Nadwozie/podwozie - Budowa tylnej piasty TS150
łysy_0000 - 2023-02-12, 18:52 Temat postu: Budowa tylnej piasty TS150 Witam. Mam problem polegający na tym, iż rozebrałam moją mz do malowania. Po ogarnięciu tematu wziąłem się za składanie i niestety poległem przy tylnej piascie. Czy z lewej strony powinna być jakaś tuleja pomiędzy wahaczem a bębnem?
ETZ_PRORIDER - 2023-02-12, 20:19
Tak. Występuje tam tuleja. Łatwiej znajdziesz ten dystans od motocykla MZ ETZ 150.
TheMZman - 2023-02-12, 22:26
Pamietac nalezy ze TS ma tulejke/dystans o 2mm dluzszy niz ETZ.
Mozna tez od razu kupic stopke boczna i problem z glowy.
łysy_0000 - 2023-02-13, 07:17
Czyli mam rozumieć że stopka jest razem z tą tuleją? Jeszcze jedno. Czy przesunięcie koła za bardzo w prawo względem przedniego może być spowodowane złym montażem prawego amortyzatora tzn od zewnątrz a nie wewnątrz wahacza??
ETZ_PRORIDER - 2023-02-13, 08:29
Jak zamontujesz amortyzator nie ma znaczenia dla położenia opla, jeśli nie są wybite tuleje ale załóż to poprawnie. Albo montujesz tuleje z lewej albo podporę boczną zamiast tulei.
TheMZman - 2023-02-13, 09:58
Ja bym sprawdzil czy rama jest prosta, te prasowane gna sie na potege.
łysy_0000 - 2023-02-14, 07:02
Jak sprawdzić czy rama
jest prosta?
TheMZman - 2023-02-14, 09:41
Zdejmujesz bak, kolo przednie i blotnik out i patrzysz. W sztyce mozna wsunac rure i i tez pokaze czy stoi pionowo. Jesli masz laser budowlany to jeszcze prosciej.
|
|
|