To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
MZ KLUB POLSKA
Klub Miłośników Motocykli MZ

Usprawnienia/modyfikacje & akcesoria - Gaźniki BING 84

Loosiu - 2007-05-18, 12:34
Temat postu: Gaźniki BING 84
Witam !
Jak wiadomo do MZ z silnikami o pojemności 250 cm^3 przewidziany jest gaźnik Bing 84/30/110A. Oznacz to tylko gaźnik typu 84 o gardzieli 30 mm nastawy fabryczne pozwalają ustalić co i jak powkładano w dany korpus. Ja nabyłem (czekam na przesyłkę) gaźnik BING 84/32/131 (ostatnie oznaczenie niepewne). I teraz mam zagadkę ile pracy będzie wymagało zestrojenie tego gaźnika. Na pierwszy rzut oka różniące się elementy to: przepustnica, dysza główna i rozpylacz, iglica. Czy któryś z szanownych kolegów namierzył sklep sprzedający części do gaźników Bing?

Pozdrawiam,
[/b]

Nanek4 - 2007-05-18, 17:24

Kiedyś tez się zastanawiałem co bedzie jak mi np jakas uszczelka padnie w bingu :???: i szczerze mowiąć nie znalazłem sklepu ktory by oferował cos takiego :neutral: na szczescie jak jest nowy to przez te kilka lat nie bedzie raczej problemow a co dalej nie mysle... :razz:
fasza - 2007-05-18, 18:01

a jak można zapytać to gdzie i za ile dostaliście ten gaźnik binga ??
tylko raczej wolełbym ten dydykowany do 251. 84/30/110A
Zastanawiam sie nad kupnem :mrgreen:

z góre thanks za odpowiedź :razz:

Szymon_MZ - 2007-05-18, 18:36

fasza agmot lub wilmat :piwo:
Loosiu - 2007-05-19, 10:31

Ja osobiście szaleję po Ebayu, wygląda na to, że sprzedawca raczej nie chce go wysłać do Polski, więc zabawa zacznie się od nowa :neutral: .

Pozdrawiam,

hubertbaran - 2007-05-20, 10:15

84/32/131 ....


32 mm gardzieli, jak go włozysz w kruciec to powinienes go ustawić, dysze główna dorobic u zegarmistrza.

Loosiu - 2007-05-30, 18:08

Witam !
No i gaźnik dojechał - fotki strzelę wieczorem. Ale brakuje kilki, hmm części. Wiec powraca pytanie o firmę zajmującą się serwisem bingów w kraju. Napisałem do sklepu rozprowadzającego części dl BMW - w końcu BMW i bing to była prawie rodzina ;)

Nemesis - 2007-05-30, 20:28

Za przesyłki niedługo więcej zapłacisz jak za ten gaźnik :ysz:
slawny - 2010-04-22, 21:00

Czy któryś z szanownych kolegów namierzył sklep sprzedający części do gaźników Bing?

Odświeżam temat :smile:

wojtek-rasti - 2011-04-11, 17:08

odświeżam temat. wie ktoś gdzie kupić części do binga84?? konkretnie chodzi o uszczelkę komory pływaka, albo chociaż podpowiedzcie z czego można ją dorobić, żeby była solidna i odporna na paliwo??
wadmed - 2011-04-12, 08:51

Zapytajcie Intra.
__Karol__ - 2011-04-12, 09:03

http://mz-motor-shop.com/...082b9f1b3553c26
wojtek-rasti - 2011-04-12, 18:54

karol kupowałeś coś tam? drogi ten sklep jak cholera!!
__Karol__ - 2011-04-12, 19:24

Nie kupowałem, ogłaszał się w shoutboxie to podrzuciłem tylko linka ;) Drogi ale mają za to wszystko w ofercie.
Binladen - 2011-04-13, 20:04

A czy te cześci są albo oryginalne , albo tak dobrze wykonane i z dobrych materiałów wykonane , bo cena za wałek sprzęgłowy mnie lekko przeraziła , 186 zł , :?: :?: :?: :mrgreen: :mrgreen: . Pozdrawiam
Andrzej T - 2011-09-30, 19:55

Ja teraz kupiłem BING 84 30/110 u Intra, 390 zł + 15 zł przesyłka, . Szybko,bez problemów . Niemiecki. pracuje dobrze.

[ Dodano: 2011-09-30, 19:59 ]
Czy ktoś wie, gdzie można kupić samą przepustnicę do Bing 84? W moim starym gaźniku się wytarła, co powodowało niestabilną pracę na biegu jałowym i przy jeździe "bez gazu"
Pozdrawiam

Anonymous - 2011-09-30, 20:12

pisz do kniazw z allegro
anekd - 2019-04-19, 21:10

Witam.
Gaźnik kupiłem dwa lata temu. Przejechałem na nim z 1000 km.
W tym sezonie moto odpalił bez problemów ale po jakimś czasie z gaźnika cieknie paliwa (na odpalonym moto), jak zagaszę silnik to przestaje chociaż kranik jest dalej odkręcony.
Cieknie przez tą cieniutką rureczkę w misce pływakowej.
Czyżby poziom paliwa w misce pływakowej się rozregulował przez zimę?
I czemu nie cieknie na wyłączonym silniku.

Nie znam się na tym więc może ktoś podpowie łopatologicznie co zrobić?

ETZ_PRORIDER - 2019-04-19, 21:44

W Bingu pływaka się nie reguluje! Masz coś przytkane. Rozbierz go i wyczyść.
GRU ETZ 125 - 2019-04-19, 21:57

Musi ci się podwieszać zaworek iglicowy. Tak jak ETZ_PRORIDER powiedział, otwórz komorę pływakową, wszystko dokładnie wyczyść i przeglądnij. Poziomu paliwa nie polecam dotykać w BINGU, kiedyś ruszyłem i musiałem bardzo cierpliwie poprawiać i próbować.

Pozdrawiam.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group