Mechanika - rysunek techniczny uchwytów silnika etz 251
buli_87 - 2007-08-27, 22:11
piotrk15, no troszke nie tak to wyglada, chyba bys za daleko nie wyjechal
po 1 to sa 2 nakretki , po drugie to niestety trzeba fezowac a nie szlifowac " szlifierką kątową" firma flex a po trzecie to nie mozna robic w moto takiej popeliny bo to zagraza zyciu.
SOWA - 2007-09-05, 23:24
hej, widzę że temat trochę odświeżony. Wrzucam zdjęcie mojego prawego uchwytu:
daniel1621 - 2007-09-06, 17:56
hehe, no ten już chyba nie ma prawa się zgiąć
buli_87 - 2007-09-06, 20:44
nie ma bata chyba z kopa byscie musieli walic zeby sie zgiol
siro13 - 2007-09-07, 17:08
ja jak tylko dorwę kabel żeby zrzucić foty z motoroli v3 to zapodam zdjęcia mojego uchwytu zrobionego wg. rysunku buli'ego. mój ma 10mm grubości i też raczej nie ma bata żeby się zgiął
Loosiu - 2007-09-08, 01:42
SOWA, gdzie w Wrocku zleciłeś wykonanie tych uchwytów (szukam od dawna dobrego ślusarza) i ile cię kosztowały,
Pozdrawiam,
hubertbaran - 2007-09-08, 09:51
ten uchwyt też mozna ugiac poprostu bedzie sie wbijał w przeguby gumowe i tulejke doprowadzi do zniszczenia i silnik dalej bedzie wygiety;]
SOWA - 2007-09-08, 12:36
Loosiu, ja dorabiałem tylko prawy uchwyt, lewy był ok a prawy sie połamał. Uchwyt dorabiał mi znajomy ślusarz w Sieradzu bo tu normalnie mieszkam a we Wrocku tylko studiuję. Uchwyt kosztował mnie 2 lata temu 45 PLN. Pozdrawiam
PANEUROPAN - 2008-03-24, 12:28
To jak zaniose taki schemat do slusarza i on juz bedzie wiedzial co z tym zrobic i nie bedize zadawal jakis pytan odnosnie tego? chyba cos takiego musze zrobic skoro mowicie ze wyginaja sie te uchwyty.
Michał_22 - 2008-08-21, 00:18
Moze jeszcze raz ktos wrzucic schemat uchwytu do 251 z naniesionymi wymiarami? Bo zalaczniki nie dzialaja
buli_87 - 2008-08-31, 12:51
reaktywacja
PS kazdy ślusarz, tokarz, frezer musi wiedziec co i jak bez zadawania pytan bo wszystko jest pokazane na rysunku
Gustlik - 2009-01-18, 21:11
Sory że odkopuje temat ale chciałem sie dowiedziec czy ten uchwyt co zapodał buli_87, to jest do ETZ 250 czy 251???
buli_87 - 2009-01-18, 21:13
jest to uchwyt do 251 do 250 jest chyba 10 mm dluzszy
Gustlik - 2009-01-18, 21:14
Masz może taki rysunek do 250??????
buli_87 - 2009-01-18, 21:18
niestety ale o ile pamietam a bylo tod awno temu, ten dolny wymiar 152 przy etz 250 wynosi 162 ewentualnie zmierz reszta jest taka sama
Gustlik - 2009-01-18, 21:19
ok dzięki
gal_anonym - 2009-01-20, 22:37
Zna ktoś może ślusarza w okolicach Krakowa który podjął by się tego wyzwania? Może ktoś z forum miałby odpowiednie zaplecze aby wykonać uchwyty silnika etz 251 i mi je sprzedać, drogą wysyłkową na przykład?
Dekoj - 2009-04-20, 19:06
Dzisiaj chwilę miałem czasu przed zajęciami to zacząłem robić prawą łapę silnika, nie mam dostępu do frezarki ale moje sprawne rączki poradzą sobie bez tego robię wg rysunku buli_87, mam nadzieje ze jest dobrze zwymiarowane! całość robię na zasadzie: blacha 4mm wycięta wg schematu + dospawana migomatem blacha 6mm w kształcie tego pogrubienia, jak zrobię do końca to się pochwalę nie mam tylko za bardzo pomysłu skąd wytrzasnąć rurkę fi 30 wewnątrz.. ;/ może ma ktoś na zbyciu w pobliżu?
hubertbaran - 2009-04-20, 21:09
to nie rurka ;] Kup 10cm preta stalowego 35mm ze stali 55 i to dopiero obrób na tokarce i przyspawaj.
Dekoj - 2009-04-28, 15:26
Dzisiaj siedziałem trochę nad wzmocnionym mocowaniem, jeszcze nie skończone ale wszystko chyba na dobrej drodze
jak widać muszę dociąć rurkę i ją przyspawać do całości, prawdopodobnie dodam jeszcze 3 wyprofilowane żeberka zwiększające sztywność między rurką a resztą łapy.
Rurka ma wewnętrzną średnicę 29mm, ale myślę że tulejka gumowa wejdzie bez większych problemów i całość będzie sztywniej siedziała na ramie!
No i oczywiście całość będzie zapodkładowana i pomalowana na czarno
|
|
|