To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

Usprawnienia/modyfikacje & akcesoria - Ciekawy pomysł na tuning MZ

Plonek - 2006-12-29, 17:12

Cytat:
uważam ze juz lekka zmiana stylistyki TS moze ja zmienić w maszyne radjowa tamtych lat;)
zamiarzasz konkurować z ZET czy RMF FM :?: :lol:
Swojadrogą potwierdzam, TS z swojąwąską kierownicą wręcz idealnie nadaje się na przeróbki na cafe racera.przedewzzystkim chrom na przedni błotnik, tylni pod obcinkę, a potem myśleć nad szczegółami.

tomasz102 - 2007-06-07, 21:52

znalazłem zdięca przerobionej MZty, i to konkretnie i z guste. Zwrócicie uwage na przeniesienie napędu :twisted: wogole obejżyjcie dokładnie bo przeróbek jest masa. :grin:

Zdięcie jest ze zlotu w Zschopau.

Red250Arrow - 2007-06-07, 21:58

ukłony za bak w stronę ets :] . Ogólnie koleś pomyślał. Masz więcej fot??
tomasz102 - 2007-06-07, 22:00

niestety nie, znalazłem tylko tą, a zobaczył bym kolanko, bo tłumik idzie pod spodem.
Petro - 2007-06-08, 09:25

boskie:d fajne ma hamulce :smile: :shock: :shock:
AdEk2007 - 2007-06-08, 14:01

Ciekawe jak to jeździ :)
hubertbaran - 2007-06-08, 16:18

ten pasek zebaty pasuje jak świni homonto;]
Simon - 2007-06-08, 16:59

Jak dla mnie piękna :mrgreen:
jannex - 2007-06-08, 17:12

YYYY a gdzie to ma zmianę biegów?
KingNothing - 2007-06-08, 18:26

jannex, ma. Podnóżki ma przsunięte i dzwignię też. hubertbaran, pasek zawsze lepszy niż łańcuch :)
hubertbaran - 2007-06-08, 22:49

w którym miejscu jest lepszy od łańcucha;| chyba cichszy... obecnie stosuje sie tylko pasek w nudziarskich customach albo choperach ;]
led1 - 2007-06-13, 12:30

Bomba :shock: ! Jestem nawet w stanie wybaczyć użycie baku z ETS :mrgreen: .
Nostradamus - 2007-06-13, 17:10

hubertbaran tak a Buell to co ma?? A BMW co stosuje w moto??
hubertbaran - 2007-06-13, 19:04

BMW to raczje nie pasek ;] Zreszta ja juz swojego zdania nie zmienie :/ Pasek jest do dup... !! A juz napewno nie pasuje do klasyka:/
Nostradamus - 2007-06-13, 19:31

a np BMW F800 :D :D :D :D Wedłóg mnie jest lepszy pasek niż łańcuch bo cichszy mniej roboty przy nim.
RazieL - 2007-06-13, 20:39

zalezy do czego... do klasyka tylko lancuch(ewentualnie kardan), do enduro crossow itp tylko lancuch, do turystykow(bez obslugowych) tylko kardan. scigacz albo pasek albo lancuch, a choppery i cruisery kardan albo paseczek :) takie jest moje zdanie.
hubertbaran - 2007-06-13, 22:02

cichszy... wiesz ile obsługa paska kosztuje bo według mnie w cholere duzo wiecej niz łańcucha pozatym do paska musi sie stosować duzo wieksze łozyska itp.
RazieL - 2007-06-14, 07:24

obsluga paska?? przeciez pasek sie tylko wymienia jak sie rozciagnie-urwie.
hubertbaran - 2007-06-14, 08:11

nie dokońca, o pasek nalezy dbac tak jak o łańcuch, musisz go czyscic, sprawdzac jego stan itp. Duza zaleta jest jego cicha praca, natomiast nie przekonuje cena. Pozatym wytrzymałosc paska jest też niższa jeśli chodzi o motocykle sportowe i o duzej mocy, Pozatym tak długi pasek nie lubi wysokich obrotów.

Dlatego ja wole łańcuch, ba gdybym miał auto to niechciał bym w zyciu paska rozrządu, za duzo widziałęm pogietych zaworów:/

Motomaniak - 2007-06-14, 09:15

hubertbaran,
Po prostu Pasek ma swoj przebieg ktory daje fabryka, po tym przebiegu trzeba wymienic, jezeli będa przestrzegane normy to wszystko bedzie oki, paski sa durzo bardziej trwałe niz łancuchy. i nie wymagaja obsługi. :smile:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group