To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

Mechanika - BING 84 - podsumowanie wiadomosci

ETZPOWER94 - 2012-07-25, 19:50

stachu272 napisał/a:
Średnie spalanie wyniosło mi 5,8L na 100 km.

Powiem Ci tyle że to duzo za duzo, moja pali 4l/100km i jest na dotarciu

Dodek - 2012-07-25, 20:23

Cytat:
Powiem Ci tyle że to duzo za duzo, moja pali 4l/100km i jest na dotarciu

Takie bajki to sobie mozesz przedszkolakom opowiadać

ETZPOWER94 - 2012-07-25, 20:32

dodek10 napisał/a:
Takie bajki to sobie mozesz przedszkolakom opowiadać

Na 2l paliwa zrobiłem 56km

hektor - 2012-07-25, 22:20

dodek10, zejdź z chłopaka. Są świadkowie na to, że żagiel miał zamontowany :mrgreen:
ETZPOWER94 - 2012-07-25, 22:27

Panowie, ale dlaczego nie wierzycie?
Odrazu po szlifie cylindra nalałem równo 2l paliwa i jeździłem spokojnie do tych 4kRPM i zrobiłem 56km i cos tam jeszcze paliwa było

wojtek.mz - 2012-07-25, 23:39

Jeżak napisał/a:
To weź wyjedź na drogę a nie sprawdzasz spalanie w lesie...
Ludzie trzymajcie mnie. Jeżak Ty trasy robisz ???? :faja: :ihaa: :DD :DD :DD :DDD :DDD :DDD :ok:
stachu272 - 2012-07-26, 22:33

Jeżak, jeżeli coś napiszesz to najpierw przeczytaj ze zrozumieniem. Charakterystykę EM 250 to ja znam. Chodzi o wkręcanie się na obroty bez ssania na zimnym silniku z zamontowanym gaźnikiem Bing 84.

ETZPOWER94 napisał/a:
stachu272 napisał/a:
Średnie spalanie wyniosło mi 5,8L na 100 km.

Powiem Ci tyle że to duzo za duzo, moja pali 4l/100km i jest na dotarciu

No co ty nie powiesz? Serio?

Ogólnie chciałem się dowiedzieć jak u innych użytkowników wygląda działanie Binga na zimnym silniku, jak z odpalaniem, itp.

Akurat temat czytałem cały nie raz i mniej więcej wiem ile powinna palić.

Dodek - 2012-07-27, 00:17

stachu272, u mnie zaraz po remoncie, nowy bing - pierwsze 300km rano paliła bez ssania, nawet bez przekopywania na sucho, delikatnie ja muliło ale wystarczyło raz lekko przegazowac i bylo ok.
Teraz nakreciłem juz 1500 km i już nie chce tak zapalać- trzeba ze ssaniem i tez ja tak muli na zimnym - wicej niz przedtem.
Dodam, że na początku - gaźnik był trochę źle ustawiony ( fabrycznie ) silnik miał za duze obr m biegu jałowego -ok 3500 jak sie rozgrzał solidnie. - Przestawiłem to krecąc tylko duża śrubką i mysle ze to w jakiejs tam czesci tak wplywało na wczesniejsze odpalania.

RafalGT2 - 2012-07-27, 02:04

To i ja się wypowiem na temat gaźników. Kupiłem swoja MZ miała nowiutki chiński gaźnik ile to ja sie z nim namęczyłem V max po remoncie 90 jakoś tak słabo szła i spalanie 8-9L szok nijak nie szło tego wyregulować a męczyłem sie ze 3 pełne baki. Potem wstawiłem stary gazior ale oryginał mimo tłuczącej przepustnicy poczułem wreście te 21 km przy spalaniu 6 l przy średniawej jeździe ale dosyć częstokręconedo 6 tys. Panowie ale mimo braku kasy pokusiłem się o Binga i co ?. Szok warto było mz jeszcze do regulacji zapłon i gaźnik ale 115 jest moment nic nie strzela nic nie przerywa. Tez nie wierzyłem ale wypuściłem śię w trasę 10L w baku po 100km spuszczam wachę a tam patrze prawie 6 litrów zostało wiec Panowie jak ktoś lubi jazdę na MZ polecam binga świetny gaźniczek mało pali obroty bajka no i pięknie pali mi na ssaniu pali od pierwszego czasami do 2 razu. Pozdro dla wszystkich. Na Bingu wyjeżdżam 3 pełny zbiornik i jak na razie jest świetnie :)
stachu272 - 2012-07-28, 21:48

Dodek, dzięki za porządną odpowiedź.
sebastian264 - 2012-10-10, 18:02

MOże to już było lub nie, ale czy gaźnik bing pasuje do MZ TS250 z 5biegową skrzynią? Biędzie sie zgrywał czy jego przeznaczeniem są nowsze konstrukcje ETZ.
Anonymous - 2013-05-05, 10:14

sebastian264 napisał/a:
MOże to już było lub nie, ale czy gaźnik bing pasuje do MZ TS250 z 5biegową skrzynią? Biędzie sie zgrywał czy jego przeznaczeniem są nowsze konstrukcje ETZ.


