Identyfikacja części - Jaskółka 5 biegowa
arsene - 2011-05-26, 09:46 Temat postu: Jaskółka 5 biegowa Dziś rano o takiej słyszałem, podobno wersja milicyjna.
wojciech944 - 2011-05-26, 10:17
arsene, Ty wierzysz w takie legendy?
taka sama bzdura jak te ETZ "wzmocnione" co mają jakieś super podzespoły i mocniejsze silniki...
arsene - 2011-05-26, 10:24
ale ona ma 5 biegów, własciciel sie zaklina ze silnik od jaskolki, były osłony milicyjne, jak dobrze pójdzie to dzis podskocze zobaczyc, to tylko 50 km
sIaj - 2011-05-26, 10:57
Wersje rajdowe miały 5 biegów a nawet 6, widziałem taką skrzynię.
kubastunt - 2011-05-26, 13:37
arsene, wez podjedz i sprawdz bo ciekawe
wojciech944 - 2011-05-28, 09:42
no i jak? wyjaśniło się?
ETZ_PRORIDER - 2011-05-28, 11:43
też jestem ciekaw
jedrek1000f - 2011-05-28, 18:37
Coś mi tu śmierdzi kryminałem nie jestem pewny ale z tego co wiem to pięcio biegową skrzynke w seryjnym modelu MZ wprowadziła pod koniec lat 70-tych w modelu TS ale jest taka możliwość że sie myle bo mogły być jakieś wersje specjalne itp które opóściły bramy fabryki w kilkudziesięciu lub kilkaset sztuk-kto to wie tak do końca to chyba mało kto wie jak to tam było naprawde jak by sie człek dostał do fabrycznego muzeum to tam raczej napewno by sie wszystko wyjaśniło
czochu - 2011-05-28, 18:42
jest to możliwe ponieważ np rajdowe wsk 125 miały skrzynie 4 biegowe. może ten gościu ma po prostu silnik od jakiejś crossowej wersji jak mówi SofCHJanek
Chinczyk - 2011-05-28, 19:06
Jak jeszcze nie wyjechałeś to zrób zdjęcia.
arsene - 2011-05-28, 22:18
gośc miał się do mnnie wczoraj odezwać i się nie odezwał, a dziś go nie było w sklepie
W poniedziałek rano go bede widział to bede napastował o widzenie z jaskółką.
motomaciey - 2011-05-28, 22:48
Skoro przed TS-kami były 5-cio biegowe Escorty to mogła być też jakaś specjalna wersja Jaskółki
Podejrzewam że jest sporo modeli o jakich nawet nam się nie śniło
sIaj - 2011-05-28, 23:32
Gdzieś miałem zdjęcie skrzyni piątki co wchodzi w miejsce czwórki, w rajdowej nie zagłębiałem się w skrzynie a szkoda. Wystarczyło już to, że inne było koło przeniesienia napędu od sprzęgła.
arsene - 2011-06-21, 08:33
W końcu zobaczyłem to cudo pięciobiegowe.
Pojechałem ogladac jaskółkę a zobaczyłem..... wrak, składak, złom, nie wiem jak to określić.
Od jaskółki była rama, kierownica, przednie siedzenie, dół silnika, tylne koło, tylny błotnik i górna częśc błotnika przedniego z wahaczem.
W miejsce zbiornika była butelka plastikowa z rurką w środku. Przednie koło wsk, tłumik też.
instalacje zapłonowa to akumulator, cewka, przerywacz, czyli jedzie tyle czasu ile wydoli akumulator.
Cylinder i głowica od ETZ 250 lub 251, króciec i gaźnik też.
Odpala na pych bo kopniaka nie ma, ale sprężanie potężne.
Silnik PO REMONCIE , chyba przez kowala samouka .
Ogólnie wyglad tego to czarna rozpacz.
I najważniejsze: doliczyłem się 5 BIEGÓW.
Rzuciłem cenę: 250 zł, ale kolo zapłacił za nia innemu 400 zł więc chyba mu moja oferta nie pasowała.
Dla badaczy wersji i numerów silników: nr silnika zaczynał się od 24
motomaciey - 2011-06-21, 09:31
Jak to możliwe żeby wszedł tam cylinder od ETZ, przecież kolanko musiało by przechodzić przez ramę ? Masz jakieś zdjęcia tego wynalazku ?
arsene - 2011-06-21, 09:34
na allegro wystawił są fotki
http://allegro.pl/mz-es-250-1-i1678054479.html
kosior30 - 2011-06-21, 10:05
Zaje sprzęt
ściema - 2011-06-23, 21:27
Ooo Chrystusie Nazarejski Kto popełnił taką zbrodnie
Jeżak - 2011-06-23, 21:35
Faktycznie. Silnik TS/1
Zastanawi mnie jedno. jak on rozwiązał sprawę amortyzacji silnika ?
herrq666 - 2011-06-23, 21:46
normalnie, przykręcił z przodu do ramy, jak to w jaskółce
|
|
|