Prawo - Jak zarejestrować etz 150 na 125.
mati14 - 2015-02-05, 22:24
Ile kosztował PLN cały proces tego rejestrowania na 125 ? Myślę dziewczynie kupić na wakacje 150 i tak zarejestrować
DAAD - 2015-02-05, 22:30
mati14, jak dziewczyna ładna nie licz się z kosztami.
wojtek.mz - 2015-02-05, 22:31
mati14 napisał/a: | Ile kosztował PLN cały proces tego rejestrowania na 125 | Stacja kontroli 82 zł ( przegląd miałem ważny), komunikacja 54 zł za nowy dowód rejestracyj, a rachunek za przeróbkę zależy od zakładu montującego.
wojtek.mz - 2015-02-05, 22:34
DAAD napisał/a: | mati14, jak dziewczyna ładna nie licz się z kosztami. |
DAAD, sam oceń
Dodek - 2015-02-05, 22:48
wojtek.mz,
DAAD - 2015-02-05, 23:10
wojtek.mz napisał/a: | sam oceń |
Nie no śliczna, emzeta się chowa.
mati14 - 2015-02-05, 23:54
DAAD napisał/a: | mati14, jak dziewczyna ładna nie licz się z kosztami | Jak bym z kosztami się nie liczył to zapewne na wentyli by nie wystarczyło od tej mz
DAAD napisał/a: | Nie no śliczna, emzeta się chowa. | Ja Panu mz nie obrażam.
DAAD - 2015-02-06, 00:12
mati14 napisał/a: | Ja Panu mz nie obrażam. |
Obrażaj moja już tyle przeszła, że obraza jej nie straszna. Silnik nadal pięknie cyka a i kopyto ma.
jannex - 2015-02-06, 06:07
Wojtek robiłeś sesję na dworcu w Toruniu?????
Jak Ci nie wstyd
wojtek.mz - 2015-02-06, 12:44
jannex, To nie moja dziewczyna.
LeszekZ056 - 2015-02-06, 14:32
Mnie też czeka taki zabieg, ale to dopiero pewnie w 2016.
Seba_830 - 2015-02-07, 11:52
wojtek.mz, potrzeba fakturę na zakup cylindra o zmniejszonej pojemności czy tylko papiery z warsztatu? Zmieniłeś naklejki i tabliczkę znamionową na te ze 125 czy zostały stare?
wojtek.mz - 2015-02-07, 14:47
Seba_830 napisał/a: | , potrzeba fakturę na zakup cylindra o zmniejszonej pojemności czy tylko papiery z warsztatu | Ja miałem fakturę na wymianę tulei i tłoka. Ale jak kupisz cylinder i tłok to zakładasz i jedziesz na stację diagnostyczna. Oni ściągną głowicę, pomierzą co trzeba, zrobią zdjęcia i wystawią papier. Seba_830 napisał/a: | Zmieniłeś naklejki i tabliczkę znamionową na te ze 125 czy zostały stare |
Wszystko zostaje po staremu, tylko będę miał nowy dowód rejestracyjny. Jak go odbiorę to napiszę co tam mi nabazgrolili.
ETZ_PRORIDER - 2015-02-07, 15:07
wojtek.mz napisał/a: | jak kupisz cylinder i tłok to zakładasz i jedziesz na stację diagnostyczna. Oni ściągną głowicę, pomierzą co trzeba, zrobią zdjęcia i wystawią papier. | A przy wymienionej tulei i tłoku nie ściągali głowicy?
wojtek.mz - 2015-02-07, 15:08
Nie ściągali, bo podparli się fakturą. Wpisali nr faktury i firmy która wystawiła. W komunikacji tylko ją pokazałem.
ETZ_PRORIDER - 2015-02-07, 15:18
No i gra chyba wszystko jasne w temacie myślałem, że procedura będzie trudniejsza
wojtek.mz - 2015-02-07, 15:24
ETZ_PRORIDER napisał/a: | myślałem, że procedura będzie trudniejsza | Ja już chciałem ją sprzedać jak mi w zeszłym roku mówili, że najlepsza będzie homologacja producenta.
Giemza - 2015-02-07, 16:40
wojtek.mz, faktura załatwiona przez znajomego?
ETZ_PRORIDER - 2015-02-07, 16:47
Giemza, Jak niby załatwiona? Wykwalifikowany warsztat przetulejował mu cylinder i założył tłok zmniejszając tym pojemność do 124ccm i po prostu wystawił fakturę na takową usługę i wsio, jeszcze czegoś nie wiesz?
Marek2702 - 2015-02-07, 17:52
W moim dowodzie rejestracyjnym wpisano jako model tylko "ETZ". Tabliczki znamionowej nie wymieniałem, ponieważ w miejscu pojemności została wytarta przez przewody. Napis na pokrywie bocznej umieściłem "125", żeby nikt nie miał wątpliwości.
Jeśli chcecie zmienić pojemność, to proponowałbym się pośpieszyć, bo gdy zabieg stanie się popularniejszy, to nie wiadomo co wymyślą nasi decydenci.
|
|
|