystans pod cylinder 8mm
tomek@1966 - 2010-01-06, 15:49
dzięki za informacje a więc mój tłok jest z czegoś innego
średnica 72,99mm
wysokość 88,5mm
szerokość wycięcia 38mm
wys wycięcia 26mm
średnica sworznia 20mm
Stanley7979 - 2010-01-06, 16:51
Bardzo prawdopodobne, że posiadasz tłok z trampka. Swego czasu miałem cylinder od tropki rozwiercany i tulejowany do tego był tłok o średnicy jak w es 300 ale niższy. Kupiłem go razem z innymi częściami do es-ki od kolesia, którego ojciec w latach 60-tych bujał się na MZ. Jak szczęście dopisze to może go jeszcze wygrzebie gdzieś w garażu (cylinder oczywiście).
|
|
|