To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

Mechanika - BING 84 - podsumowanie wiadomosci

tomasz102 - 2009-06-10, 22:54

Ja nie wiem jak wam pasowały te linki. U mnie oby dwie są za krótkie.
Według moich obliczeń i przymiarów:
linka gazu ma miec minimum jakieś 135mm luzu, a oryginalna ma 120
a od ssania 90mm -oryginalna 60

I jeszcze jedno pytanie, u was też jest taka jebitnie mocna i długa sprężyna od ssania?

Magic - 2009-06-11, 00:09

tomasz102, ja dostałem nieprzerabiane linki z Bingiem (kupiłem używanego który jeździł w etz 250), ale o ile gaz pasował mniej-więcej (i tak lekko skróciłem pancerz żeby było odrobine luzu na manetce) to od ssania musiałem dużo pancerz skrócić... widocznie rozrzut jest na tyle duży w linkach że niektóre nawet pasują bez przeróbek :mrgreen:
tomasz102 napisał/a:

I jeszcze jedno pytanie, u was też jest taka jebitnie mocna i długa sprężyna od ssania?

dokładnie to samo... jak mam wkręcić ssanie z gaźnikiem przy założonym silniku to mnie szlag trafia zwykle bo za mocna jest po prostu :D
z wad dodam jeszcze że musiałem troche przeszlifować króciec żeby założyć gaźnik a i tak jeszcze się namęczyłem, no i pali mi 6/100 (fakt że wcześniej było minimum 7 więc poprawa jest, ale to i tak duużo)

Gustlik - 2009-06-18, 22:21

Dzisiaj przejechałem na 1 litrze paliwa 16km :/ trochę mnie to zmartwiło spalanie wynosi ok 6,2 l Liczyłem chociaż na 5l a tu dupa... Zapłon elektroniczny 2,75 przed GMP , śruba od składu mieszanki wykręcona o 0,5 obrotu. Nie wiem co zrobić :/ Doradzi mi ktoś???
adik204 - 2009-06-18, 22:43

Jak świeca wygląda?
Gustlik - 2009-06-18, 22:45

taka piaskowa

[ Dodano: 2009-06-18, 22:45 ]
jutro zrobie foto.

intr - 2009-06-19, 08:51

0,5 obrotu to zdecydowanie za mało. Min 1 obrót, ale dobrze chodzić powinien przy jakiś 1,5 obrotu. Ostatnią rzeczą, która nalezy rozgrzebać jest nowy gaźnik Binga. Zobacz jak się prezentuje filtr powietrza, a zapłon elektroniczny najdokładniej sprawdzisz stroboskopem.
Gustlik - 2009-06-19, 12:07

Filtr powietrza jest nowy. Czasami jak schodzi z obrotów to jebie w filtr i szybciej schodzi.
adik204 - 2009-06-19, 12:10

W tym przypadku doczepilbym się jednak zapłonu.
tomeklol - 2009-06-19, 21:46

Zapłon.
Gustlik - 2009-06-19, 22:12

no ale co z nim nie tak??? :klnie:
tomasz102 - 2009-06-19, 23:19

Gustlik napisał/a:
Czasami jak schodzi z obrotów to jebie w filtr


za wczesny zapłon

Gustlik - 2009-06-20, 12:06

Dobra dzisiaj pokąbinuje jak bede w stanie. :piwo:

[ Dodano: 2009-06-20, 23:53 ]
nic już nie strzela nie kicha ale nadal widzę że dużo pali. iglica na 3 ząbku od góry.

[ Dodano: 2009-06-21, 19:43 ]
No i miszcze ze spalaniem zszedłem do 5.5l wokół komina więc na trasie myśle że w 4.5 sie wyrobie.

[ Dodano: 2009-06-21, 23:08 ]
A ile wam palą etki wokół komina??? :D a ile na trasie??? :piwo:

studefix - 2009-06-22, 22:48

Tropik na nowym chinczyku tryb mieszany ,czyli troche trasy troche miasta ok4,5l.Etz 150 wokół komina 3,5-3,7l.Musze sie troche pożalić nad tym pier.... chińskim gaznikiem.KIedy wkręcam srubę zderzaka przepustnicy ona się zwyczajnie blokuje-próbowałem temu zaradzić ale bez skutków .Więc obroty musze regulowac srubą którą likiwduje się luz na lincę.
mczmok - 2009-06-24, 11:19

do ustawienia zapłonu można użyć małej żarówki 12V żarówki którą połącza się w miejsce cewki tuz przed GMPT powinna zgasnąć i wtedy następuje zapłon...
Co do zużycia paliwa to proponuję Ci założyć na próbę inny gaźnik (jeżeli wszystkie pozostałe sprawy jak filtr , zapłon są ok) - osobiście używam chińszczyzny z oryginalnym pływakiem spalanie max to 4.5 - latam na nim od ok 15 000 km minimum na trasie to ok 3.5. Pływak był mniejszy niż oryginał i jak moto stało na boku to nie trzymał paliwa.
Jeżeli wymiana gaźnika nie pomoże to wymiana tłumika gdy jest trochę przypchany to znacznie wzrasta zużycie paliwa tez to przerabiałem.
Ostatni etap to remont silnika...

