To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

Technika jazdy - Lotem błyskawicy czyli 160km/h prędkość przelotowa

saska251 - 2012-01-31, 21:27

Tak tak, aświstak siedzi i zawija :)
Słabo coś ogarniasz, skoro wypisujesz takie tezy.

Poka tą swoją firme, wpadniemy z Intrem na kawę :piwo:

Tak na marginesie. Jak ja zabiałem na życie naprawianiem silnków, to Ty jeszcze na stojąco pod stół wchodziłeś. Bez urazy.

amper - 2012-01-31, 21:29

intr napisał/a:
dzie masz tą firmę, jak się nazywa. Będę w okolicach to podskoczę to Cię z ciekawości.


Żeby wszyscy ni mówiłem, że mam, żadnej działalności nie mam zarejestrowanej jestem mechanikiem KMS Łęczyca ulica górnicza, a w domu dorabiam na tego typu zabawach w silnikach najczęściej krosowych ale w samochodach też jak ktoś wpadnie mogę coś zrobić, w internecie nie potrzebuje robić żadnych stron w moich rejonach jestem rozpoznawalny i nie brakuje mi zajęcia;d NA PW wyśle ci mój adres możesz wpaść na kontrole jakości;d tylko bez skarbówki;d Pozdro...

[ Dodano: 2012-01-31, 21:32 ]
saska251 napisał/a:

Tak na marginesie. Jak ja zabiałem na życie naprawianiem silnków, to Ty jeszcze na stojąco pod stół wchodziłeś. Bez urazy.


no może mam 27lat ale ty jak przez tyle lat to mało się nauczyłeś;d bez urazy;) wpadnij pozwole ci od mojego auta odkrecić cały wydech i jak bedzie mniej niż 5KM to ci przyznam racje ;d a dlaczego 5 bo czasami podczas testów na hamowni może to mieć spore odchyły;d

Dodek - 2012-01-31, 21:38

Siedzisz w tym garazu i siedzisz, a nic a nic nie przybywa w tych twoich projektach

niestety w kwestii wydechu w 4t strzeliłes sobie samobója i na chama nie chcesz sie przyznac a bronisz sie i wypisujesz jakies długaśne wywody o niczym.
Piszesz tak samo jakie to cuda tworzysz a prawda jest taka wiem to od innych userow tego forum ze zlecasz wszysko innym ludziom a potem pokazujesz jakie to cuda zmajstrowales.

Jak masz jakieś tam wolnossące auto w rodzinie sprawdz jakie ma przyspieszenie od 0-100 z wydechem i bez .

saska251 - 2012-01-31, 21:38

amper napisał/a:
a w domu dorabiam na tego typu zabawach w silnikach najczęściej krosowych ale w samochodach też jak ktoś wpadnie mogę coś zrobić, w internecie nie potrzebuje robić żadnych stron w moich rejonach jestem rozpoznawalny i nie brakuje mi zajęcia;d


Hehehe. Czyli nakręcasz szarą strefę. Ładnie. A PKB maleje....

Może cośtam się znasz, ale naprawdę, z tym wydechem to strzeliłeś ślepaka, naprawdę...

motomaciey - 2012-01-31, 21:41

Cytat:
Wiek: 20
amper napisał/a:
no może mam 27lat

To ile masz w końcu ?

saska251 - 2012-01-31, 21:41

amper napisał/a:

no może mam 27lat


No widzisz, a w profilu masz 20. I co, banik?

Smuggler - 2012-01-31, 21:49

amper napisał/a:

wpadnij pozwole ci od mojego auta odkrecić cały wydech i jak bedzie mniej niż 5KM to ci przyznam racje ;d a dlaczego 5 bo czasami podczas testów na hamowni może to mieć spore odchyły;d



To co za parchaty samochód masz, że ma mieć duże odchyły? Z tego co mi się wydaje, powinien załóżmy mieć na 5 prób - 5 wyników z różnicą w częściach dziesiętnych KM anie 5, 10 czy nawet 15 KM. Gdybyś miał tam 1000KM pod maską to zrozumiałbym te odchyły ale nie przy zwykłym samochodzie? Albo hamak taki full wypas bajera...