Znajomy ma binga w Jaskółce i nie narzeka. - Odkop

Wreszcie znalazłem chwilę aby wstawić kupionego jeszcze w zimie binga 84. Te 400 złociszy opłacało się dać. Gaźnik nie wszedł do org króćca. Odnośnie linki gazu - musiałem lekko zeszlifować końcówkę. Odnośnie ssania - trzeba było dorabiać. Wsadziłem do króćca tego oringa i na zewnątrz gaźnika.
ZAJEBISTE PRZYŚPIESZENIE. NIC NIE MULU PODCZAS JAZDY.

Obroty ustawione 1800-2100 obr/min, minimalnie podniesione przez linkę gazu. Mniej ustawię, ale po kilku sekundach muszę dać jest trochę gazu bo zdechnie. Lepiej nic nie zrobię bo ciągnie minimalnie lewe powietrze przez simera od altka - wydmuchuje olej z tej tulejki. Wymiana simera dopiero na lipiec.

Ogólnie gaźnik wart jest swojej ceny; pasuje składać złocisze na następnego; jeszcze trochę czasu to trzeba będzie wydać z 500 złociszy za ten gaźnik.

Piterr - 2013-05-05, 12:17

Ja mam Binga w mz ts 250/1 5 biegowej oraz mz trophy 19km i stanowczo muszę napisać że BING w tych silnikach nie będzie działał bez zmian dysz poprawnie!!!! Bing 84 jest dedykowany do etz 250 i tam tylko działa bez ingerencji! W tropce oprócz dysz należy przerobić układ ssący o czym kiedyś pisałem, w jaskólce tym bardziej wątpie że to chodzi jak powinno bez przeróbek.
W TS 250 metodą prób i błędów ustaliłem że dysza główna jest najlepsza o wym 1,11 - standardowa to 1,05 czyli 118 wg fabrycznego oznaczenia, wolnych obrotów jest ok. Bez tej zmiany odczuwalny jest brak mocy na wyższych obrotach w porównaniu do BVF, a mieszanka nie ma właściwych proporcji. Dodam że pośrednio wpływ na dobór dyszy ma też stan silnika więc 111 nie jest regułą.

Anonymous - 2013-05-06, 20:48

Posiedziałem trochę nad tym gaźnikiem i można powiedzieć, że może być tak ustawiony jak jest teraz. Ssania nie muszę dawać. Jednak z przyzwyczajenia daję.

http://www.youtube.com/watch?v=bfFmNTvAc28

hektor - 2013-05-06, 21:05

Ze strzała Ci nie zapali, że tak przekopujesz?
czochu - 2013-05-06, 21:45

ja ma kijowato ustawiony i pali za 2, 3 kopem z rana bez ssania :P
ETZPOWER94 - 2013-05-06, 22:03

Panowie, jak wam palą zimne maszyny na zimnym silniku? U mnie muszę przekopać 5-6razy na ssaniu, potem zapłon i pali. Jak kopne mniej to zapali i zgaśnie, albo wgl nie zapali, jak jest u was?
grajko91 - 2013-05-06, 22:24

Pierwszy raz po nocy jak odpalam to kopię 1-2 razy na ssaniu włączam zapłon i pali od kopa. Kiedyś spadła mi gumka z tłoczka ssania co powodowało że przełączenie dźwigni ssania tak naprawdę go nie załączało to kopałem długi czas i na pycha brałem i znowu kopałem i dopiero po jakimś czasie załapała :mad:
stachu272 - 2013-05-07, 08:59

Zimna 1-2 raz na ssaniu od razu bez przekopywania.
ETZPOWER94 - 2013-06-11, 14:25

Panowie, to co mogę mieć nie tak ze moją tyle trzeba kopać? Tłoczek ssania i gumka w porządku.
I jeszcze coś, jak jest długo nie palona to po przekopaniu i odpaleniu odrazu łapie ssanie i nieraz potrafi zgasnąć, poprostu ją przymula, tak jakby nie miała paliwa. Przekopie znów kilka razy odpale i chodzi na ssaniu i już nie zgaśnie.
Może mam za małą dusze ssania?

[ Dodano: 2013-06-11, 14:51 ]
To jest dziwne.
Poszłem ją zapalić, kopnełem 3 razy na ssaniu i zapaliła :mrgreen: ale zgasła bo mi klema z aku spadła. Potem kopnołem jeszcze 3 na ssaniu i zapaliła i prawie na samym ssani chodziła 1100RPM i nie gasła



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group