Przedszkole - Wpływ regulacji gaźnika na kolor świecy TUTORIAL
rastuch - 2013-04-21, 13:44 Temat postu: Wpływ regulacji gaźnika na kolor świecy TUTORIAL Ze względu na to ze wielu "młodych" motocyklistow ma problem z synchronizacja gaźnika na podstawie koloru świecy poniżej przedstawiam link do stronki która pomoże trochę rozwiązać wszystkie problemy.
Wystarczy skopiować tekst do google tlumacza http://translate.google.pl/#de/pl/ i wszystko będzie jaśniejsze
http://www.iwl-stadtroller-berlin.de/
EDIT:
Ponieważ link, który wkleiłem prowadzi do głównej strony, a nie mozna (być może można a ja nie umiem) skopiować linku bezpośrednio do tych kolorów świec, poniżej wstawiam foty gdzie należy kliknąć (zaznaczone na czerwono) aby tam się dostać
Edd - 2013-04-29, 14:43
rastuch napisał/a: | Ponieważ link, który wkleiłem prowadzi do głównej strony, a nie mozna (być może można a ja nie umiem) skopiować linku bezpośrednio do tych kolorów świec |
http://www.iwl-stadtrolle...zen/bkerzen.htm
rastuch - 2013-05-01, 22:52
Edd,
dex - 2013-05-02, 02:54
Rastuch,
wybacz, że się czepię, ale mnie razi.
Temat dotyczy wpływu świecy na regulację gaźnika, czy jej koloru
Tak czy inaczej, popraw proszę temat, bo kolor świecy na nic nie wpływa. Jest dokładnie odwrotnie.
To między innymi regulacja składu mieszanki wpływa na kolor świecy.
rastuch - 2013-05-03, 09:10
dex napisał/a: |
To między innymi regulacja składu mieszanki wpływa na kolor świecy. |
Masz rację źle zatytułowałem. Ale już poprawione
grajko91 - 2013-07-03, 19:26
Witam Panowie, Ostatnio wymieniłem przepustnicę z iglicą na nową oryginalną ddr i od tej pory mam taki problem ( chociaż nie wiem czy to problem) a mianowicie świeca mi bardzo późno nabiera koloru. Czyli np. wczoraj wkręciłem nową świecę i zrobiłem w trasie niecałe 60 km to świeca miała tylko delikatny jasny nalot. Teraz ma zrobione co najmniej 120 km i nabrała już brązowego koloru tylko tak jakby w połowie. Tzn z jednej strony jest brązowa a z drugiej tylko delikatny nalot (dotyczy to stopy izolatora jak i elektrody) . Gaźnik oryginalny bvf, iglica na drugim rowku od góry czyli prawie max dawka paliwa. Moto można powiedzieć że na dotarciu - 800 km od remontu. Na początku bałem się że za mała dawka ale nie ma żadnych spadków mocy ciągnie na 4 do 110 bez żadnego mulenia no i silnik jakoś bardzo sie nie grzeję. Normalne to czy nie?
[ Dodano: 2013-07-03, 19:30 ]
Aha dodam jeszcze że świeca NGK BP8HS
Dodek - 2013-07-03, 20:47
grajko91 napisał/a: | Normalne to czy nie? | Spoko - to normalny objaw, obawiał bym sie gdyby swieca byla za jasna, ale teraz jest ok.
Przejeździj do 1500 km i potem obniż iglice to świeca zrobi sie jaśniejsza.
rastuch - 2015-08-31, 13:25
http://www.iskra-kielce.p...0%C5%9Bwiec.pdf
|
|
|