To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

Usługi, części, allegro - opinie - TŁOK MZ ETZ 250

Dukee - 2012-01-08, 12:29
Temat postu: EM 250 Tłok ze Stazetu, STAZET, czy warto?
Witajcie, czy ktoś z Was korzystał/korzysta z tłoku kupionego w ww. sklepie? Całość wygląda tak:



Kolor ciemno-szary, pisze że stop K20, więc chyba dobrze powinno być wszystko. Zabezpieczenia sworznia podobne do tych oryginalnych (jak nie takie same). Cena 98zł. Pisze jeszcze ze niemiecki... Co o tym sądzicie? Szukam czegoś co mi w cylindrze zrobi te swoje przewidziane 30kkm lub więcej. Pozdrr :piwo:

Dodek - 2012-01-08, 13:11

dukke intr pisał o tłokach http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=23899
-z wygladu widać ze to chyba to samo wiec szału nie ma. Moim zdaniem jak narazie najlepszy jakościowo poziom reprezentują tloki na 300


WTF czemu ten post wisi ?

[ Komentarz dodany przez: motomaciey: 2012-04-17, 16:26 ]
Co ma wisieć nie utonie :wink:

Polonez - 2012-01-08, 13:14

Mam chyba taki sam komplet, przejechałem na razie 2000 km to się nie wypowiem ile wytrzyma ale podczas montażu nie było żadnych problemów, sworzeń wchodził tak jak ma wchodzić, tłok obrobiony dokładnie. Silnik pracuje normalnie. Oczywiście to nie żaden niemiec tylko almot. Wg mnie lepiej kupić ten komplet niż niewiadomego pochodzenia za 40zł i mieć takie przygody jak opisane na stronie intra :mrgreen:
Dukee - 2012-01-08, 14:29

Polonez A powiedz mi jak wygląda obciążenie silnika na tym tłoku? Czy ten tłok puchnie w locie? :roll: Powiedz jeszcze jaki luz montażowy u siebie sobie zabudowałeś (fabryczny 0.05mm czy większy?) Pozdrr :piwo:
Polonez - 2012-01-08, 17:07

U mnie było tak że poprzedni właściciel zrobił I szlif 0,05 i dał tłok almot tylko tej starszej produkcji, ak18. Przejechał nią ok 1000km, potem kupiłem MZ ja i też przejechałem ok 1000km. Wtedy zdjąłem cylinder żeby wymienić łożysko igiełkowe sworznia, tłoka nie miałem zamiaru ruszać. Jednak okazało się że jest ukruszony i to dość sporo, więc postanowiłem go wymienić. Kupiłem tłok na I szlif rozmiar jaki był więc luz 0,05 ale przez te 2000km cylinder mógł już się troche wytrzeć więc ten luz mógł być minimalnie większy. Ogólnie silnik mocniej się grzeje bo wtedy założyłem też binga, ale wszystko jest w normie można grzać na prostej i jeszcze nie poczułem żeby tłok przyłapywało.
Dukee - 2012-01-08, 20:12

No to elegancko :) Poczekamy jeszcze, może się ktoś wypowie i dopiero go zamówię. Też I szlif bede robił :razz:
e-shop92 - 2012-04-10, 15:53
Temat postu: Tłok do Mz etz 250 ze stazetu
Witam -kolega nie znalazł tłoka orginalnego ddr.Dostałem wiele opini że te tłoki są dobre ze STAZETU -prosze o pomoc jesli ktos jezdził na nim lub coś wie to prosze o info.

ten za 96 zł -powiedziano mi ze produkcja niemiecka(nie ddr oczywiście)

http://www.stazet.inkontr...html?ref=g12:s4

ten za ok. 40 zł -chiński mówiła pani

http://www.stazet.inkontr...html?ref=g12:s5

Ale przecież tego za 40 zł sie nie "opyla" lepiej chyba tamten za 96zł .

I JESZCZE JEDNO BĘDE MIAŁ PIERŚCIENIE DDR NP. tego tłoka -spasują ?

Pasuje go mimo to wygotować,nie ?


prosze o pomoc :???:

loza6 - 2012-04-10, 20:04

Mój kolega kupował stamtąd tłok II Szlif do 250/1 TS, nie gotował docierał 1500KM, i sprawuje się dobrze, ani razu mu nie spuchł, we dwóch jechaliśmy pełnym gazem troszkę ponad kilomter i wszystko ok, nie spuchł
kosior30 - 2012-04-10, 21:55

Ten za 96 to żaden niemiec, tylko almot. Bierz go i gotuj - lepszego nie znajdziesz.
mczmok - 2012-04-11, 14:26

