Przedszkole - MZ ES 125/1 ciężko wcisnąć sprzęgło
sirturek - 2016-08-28, 21:31 Temat postu: MZ ES 125/1 ciężko wcisnąć sprzęgło Drodzy koledzy, w mojej es 125 bardzo ciężko chodzi sprzęgło, ciężko jest je wcisnąć, klamka jest bardzo twarda. Co może być tego powodem? Linka chodzi luźno a sprzęgło wysprzęgla poprawnie.
rastuch - 2016-08-29, 08:52
Zobacz prowadzenie linki-poprowadź inaczej.
polu - 2016-08-29, 09:25
Sprawdź pod prawym deklem czy ten ślimak ma smarowanie, na zdjętym deklu sprawdź czy klamka chodzi luźno a potem zobacz czy popychacz chodzi swobodnie.
jannex - 2016-08-29, 13:23
Ze współczesnymi linkami tak jest że jak nie zalejesz w środku rzadkim olejem to wszystko potem chodzi ciężko, przekonałem się już i na Mz i na Wsk. Zakładasz normalnie jakiś lejek na pancerz, linka w pion i zalewasz olejem. Potem albo zdajesz się na grawitację albo ruszasz linką w pancerzu.
Hvil - 2016-08-29, 13:37
jannex, 10W40 silnikowy samochodowy podejdzie do tych zabaw czy inny? Bo też już od 2 lat się zbieram przesmarować te linki....
rastuch - 2016-08-29, 18:38
Ja lałem Hipol-strzykawka sie przydaje.
Hvil - 2016-08-30, 08:40
rastuch, ja zamiast strzykawki opracowałem technikę na lejek kuchenny nasadzam na linkę i taśmą izolacyjną uszczelniam go z końcówką linki. Zalewam to olejek i sobie samo wcieka przez 15 minut. Jak wylata dołem gotowe. To teoria, w ten weekend sprawdzę to w praktyce:-)
motomaciey - 2016-08-30, 11:53
WD40
Micius - 2016-08-30, 18:28
Wystarczy zrobić prowizoryczny lejek z samej taśmy izolacyjnej. Aby olej przeciekł przez całą linkę wystarczy kilka mililitrów - stosuje to od lat. Hipol lub inny gęsty olej pod ręką.
rastuch - 2016-08-30, 20:44
Strzykawka to opcja pierwsza.
Drugą jest termokurczliwa opaska do kabli i lejek.
Myślę że lepsza od taśmy - szczelniejsza.
Z daleka od WD40 jesthigroskopijny
|
|
|