Napęd - Uszczelka pod głowicę - Dorabianie. Jaki materiał najlepszy?
Huberto - 2006-11-05, 21:06 Temat postu: Uszczelka pod głowicę - Dorabianie. Jaki materiał najlepszy? Witam! Silnik zaraz po niedzieli będe składał, ale pojawia się problem: nie mam uszczelki pod głowicę i nie zabardzo wiem z czego ją dorobić. Myślałem nad kręgielitem, ale czy go nie wydmucha? Silnik chłodzony cieczą, uszczelka musi mieć grubość 0.8mm. Z czego najlepiej by było ją zrobić
Pozdrawiam!
hubertbaran - 2006-11-05, 21:16
najlepsza był by z Miedzi
Huberto - 2006-11-05, 21:23
Z miedzi 0.8mm miedź uszczelni mi żeby nie lała się woda do cylindra i żeby nie wypluwało ciśnienia? Orginalnie był tylko aluminiowy krążek na około otwory w jakimś materiale (właśnie nie wiem w jakim )
matisl - 2006-11-05, 21:41
kryngielit starczy
Klima - 2006-11-05, 22:18
Hubert-Moto, no pewnie ze miedz uszczelni w jakims dieslu widzialem taka uszczelke
wozi - 2006-11-05, 22:44
Popieram miedź albo zrob tak jak było oryginalnie czyli z aluminium
matisl - 2006-11-05, 23:00
jak dobrze zrobisz i rowno dokrecisz to wszystko wytrzyma
gruby - 2006-11-06, 06:24
miedz sie ulozy, i bedzie akurat,
SOVIETVW - 2006-11-06, 07:38
miedz albo aluminium i bedzie trzymało.
Tomek-88 - 2006-11-06, 21:23
tak jak mówią .i kup sobie jeszcze klej wysoko temperaturowy samowyrownujacy. wtedy bedzie lux
matisl - 2006-11-06, 21:47
klej?? niepotrzebnie kase wydawal, posmaruj lekko smarem i dokręć
SOVIETVW - 2006-11-06, 23:38
swieta prawda ja tam tez daje lekko tawotku zeby nie na sucho i mucha nie siada,teraz wogule uszczeleczki nie mam tylko sam tawot i tez jest git ,jak fura jest chlodzona ciecza to dla spokojnosci mozesz dac zamiast tawotu czerwony sylikon i tez bedzie ok,bez obaw nie spali sie
czaplak - 2006-11-07, 07:11
Hubert-Moto, szkoda czasu na zabawy z dorabianiem. Kup cały zestaw uszczelek do silnika i masz oryginalną aluminiową cienką uszczelkę pod głowice. Nie smaruj żadnym silikonem ani innym cudem bo nie trzeba. Dokręcaj tylko szpilki odpowiednio mocno i z odpowiednią kolejnością ( 1-2-3-4, 1-2-3-4 itd ) Koszt niewielki a ile nerwów zaoszczędzisz
matisl - 2006-11-07, 14:47
czaplak napisał/a: | 1-2-3-4, 1-2-3-4 itd | Co ty piszesz!!!
dokręca się po przekątnej. Najpierw lekko i stopniowo, żebyć odrazu na chama nie dokręcił jednej śruby
Huberto - 2006-11-07, 16:06
czaplak napisał/a: | Hubert-Moto, szkoda czasu na zabawy z dorabianiem. Kup cały zestaw uszczelek do silnika i masz oryginalną aluminiową cienką uszczelkę pod głowice |
Po pierwsze uszczelki mogę nabyć tylko w niemczech (15 euro + koszty przesyłki), a po drugie ta uszczelka orginalnie nie jest aluminiowa, tylko z materiału podobnego do kręgielitu, tylko ma pierścień wokół otworu aluminiowy.
A co do dokręcania to nie wiem kto cię uczył 1-2-3-4 ja dokręcam stopniowo 1-3-2-4, tak jak pisał .matisl
czaplak - 2006-11-07, 18:01
Ja dokręcałem stopniowo 1-2-3-4 i też zdało egzamin.
Huberto - 2006-11-07, 18:43
Oto zdjęcie tej uszczelki (to jest do 50ccm, ale ja mam taką samą, tylko otwór większy):
SOVIETVW - 2006-11-08, 00:02
Hubert-Moto, wytniesz taką bez problemiku,myslalem ze jest bardziej skomplikowana,dobierz tylko odpowiednio gryby material i dzialaj, ,czaplak, 1-2-3-4 ciekawy sposob gdyby to byla glowica samochodowa to planowal bys ja i wymienial uszczelki pod nia do konca zycia,jesli niepekla by do tego czasu.
Jak-44 (joker) - 2006-11-08, 00:40
U mnie w Bydgoszczy dorabiam czasem uszelki do róznych pojazdów w takiej firmie która tym sie zajmuje i robia mi to na poczekaniu za grosze ... czy to naprawde az taki powazny problem jest ... w kazdym wiekszym miescie zapewne jest taka firma ... dobiora co trzeba i zrobia jak trzeba ... wystarczy im przyniesc np. głowice lub stara uszczelkę i wsio.
Wiec Hubert-Moto wez do rak panorame firm i szukajcie towarzyszu, a znajdziecie
czaplak - 2006-11-08, 07:00
SOVIETVW, teraz już wiem źle zrobiłem szczęście ,że nic się nie stało.
|
|
|