Gustlik - 2009-06-24, 11:28

Silnik igła, szlif cylindra nowy tłok łożyska na wale wał DDR a komin to uzywany kupiłem od Michał'a_TM

[ Dodano: 2009-06-24, 11:29 ]
dzisiaj rozetne chyba i wyczyszcze. Bo jak czasami w Piz*e dam to aż spada na łączeniu kolanka z kominem skręcone na max. Może być przypchany.

KilleRart - 2009-06-28, 11:27

Widzę, że temat dotyczy gaźnika BING84 a więc parę słów z mojej strony o tym gaźniku. Wczoraj przyszedł do mnie BING 84. Rewelacyjny gaźnik.

Problem może sprawiać króciec ssący którego średnica jest mniejsza niż gardło gaźnika. Trochę ruchów papierem ściernym i gaźnik wszedł bez problemów. Sam króciec mam uszkodzony, ale o to mniejsza.

Regulacja gaźnika sprowadza się do ustawienia położenia przepustnicy indywidualnie do każdego silnika oraz ustalenie składu mieszanki (śruba powietrza) wykręcona 0,5 obrotu, w moim przypadku silnik pracuje płynnie.

Komorę pływaka zostawiamy w spokoju. Pływak ustawiony jest bardzo dokładnie (fabrycznie) i nie trzeba go tykać.

Fabrycznie iglica została zapięta na trzecim rowku od dołu lub jak kto woli drugi rowek od góry. W moim przypadku nie było potrzeby jej przepinać.

Linki pasują idealnie. Samo zamontowanie linek nie sprawia żadnego problemu. Błąd jaki popełniłem to skrócenie pancerza linki ssania (musiałem rozciągnąć pancerz). Samo ssanie działa idealnie. Dwa kopnięcia na ssaniu i etka pali od kopa. Ile teraz pali, nie wiem, testów jeszcze nie przeprowadziłem.

Nie żałuję pieniędzy wydanych na ten wspaniały gaźnik. Polecam go dla tych, którzy mają trochę grosza i chcą zaoszczędzić na paliwie.

tomasz102 - 2009-06-28, 16:49

KilleRart napisał/a:
ustalenie składu mieszanki (śruba powietrza) wykręcona 0,5 obrotu,

co ty gadasz, i juz zjebałes fabryczne ustawienie nowego gaźnika....

KilleRart napisał/a:
Linki pasują idealnie.

Nie wiem jak to możliwe, linka gazu jest za krótka min 7mm, a i tak wypada ją wydłużyć o jakieś 12mm
Ssania też jest za krótka. Ja kupiłem linke gazu do junaka i ją skróciłem.
Testów spalania jeszcze nie robiłem.

Magic - 2009-06-28, 19:04

tomasz102 napisał/a:
KilleRart napisał/a:
ustalenie składu mieszanki (śruba powietrza) wykręcona 0,5 obrotu,

co ty gadasz, i juz zjebałes fabryczne ustawienie nowego gaźnika....

no i co ty gadasz? :mrgreen: nie ma czegoś takiego jak fabryczne ustawienie bo każdy silnik jest inny i pod każdy trzeba ustawiać lekko inaczej...
u mnie prawie 1,5 obrotu dopiero daje właściwe ustawienie :]

co do linek to już pisałem wcześniej i zgadzam się że nie pasują, a spalanie sprawdzałem to ja mam i tak 6/100 :shock: fakt że 1,5l mniej niż na zwykłym BVFie ale to i tak masakra jest... :ysz:

KilleRart - 2009-06-28, 20:43

tomasz102 napisał/a:
Co ty gadasz, i juz zjebałes fabryczne ustawienie nowego gaźnika....


Gratuluję wiedzy.

tomasz102 napisał/a:
Nie wiem jak to możliwe, linka gazu jest za krótka min 7mm, a i tak wypada ją wydłużyć o jakieś 12mm
Ssania też jest za krótka. Ja kupiłem linke gazu do junaka i ją skróciłem.
Testów spalania jeszcze nie robiłem.


U mnie pasowały idealnie.

jannex - 2009-06-28, 21:12

Na cudownym Bingu macie spalanie większe niż ja na chińczyku Kentse. Gratuluję genialnie ulokowanych pieniędzy :torba":


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group