Usprawnienia/modyfikacje & akcesoria - Ciekawy pomysł na tuning MZ
Plonek - 2006-12-29, 17:12
Cytat: | uważam ze juz lekka zmiana stylistyki TS moze ja zmienić w maszyne radjowa tamtych lat;) | zamiarzasz konkurować z ZET czy RMF FM
Swojadrogą potwierdzam, TS z swojąwąską kierownicą wręcz idealnie nadaje się na przeróbki na cafe racera.przedewzzystkim chrom na przedni błotnik, tylni pod obcinkę, a potem myśleć nad szczegółami.
tomasz102 - 2007-06-07, 21:52
znalazłem zdięca przerobionej MZty, i to konkretnie i z guste. Zwrócicie uwage na przeniesienie napędu wogole obejżyjcie dokładnie bo przeróbek jest masa.
Zdięcie jest ze zlotu w Zschopau.
Red250Arrow - 2007-06-07, 21:58
ukłony za bak w stronę ets . Ogólnie koleś pomyślał. Masz więcej fot??
tomasz102 - 2007-06-07, 22:00
niestety nie, znalazłem tylko tą, a zobaczył bym kolanko, bo tłumik idzie pod spodem.
Petro - 2007-06-08, 09:25
boskie:d fajne ma hamulce
AdEk2007 - 2007-06-08, 14:01
Ciekawe jak to jeździ
hubertbaran - 2007-06-08, 16:18
ten pasek zebaty pasuje jak świni homonto;]
Simon - 2007-06-08, 16:59
Jak dla mnie piękna
jannex - 2007-06-08, 17:12
YYYY a gdzie to ma zmianę biegów?
KingNothing - 2007-06-08, 18:26
jannex, ma. Podnóżki ma przsunięte i dzwignię też. hubertbaran, pasek zawsze lepszy niż łańcuch
hubertbaran - 2007-06-08, 22:49
w którym miejscu jest lepszy od łańcucha;| chyba cichszy... obecnie stosuje sie tylko pasek w nudziarskich customach albo choperach ;]
led1 - 2007-06-13, 12:30
Bomba ! Jestem nawet w stanie wybaczyć użycie baku z ETS .
Nostradamus - 2007-06-13, 17:10
hubertbaran tak a Buell to co ma?? A BMW co stosuje w moto??
hubertbaran - 2007-06-13, 19:04
BMW to raczje nie pasek ;] Zreszta ja juz swojego zdania nie zmienie :/ Pasek jest do dup... !! A juz napewno nie pasuje do klasyka:/
Nostradamus - 2007-06-13, 19:31
a np BMW F800 Wedłóg mnie jest lepszy pasek niż łańcuch bo cichszy mniej roboty przy nim.
RazieL - 2007-06-13, 20:39
zalezy do czego... do klasyka tylko lancuch(ewentualnie kardan), do enduro crossow itp tylko lancuch, do turystykow(bez obslugowych) tylko kardan. scigacz albo pasek albo lancuch, a choppery i cruisery kardan albo paseczek takie jest moje zdanie.
hubertbaran - 2007-06-13, 22:02
cichszy... wiesz ile obsługa paska kosztuje bo według mnie w cholere duzo wiecej niz łańcucha pozatym do paska musi sie stosować duzo wieksze łozyska itp.
RazieL - 2007-06-14, 07:24
obsluga paska?? przeciez pasek sie tylko wymienia jak sie rozciagnie-urwie.
hubertbaran - 2007-06-14, 08:11
nie dokońca, o pasek nalezy dbac tak jak o łańcuch, musisz go czyscic, sprawdzac jego stan itp. Duza zaleta jest jego cicha praca, natomiast nie przekonuje cena. Pozatym wytrzymałosc paska jest też niższa jeśli chodzi o motocykle sportowe i o duzej mocy, Pozatym tak długi pasek nie lubi wysokich obrotów.
Dlatego ja wole łańcuch, ba gdybym miał auto to niechciał bym w zyciu paska rozrządu, za duzo widziałęm pogietych zaworów:/
Motomaniak - 2007-06-14, 09:15
hubertbaran,
Po prostu Pasek ma swoj przebieg ktory daje fabryka, po tym przebiegu trzeba wymienic, jezeli będa przestrzegane normy to wszystko bedzie oki, paski sa durzo bardziej trwałe niz łancuchy. i nie wymagaja obsługi.
|
|
|