To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

Motocykle inne - KLE 500 & XTZ 660 & Pegaso 650 A może co innego?

tomeklol - 2009-06-07, 10:31
Temat postu: Kawasaki KLE 500 & Yamaha XTZ 660
Tak jak w temacie.Co waszym zdaniem lepsze.Oczywiście MZ-tka zostaje ale chcę miec w zanadrzu coś mocniejszego :)

Poniżej dwa przykładowe zdjęcia poszczególnych modeli.

kaze_k - 2009-06-07, 11:19

Jeżeli masz więcej gotówki to ja bym wybrał Yamahe,lecz ogólnie oba motocykle są fajne,mi osobiście takie enduraki się bardzo podobają i sam myślę nad czymś takim.Musisz rozważyć za i przeciw i wybrać.Chociaż Kle jest chyba bardziej uszosowiony.
Leyek - 2009-06-07, 12:33

YAMAHA !
Jeździlem na KLE i widziałem jak jeździ Yamaha i wybrałybym Yamahę.

Spojrz co ma mniejszą wagę , co jest wieksze i praktyczniejsze no i obejrzyj obydwa motorki i zdecyduj ktory Ci bardziej odpowiada.

nicek27 - 2009-06-07, 13:08

Na pewno Yamaha, bo ma ładniejszy wygląd i jest mniej awaryjna od Kawasaki. Poza tym do XTZ części są łatwiej dostępne.
bary251 - 2009-06-07, 13:14

Ja miałem taką yamahe ale troszkę starszą polecam z czystym sercem.
jedyna wada tego motocykla to gumowe króćce gaźnika które nie miłosiernie pod wpływem
benzyny rozklejają się. ale ogólnie moto daje sobie rade!

bugietz251 - 2009-06-07, 13:58

ja miałem stycznosc z KLE nie był moj ale co nieco moge o nim powiedziec , charakterystyka silnika całkiem miła choc moca nie powala... zawieszenie dobrzewybiera nierownosci ogolnie spoko sprzet ale pomimo wszystko wziałbym yamahe
Xargo - 2009-06-07, 14:18

YAMAHA tylko i wyłącznie. A dlaczego nie kawasaki, to niech ci powie JacekMZ - zdaje się, że on miał nieprzyjemność posiadania tego modelu :cool:
tomeklol - 2009-06-07, 15:39

Jak dla mnie od początku na pierwszej lini jest XTZ ale wolałem zapytaćjeszcze o KLE żeby w mine nie wejść i się okazuje że miałem razje :) Czekam na dalsze wypowiedzi

[ Dodano: 2009-06-07, 15:54 ]
Zapomniałem zapytać.Jaki jest "bezpieczny" przebieg dla tych motocykli.Oczywiście zawsze trzeba brać poprawke że licznik mógł być kręcony ale chciałbym wiedzieć kiedy jest norma a kiedy silnik się kończy.

jedrek1000f - 2009-06-07, 16:03

a nie myslales o transalpie to bardzo fajny niezawodny sprzecik a do tego lekki i ma silnik V2 a te silniki sa najlepsiejsze do tego typu motocykli :mrgreen:
Leyek - 2009-06-07, 16:20

jak bedzie miała nawet 50-60tysięcy to Ty jej nie zajeżdzisz:)
tomeklol - 2009-06-07, 16:22

Tya 60 tys + kręcenie licznika które było i czeka mnie remont silnika a wtedy bym z kasą nie wyrobił :P
Leyek - 2009-06-07, 16:33

lepiej kupić tą co ma przejechane 60tysięcy i 20 cofnięte niż tą co ma przejechane 40 w tym 80cofnięte:D
tomeklol - 2009-06-07, 16:35

Oczywiście tylko powiedz mi jak to sprawdzić....
Leyek - 2009-06-07, 16:58

Ale przeżywasz..
Ja tam jak pojechałem ogladac swoj moto to nie patrzylem na przebieg tylko na silnik, cyka malinowo to biorę.

tomeklol - 2009-06-07, 17:20

MOja etz przed kupnem też cykała ładnie a po zakupie okaząło się że łożyska w skrzyni wygwizdane i co?Silnik w pół, nie chcę tego samego błędu popełnic tym razem.
Leyek - 2009-06-07, 17:34

Tutaj trzeba chłopa co sie zna a nie kaleson !

Przecież jak cicho silnik pracuje , wkręca się , nie dymi, ładnie zapala, trzyma równiutkie rpm to jest ok.

Nie wiem ja tam tyle moto ze znajomymi kupowalem na słuch i troche z opowieści sprzedającego i nikomu się jeszcze nic nie rozjebało. :piwo:

Magic - 2009-06-07, 17:46

tomeklol, to jest loteria, a im więcej wyłapiesz usterek i dziwnych dźwięków w czasie oglądania/jazdy próbnej tym lepiej na tym wyjdziesz :P jeśli masz możliwość to weź ze sobą kogoś kto jeździł danym sprzętem (tzn takim samym) wcześniej (ale nie tylko go zajeżdżał ;P), bo taka osoba zwykle wyłapie jeszcze więcej rzeczy przy oglądaniu
Leyek - 2009-06-07, 17:54

Magic, masz racje:)
jacekmz - 2009-06-07, 19:08

Xargo1 napisał/a:
A dlaczego nie kawasaki, to niech ci powie JacekMZ - zdaje się, że on miał nieprzyjemność posiadania tego modelu :cool:


Polecam i nie polecam...........
ale moim zdaniem lepszy od XTZ 660 ze względu na silnik(dwa cylindry to nie jeden) naprawdę dobra dynamika, utrzymanie w trasie 140 przelotowej to nie jest jakiś tam wyczyn a z singlem może być ciężko!! Po przeróbkach od GPZ całe 60kM to frajda na asfalcie!!!
W terenie oba są jak cięzka krowa i szutrowa droga to max co możesz na tych sprzętach przejechać no chyba że nie żal ci plastików, kierunków, lusterek!! Co więcej spróbuj wyciągnąć 180 kilo z łachy piachu czy błota....... prędzej się zesrasz uwierz mi!!!

KLE ma kilka wad po pierwsze to bardzo słabe hamulce(a może to silnik za mocny jest) no i mi pozycja nie do końca odpowiadała na dłuższych przelotach i jakoś siedzenie uwierało w jajka, wyższa owiewka by się przydała, a i kontrolki odbijają światło w słoneczne dni co bywa mylące przy próbie ich odczytania.
Co do przebiegów uzyskiwanych przez te motocykle to KLE z reguły zrobi o 1/3 więcej z uwagi na 2 cylindry!!

Co do części to silnikowych jest w bród bo GPZ, ER-5, EN 500 no i KLE, mają ten sam motor, rama i podzespoły to też nie żaden problem w nabyciu zapasów!!!

A i jak KLE to po 94 roku bo wtedy usprawniono kilka rzeczy w gaźnikach, skrzyni i zrobiono mały facelifting!!

A i taka mała zlota myśl na koniec.......
Zadowolenie z zakupu nie zależy od typu motocykla ale od jego stanu

pozdro JacekMZ

jedrek1000f - 2009-06-07, 19:27

wlasnie to mialem na mysli co ty jacekmz :mrgreen: zeby nie singla a moim zdaniem V2 transalpa bo to jest podobnej klasy spszecik co te 2 wyzej wymienione :piwo:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group