Zasilanie/wydech - PORÓWNANIE GAŹNIKÓW: BING A ORYGINALNY 30N2-5
kadetm-780 - 2014-11-22, 19:16
Te 2 gaźniki z linków jak z resztą wszystkie współcześnie produkowane to china, różne cyrki wychodzą z tymi gaźnikami.
Lepiej kup binga a jeżeli chcesz mieć dynamikę taką samą jak na BVF to powiększ sobie dyszę z binga, tak jak to zrobił czochu.
Arczi - 2014-11-22, 19:57
Gdzieś w postach wyczytałem, że można regenerować BVF. Czy taka regeneracja tj. zapewne wymiana dysz przepustnicy coś pomaga? Czy w ogóle jest gdzieś możliwość kupna nowego nie chińskiego oryginału?
halcik - 2014-11-22, 20:34
Mi się nie udało znaleźć nikogo kto chciałby się podjąć regeneracji takiego gaźnika szukając doświadczonych firm w regeneracji gaźników. Ale podjął się tego jeden z gości z mojego miasta. Jeszcze nie skończył więc się nie wypowiem, jak na razie delikatnie roztoczył gardziel przepustnicy
ETZ_PRORIDER - 2014-11-23, 01:59
Jeżeli masz dostęp do oryginalnych podzespołów takich jak miałem to można się podjąć regeneracji gaźnika ale chińszczyzna nie popłaca. Paczaj na to, to jest oryginał!
lukaszdd1 - 2014-11-23, 10:58
A gdzie Kolega taki elegancki komplecik kupił, jeśli mogę wiedzieć?
czochu - 2014-11-23, 11:00
Jak to gdzie w gs-sie
grajko91 - 2014-11-23, 11:02
To jest podróbka gaźnika 30N3-1 do Etz 251, który podejdzie też do 250. Jeśli chodzi o o ich jakość to podobno loteria
halcik - 2014-11-23, 19:50
Ale to nie jedyne rozwiązanie które zasługuje na uwagę. Ładnie to rozwiązali ludzie od gaźnika pegaz (junak, wsk, gazela i osa). Zamiast nadmiarowych przepustnic nabijają mosiądz lub brąz i ściągają naddatek tak aby ładnie wchodził w rozwiercony korpus. Przypuszczam, że jest to nawet lepsze rozwiązanie ze względu na lepszy materiał (oryginał to znal lub inne badziestwo które ma tendencję do szybkiego wycierania)
Tadam
ETZ_PRORIDER - 2014-11-23, 19:54
halcik, Tu nie chodzi tylko o luzy na przepustnicy ale również o rozkalibrowywanie się rozpylacza w którym pracuje iglica która po po pewnym przebiegu jest wygięta lub wytarta z jednej strony, to również wpływa na spalanie. lukaszdd1, takie komplety był 3 u mnie w miejscowym motoryzacyjnym, było tam sporo gratów z DDR-u które wyhaczyłem
halcik - 2014-11-23, 20:02
Oczywiście masz rację jeśli chodzi o rozpylacz. Ale jego rozkalibrowanie powoduje wzbogacenie mieszanki na średnich i wysokich obrotach, ale o stałą wartość, co w moim mniemaniu nie jest takie złe jak losowa ilość powietrza dochodząca do cylindra
czochu - 2017-02-04, 13:06
Porównam dysze Binga 84 do em 250 które mam w rękach 3 lata temu do czerwonej kupiłem binga i wykręciłem z niej dysze oryginalną (118 ) i zastąpiłem dyszą 108 mikuni. ( mniejsze oznaczenie nie oznacza mniejszego otworu, po prostu dysze mikuni mają inne oznaczenia co do wielkości otworów). Stara dysza leżała sobie no i tak w między czasie do srebrnej 251 kupiłem, dysze mikuni 108 taką jak kiedyś do czerwonej na "zapas" żeby mieć i zamienić dysze jak kupie do niej binga , no i tak też się stało , parę dni temu kupiłem Binga z obecnej produkcji i okazuje się że dysza główna ma dalej oznaczenie 118 ale gołym okiem widać że jest większa niż ta z poprzedniego Binga który również miał dysze 118.
Niżej fotka i krótki opis
1- Stary gaźnik Binga gdzie dysza ma wybite "118 (B)" B jest w otoczce ta dysza jest za mała
2- Obecny Bing gdzie dysza ma wybite "118 B" B jest trochę większe i bez otoczki, dysza gołym okiem jest ewidętnie większa od poprzedniej
3- Dysza gaźnika mikuni o oznaczeniu "108" jest dosłownie o piczy w włos większa od tej z nowego Binga "118 B" , gołym okiem jest niemalże nie zauważalna różnica.
Reasumując Bing obecnie posiada raczej spokojnie wystarczalną dyszę do silnika em 250, ale zobaczymy po testach
mczmok - 2017-02-06, 15:05
czochu napisał/a: | dalej oznaczenie 118 ale gołym okiem widać że jest większa niż ta z poprzedniego Binga który również miał dysze 118. |
Chyba ktoś od przeczytał mój temat, co potwierdza moje wcześniejsze przypuszczenia.
Ciekawy jestem gdzie kupić taką dyszę...
|
|
|