Tłoki ze stazetu to tłoki z Almotu.
e-shop92 - 2012-04-11, 16:38

A ze sklepu firmowego ALMOTU tańszego by nie kupił ?
Robertt - 2012-04-12, 17:38

Jakis czas temu kolega Intr zakladal temat o tlokach ( jest to osoba z ktora sie liczy raczej wiekszoc forumowiczow:P) i pisal tam ze najlepiej zalozyc oryginalny tlok jesi taki wogole dostaniesz albo taki najtanszy z allegro poniewaz nie ma praktycznie roznicy miedzy tymi tlokami za powiedzmy 50zl a tymi za 90 czy 100zl... No chyba, ze cos zle zrozumialem w jego poscie jesli tak to poprawcie mnie:)
wojtek.mz - 2012-04-12, 19:30

Robertt, Dobrze prawisz http://forum.mz-klub.pl/v...ighlight=t%B3ok :cool:
kosior30 - 2012-04-13, 02:14

Nie do końca tak jest, bo te almotowskie są wprawdzie robione z gównolitu, ale przynajmniej trzymają wymiary typu wysokość, odległość sworznia od denka itp, więc nie ma przynajmniej problemu z czasami rozrządu. Z tymi najtańszymi to różnie bywa w tej materii.
intr - 2012-04-20, 12:38

Robertt napisał/a:
i pisal tam ze najlepiej zalozyc oryginalny tlok jesi taki wogole dostaniesz albo taki najtanszy z allegro poniewaz nie ma praktycznie roznicy miedzy tymi tlokami za powiedzmy 50zl a tymi za 90 czy 100zl...

W tamecie były wklejone zdjecia tłoka, który sprzedaje stazet, na allegro sprzedaje go koles jako oryginał ddr bardzo slabo dostepny, inni sprzedaja jako org niemiecki. Obserwując aukcje i to forum wychodzi na to, ze wykonywanie tych zdjeć było bezsensem, bo obok mojego tematu ze zdjęciami konkretnych detali, mikrometrem naliczyłem 4 tematy o tłokach ze stazetu... Koorwa, czy Wy nie widzicie co poniektórzy, że to jest to samo ?! Stazet i tak ma je chyba najtaniej. Tamten temat miał uzmysłowić, jak wygląda ten konkretny tłok i po zdjęciach móc go zidentyfikować na allegro, w innych sklepach i nie potrzebnie nie przepłacać za niego. Najtańsze tłoki z allegro nie mają wymiaru w skali makro, mają segery zamiast zabezpieczeń z drutu w okrągłym rowku i inne wynalazki. AMEN.

Marbo - 2012-11-08, 19:20

1. Znacie jeszcze jakiś zamiennik oprócz tego co wysłałem ?
2. Ten który wysłałem to jest MZA ?

3. MZA, a ALMOT to jakość taka sama czy jedno jest lepsze od drugiego ?

Dzięki za odpowiedzi :)
4. Myśle że dobry zamiennik chyba wystarczy, myślę że jedną z najważniejszych rzeczy jest z jakiego stopu został wykonany, co ? (K20, AK20 itp.)



Jeśli to możliwe prosiłbym o odpowiedzi na każde z moich pytań :)

grajko91 - 2012-11-08, 19:49

Kudlaty2007 napisał/a:
Lepszym zamienniki są trudne do dostania
o ile wgl można lepsze dostać. Marbo,
Jak nie chcesz bubla to kup oryginał. Jak nie masz kasy na oryginał to kup ten z linku który podałeś.

Dodek - 2012-11-08, 22:08

Ten tłok mza to jest almot.
primo inna dobra alternatywa to tłoki 300 - hal - są lepsze od tych pseudo oryginalów mza
bo wytrzymują jazde na trasie non stop 110 i palenie na 5.
W cylindrze etz 250 jest to w miare bezproblemowe - trzeba rozwiercić cyl i lekko głowicę - ale to juz jest na forum ogarnięte i 300 robia trasy bezproblemowo.
Ktoby to jeździł 80 :lol: - trzeba umiejetnie dotrzeć maszyne na trasie i bedzie hulać

Co do tłoka DDR - doradze ci kup go jak sie uda i nie żałuj na niego kasy- bo jak okazja minie - 2 może sie juz nie przytrafić.

Kudlaty2007, skąd wiesz że są anodowane ???

czochu - 2012-11-08, 22:32

dupa a nie anodowane... np. cena byłaby sporo wyższa.

Dodek zmartwie cie , ten tłok 300 to nie jest żadna dobra część zamienna , to "hal" to sygnatura Almotu, tak więc te wszystkie tłoki na 300 które są dostępne to almot tak jak i większość tłoków do reszty pojemności. oczywiście są i węgry i taywany.

Dodek - 2012-11-08, 22:39

wiem ze to almot ale działa dobrze - i jest jakis troche lepsiejszy od tych zwykłych szlifów mza na 250.
Wegry to Berta , Tajwan to piston czy Ds piston
jakby kogoś interesowała charakterystyka 250 i 300



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group