Napęd - Urwany nitokołek zmieniacza biegu (etz 251)
suawek - 2020-01-24, 22:38 Temat postu: Urwany nitokołek zmieniacza biegu (etz 251) Heja,
Przygotowywałem zakupione jakiś czas temu kartery do montażu.
Zacząłem od usuwania starych zardzewiałych elementów, dla których mam przygotowane niezardzewiałe egzemplarze. Mówię tu o tulejkach ustalających, blasze prowadzącej olej czy kołkach wbitych w karter.
I tu pojawia się problem.
Podczas wyciągania nitokołka który przytrzymuje sprężynę zmieniacza kołek ten się urwał.
Nie zostało w zasadzie nic, co wystaje, więc dalsze ciągniecie tego nie wchodzi w grę.
Co w tej sytuacji powinienem działać?
Czy trzeba to n.p. rozwiercać, czy może jakiś patent jest na takie nieszczęśliwe zdarzenia ?
ETZ_PRORIDER - 2020-01-25, 10:15
Bez wiertarki stołowej może być ciężko. W miarę możliwości musisz to oszlifować do równego i idealnie po środku napunktować. Wtedy wiertarka stołowa i rozwiercić zalegającą część koła w karterze. Jak to wyjdzie, zależy od Twoich umiejętności manualnych. PS. Tak się kończą niepotrzebne wymiany
suawek - 2020-01-26, 00:16
ETZ_PRORIDER dzięki . Dam to komuś, kto ma porządną wiertarkę stołową. Jak będzie zrobione to dam tu znać jak poszło.
No i oczywiście masz rację - lepsze jest wrogiem dobrego. No cóż. Składanie silnika będzie musiało jeszcze chwile poczekać
ETZ_PRORIDER - 2020-01-26, 10:39
Na spokojnie daje lepsze efekty
suawek - 2020-01-28, 01:13
ETZ_PRORIDER, Wygląda na to, że znów Twoja sugestia się sprawdziła!
Na porządnej stołowej wiertarce w zakładzie produkcyjnym nitokołek wyszedł bez potrzeby wiercenia niebezpiecznie dużych dziur, razem z małym wiertłem po dobroci opuścił dziurę.
Dzięki!
ETZ_PRORIDER - 2020-01-28, 09:42
To cieszy
|
|
|