Tak mi się tylko wydaje, może za głupi jestem ;)

amper - 2012-01-31, 21:58

na profilu moge napisać 16;d zresztą wiem swoje;d projekt z moja mz stoi bo nie mam na nią czasu narazie. Samobuja sobie strzela ten co pisze o silniku 4t jak o 2t że wydech jest kluczowy;d kluczowe to jest wiele innych rzeczy które sa bardziej kluczowe wiec kluczowe jest wszystko co nie jest kluczowe;d
Jaro250 - 2012-01-31, 22:00

saska251 napisał/a:
Poka tą swoją firme, wpadniemy z Intrem na kawę :piwo:

Panowie a mogę się z Wami zabrać :razz: też chce zobaczyć te super ekstra full silinki :wink:

Smuggler - 2012-01-31, 22:01

Jeśli wydech w 4T nie jest ważny to utnij sobie go zaraz za kolektorem i porównaj potem i dynamikę jazdy a może i spalanie, o ile Ci pierwszego dowodu nie zabiorą :lol:
amper - 2012-01-31, 22:02

panowie takie pytanie, jeżeli tłumki jest taki klyczowy dla osiągów to dlaczego są strumienice które teoretcznie zmniejszają opory i pomagają usunąć spaliny;)
Jaro250 - 2012-01-31, 22:05

amper, a jak tam Twoja MZ składasz to do kupy?
amper - 2012-01-31, 22:05

Smuggler napisał/a:
Jeśli wydech w 4T nie jest ważny to utnij sobie go zaraz za kolektorem i porównaj potem i dynamikę jazdy a może i spalanie, o ile Ci pierwszego dowodu nie zabiorą :lol:


po to są tłumiki ja nie mówie pozbawić samochodu tłumika i tak jezdzic tylko przelotowy wydech który też tłumi hałas ;) i kończe ;d tyle w temacie

saska251 - 2012-01-31, 22:05

amper napisał/a:
na profilu moge napisać 16


No właśnie nie możesz. I uważaj, żebyś lotem koszącym za chwilę za ten wiek nie poleciał do bananowni.

motomaciey - 2012-01-31, 22:05

amper, mam do ciebie taką prośbę - podaj mi definicję strojenia względem obrotów. co znaczy "silnik strojony na" ? Szukałem w internecie definicji "strojenia" ale niczego konkretnego nie znalazłem.
amper - 2012-01-31, 22:07

Jaro250 napisał/a:
amper, a jak tam Twoja MZ składasz to do kupy?


odpisałem niedawno, że narazie czasu nie mam ale silnik jest społowiony, czekam na sprzęgło i jak bedzie troche czasu to to ogarnę, no i tłumik muszę przerobić

Jaro250 - 2012-01-31, 22:08

amper, tylko nie zapomnij zdjęć wrzucić bo ciekawy jestem co z tego wyjdzie:razz:
saska251, myślę że należy mi się czerwona kreska za wczoraj :ban:

saska251 - 2012-01-31, 22:10

amper napisał/a:
panowie takie pytanie, jeżeli tłumki jest taki klyczowy dla osiągów to dlaczego są strumienice które teoretcznie zmniejszają opory i pomagają usunąć spaliny;)


Misiek, nie dość że piszesz jak analfabeta, to czytac nie potrafisz. Mówimy cały czas o wydechu jako kompletnymukładzie - niezależnie od tego, czy jest tam tłumik, czy nie. Słabo u ciebie z kojarzeniem, skoro słowa "tłumik" i "wydech" to dla ciebie to samo....

A strumiennice nie zmniejszają oporów, tylko wspomagają wymianę ładunku w silniku. Czyli przyspieszają przebieg czynnika, który ty tak bardzo chcesz spowolnić pozbawiając silnik układu....

Smuggler - 2012-01-31, 22:12

amper napisał/a:
po to są tłumiki ja nie mówie pozbawić samochodu tłumika i tak jezdzic tylko przelotowy wydech który też tłumi hałas ;) i kończe ;d tyle w temacie


Ale widzisz, sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Nawet przelotowy wydech jest robiony pod dany samochód (czyli musi być też obliczany pod niego). Po przeczytaniu Twych postów doszedłem do wniosku, że mógłbym w***bać za przeproszeniem jakikolwiek wydech albo go równie dobrze nie mieć a uzyskałbym tą samą (?) moc (lub z odchyłem o te 5KM bo hamownia różnie mi pokazuje).

amper - 2012-01-31, 22:13

motomaciey napisał/a:
amper, mam do ciebie taką prośbę - podaj mi definicję strojenia względem obrotów. co znaczy "silnik strojony na" ? Szukałem w internecie definicji "strojenia" ale niczego konkretnego nie znalazłem.


To jest po prostu dostosowanie wydechu tak by silnik osiągał maksymalne napełnienie przy tych obrotach konstrukcja układu pozwoli go napełnić, i nie chodzi tylko o strojenie wydechu ale też układu ssącego;) głównie w 2t. teraz każdy będzie naciskał i szukał po necie czegoś nad czym by mnie tu pognębić;d



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group