To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

Identyfikacja części - Jaskółka 5 biegowa

arsene - 2011-05-26, 09:46
Temat postu: Jaskółka 5 biegowa
Dziś rano o takiej słyszałem, podobno wersja milicyjna.
wojciech944 - 2011-05-26, 10:17

arsene, Ty wierzysz w takie legendy?
taka sama bzdura jak te ETZ "wzmocnione" co mają jakieś super podzespoły i mocniejsze silniki...

arsene - 2011-05-26, 10:24

ale ona ma 5 biegów, własciciel sie zaklina ze silnik od jaskolki, były osłony milicyjne, jak dobrze pójdzie to dzis podskocze zobaczyc, to tylko 50 km
sIaj - 2011-05-26, 10:57

Wersje rajdowe miały 5 biegów a nawet 6, widziałem taką skrzynię.
kubastunt - 2011-05-26, 13:37

arsene, wez podjedz i sprawdz bo ciekawe :mrgreen:
wojciech944 - 2011-05-28, 09:42

no i jak? wyjaśniło się?
ETZ_PRORIDER - 2011-05-28, 11:43

też jestem ciekaw :hmm:
jedrek1000f - 2011-05-28, 18:37

:dziadek: Coś mi tu śmierdzi kryminałem :oops: nie jestem pewny ale z tego co wiem to pięcio biegową skrzynke w seryjnym modelu MZ wprowadziła pod koniec lat 70-tych w modelu TS ale jest taka możliwość że sie myle bo mogły być jakieś wersje specjalne itp które opóściły bramy fabryki w kilkudziesięciu lub kilkaset sztuk-kto to wie :niewiem: tak do końca to chyba mało kto wie jak to tam było naprawde jak by sie człek dostał do fabrycznego muzeum to tam raczej napewno by sie wszystko wyjaśniło :piwo:
czochu - 2011-05-28, 18:42

jest to możliwe ponieważ np rajdowe wsk 125 miały skrzynie 4 biegowe. może ten gościu ma po prostu silnik od jakiejś crossowej wersji jak mówi SofCHJanek
Chinczyk - 2011-05-28, 19:06

Jak jeszcze nie wyjechałeś to zrób zdjęcia. :wink:
arsene - 2011-05-28, 22:18

gośc miał się do mnnie wczoraj odezwać i się nie odezwał, a dziś go nie było w sklepie
W poniedziałek rano go bede widział to bede napastował o widzenie z jaskółką.

motomaciey - 2011-05-28, 22:48

Skoro przed TS-kami były 5-cio biegowe Escorty to mogła być też jakaś specjalna wersja Jaskółki
Podejrzewam że jest sporo modeli o jakich nawet nam się nie śniło

sIaj - 2011-05-28, 23:32

Gdzieś miałem zdjęcie skrzyni piątki co wchodzi w miejsce czwórki, w rajdowej nie zagłębiałem się w skrzynie a szkoda. Wystarczyło już to, że inne było koło przeniesienia napędu od sprzęgła.
arsene - 2011-06-21, 08:33

W końcu zobaczyłem to cudo pięciobiegowe.
Pojechałem ogladac jaskółkę a zobaczyłem..... wrak, składak, złom, nie wiem jak to określić.
Od jaskółki była rama, kierownica, przednie siedzenie, dół silnika, tylne koło, tylny błotnik i górna częśc błotnika przedniego z wahaczem.
W miejsce zbiornika była butelka plastikowa z rurką w środku. Przednie koło wsk, tłumik też.
instalacje zapłonowa to akumulator, cewka, przerywacz, czyli jedzie tyle czasu ile wydoli akumulator.
Cylinder i głowica od ETZ 250 lub 251, króciec i gaźnik też.
Odpala na pych bo kopniaka nie ma, ale sprężanie potężne.
Silnik PO REMONCIE :) , chyba przez kowala samouka :) .

Ogólnie wyglad tego to czarna rozpacz.

I najważniejsze: doliczyłem się 5 BIEGÓW.

Rzuciłem cenę: 250 zł, ale kolo zapłacił za nia innemu 400 zł więc chyba mu moja oferta nie pasowała.

Dla badaczy wersji i numerów silników: nr silnika zaczynał się od 24

motomaciey - 2011-06-21, 09:31

Jak to możliwe żeby wszedł tam cylinder od ETZ, przecież kolanko musiało by przechodzić przez ramę ? Masz jakieś zdjęcia tego wynalazku ?
arsene - 2011-06-21, 09:34

na allegro wystawił :) są fotki

http://allegro.pl/mz-es-250-1-i1678054479.html

kosior30 - 2011-06-21, 10:05

Zaje :klnie: sprzęt :evil:
ściema - 2011-06-23, 21:27

Ooo Chrystusie Nazarejski :!: Kto popełnił taką zbrodnie :klnie:
Jeżak - 2011-06-23, 21:35

Faktycznie. Silnik TS/1
Zastanawi mnie jedno. jak on rozwiązał sprawę amortyzacji silnika ?

herrq666 - 2011-06-23, 21:46

normalnie, przykręcił z przodu do ramy, jak to w jaskółce


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group