To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

Przedszkole - Świeca czarna MZ 150 - problem rozwiązany

Rysiek96 - 2020-10-07, 15:56
Temat postu: Świeca czarna MZ 150 - problem rozwiązany
Witam część i czołem, postanowiłem się wziąść sam MZ chodź jestem w tym zielony, ale lubię się uczyć nowych rzeczy. Do rzeczy. 3 mechaników próbowało i im się nie udało i nie chce mi się już dawać do następnego i trącić czas, mianowicie mam tu problem bo z 30 mi ut pojeździłem i świeca do kosza, zawsze kolor świecy czarny ustawiałem i zapłon i gaźnik poustawiałem a ona dalej czarna, kolega mi mówił, że może być nie szczelnysimering i przepuszcza olej od silnika do cylindra i świece okapca. Więc postanowiłem rozebrać, ale nie chce nic popsuć także pytam o radę, jak rozkręcić śrubę na tej co idą te dwa łańcuszki w silniku ta pierwsza śrubę, w Pile kiedyś wkładałem snureczek do tłoka i bez problemu odkręciłem bez jakich kolwiek uszkodzeń tutaj też tak można czy jak panowie doradzają?
Edit.
Te śrubę co idzie tam do wału udało mi się odkręcić, ale jak ściągnąć ta przednia zębatkę? Żebym mógł sprawdzić czy od wału tam nie przepuszcza oleju ktoś pomoże?

Martini55 - 2020-10-07, 18:55

Na szybko to jest przecież film serwisowy na YOUTUBE:

https://www.youtube.com/watch?v=yo_pPqWlAfs


Dodatkowo tutaj masz kolejny filmik, jak gościu pokazywał potrzebne narzędzia: https://youtu.be/zjFwQaeV8jo?t=63

ETZ_PRORIDER - 2020-10-07, 22:10

Może ssanie częściowo było uchylone? Wtedy też ubija świece.
Rysiek96 - 2020-10-08, 05:19

Ok przeglądnę filmik. Ssanie było ok pół MZ zostało wymienione kable wn, cewka, regulator napięcia, przerywacz i reszta części współpracujacych
Rysiek96 - 2020-11-19, 22:15