Przesunięty przez: motomaciey 2015-01-02, 18:35 |
Charatkerystyka dwusuwa. |
Autor |
Wiadomość |
Azze
Tylko WSK
Motocykl: WSK 175 Kobuz CZ 477
Pomógł: 2 razy Wiek: 27 Dołączył: 28 Cze 2011 Posty: 129 Skąd: Bychawa
|
Wysłany: 2015-01-04, 00:53
|
|
|
Ale proste pytanie i prosta odpowiedź - rozpędzam się (albo i nie) i jadę na biegu bez gazu że silnik pracuje jak na biegu jałowym bez dodawania gazu i się toczę powolutku, ewentualnie minimalne ruszenie manetki ale też do tego stopnia że wszystkie suwy są wyraźne - czy przez to wybijają się czopy na wale, łożyska i gniazda łożysk? |
|
|
|
|
Mario-150
Motocykl: ETZ 150 '90 sv 650
Pomógł: 6 razy Wiek: 27 Dołączył: 26 Sie 2011 Posty: 329 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2015-01-04, 09:01
|
|
|
Pytanie wg mnie z dupy bo możesz jechać na pierwszym biegu gdzie uklad nie będzie obciążony a możesz jechać na ostatnim gdzie będzie bardziej obciążony.
Azze nie zgrywaj kozaka , przychodzisz i próbujesz uczyć z ludzi z doświadczeniem pare razy większym od twojego , a twoja wiedza opiera sie jedynie na sałku i informacjach wyczytanych na innych forach które napisały jeszcze większe dzieci od ciebie. |
|
|
|
|
kadetm-780
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 8 razy Wiek: 27 Dołączył: 31 Mar 2013 Posty: 369 Skąd: okolice Moniek
|
Wysłany: 2015-01-04, 17:38
|
|
|
Mario-150 napisał/a: |
Azze nie zgrywaj kozaka , przychodzisz i próbujesz uczyć z ludzi z doświadczeniem pare razy większym od twojego , a twoja wiedza opiera sie jedynie na sałku i informacjach wyczytanych na innych forach które napisały jeszcze większe dzieci od ciebie. |
Mario nie ma co się denerwować, to nie pierwszy taki jego wybryk. Takiego samego kozaka zagrywa też na innych forach, na 2 czy 3 forach ma bana, na jawaczu ludzi też uczy rozumu i wychwala swoją WSK. To jest taki jakby drugi kudłaty, więc nie ma co na niego uwagi zwracać. |
|
|
|
|
Azze
Tylko WSK
Motocykl: WSK 175 Kobuz CZ 477
Pomógł: 2 razy Wiek: 27 Dołączył: 28 Cze 2011 Posty: 129 Skąd: Bychawa
|
Wysłany: 2015-01-11, 01:43
|
|
|
kadetm-780 napisał/a: | Mario-150 napisał/a: |
Azze nie zgrywaj kozaka , przychodzisz i próbujesz uczyć z ludzi z doświadczeniem pare razy większym od twojego , a twoja wiedza opiera sie jedynie na sałku i informacjach wyczytanych na innych forach które napisały jeszcze większe dzieci od ciebie. |
Mario nie ma co się denerwować, to nie pierwszy taki jego wybryk. Takiego samego kozaka zagrywa też na innych forach, na 2 czy 3 forach ma bana, na jawaczu ludzi też uczy rozumu i wychwala swoją WSK. To jest taki jakby drugi kudłaty, więc nie ma co na niego uwagi zwracać. |
Człowieku, czy ty masz jakiś problem do mnie? Jak tak to pisz na PW a nie gadaj głupot wszystkim. Pozwoliłem ci mnie oceniać czy wyzywać?
Nie uczę ludzi, nie wychwalam swojej WSK, tylko mówię jak ja robię i sam wystawiam opinię ze zdobytego doświadczenia.
Znasz mnie osobiście? Nie, więc nie gadaj głupot jaki to ja nie jestem.
Do Mario-150
Nie zgrywam kozaka, tylko wyraźnie pytam, bo w internecie dużo jest opisane takich rzeczy jak:
"Jak większość dwusuwów także silnik 250-tki jest wrażliwy na jazdę na zbyt niskich obrotach - co powoduje wybijanie łożysk wału korbowego..."
"Przy zbyt niskich obrotach silnika dramatycznie wzrasta obciążenie mechanizmu korbowego." |
|
|
|
|
Dodek
...
Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy Wiek: 28 Dołączył: 31 Lip 2011 Posty: 2201 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 2015-01-11, 02:39
|
|
|
Azze, sam zadałeś pytanie i potem sam sobie na nie odpowiedziałeś - tyle że powiedz jaki to ma cel?, jaki związek z charakterystyką 2t ???????
Apropos jeździłem ostatnio exc 300 - moim zdaniem zajebiście elastyczny silnik -
ma niesamowicie mocny i równy ciąg od średnich obrotów - aż w górne partie obrotów gdzie rodzi sie istny szatan.
Poniżej przykładowy wykres z dyno: - technika zaworu wydechowego robi jednak dużą robotę aby zwiększyć zakres użytecznych obrotów i widać jak na dłoni gdzie powstaje moment obr -4 tys i jak sie dalej kształtuje.
|
|
|
|
|
dex
Motocykl: Toffik, XTZ 850 ST
Pomógł: 28 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Cze 2008 Posty: 1046 Skąd: Wawa - Zamość
|
Wysłany: 2015-01-11, 06:51
|
|
|
Fajna charakterystyka.
Szkoda tylko, że poniżej 4tys. obr silnik gaśnie (pewnie samoczynnie ).
No i ilość paliwa jaką łyka przy tylu cyklach pracy musi być niebanalna. |
_________________ Toffik czeka na więcej uwagi, Tenera wybiera się do makijażystki, a DEXFALIA bryka i co jakiś czas nóżkę złamie... |
|
|
|
|
kadetm-780
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 8 razy Wiek: 27 Dołączył: 31 Mar 2013 Posty: 369 Skąd: okolice Moniek
|
Wysłany: 2015-01-11, 09:19
|
|
|
Azze, Nie oceniałem cię a jedynie wypisałem fakty. Nawet jeżeli chciałbym cię ocenić to nie musiałbym cię pytać o zgodę. Co do nie wychwalania wsk to wystarczy spojrzeć w temat, gdzie jest napisane o twoim wyścigu z mati14 a dokładniej we wszystkie twoje posty w tym temacie.
Dalej z tobą dyskutować na ten temat nie mam zamiaru i mam nadzieję że i ty nie będziesz drążył tematu. |
|
|
|
|
dex
Motocykl: Toffik, XTZ 850 ST
Pomógł: 28 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Cze 2008 Posty: 1046 Skąd: Wawa - Zamość
|
Wysłany: 2015-01-11, 09:51
|
|
|
kadetm-780, no nie mogę dłużej.
Za każdym razem, kiedy widzę Twój nick, to mi się ten film przypomina:
https://www.google.pl/sea...Ln2N8n_UKORgNgO
Sory za offtop, ale musiałem |
_________________ Toffik czeka na więcej uwagi, Tenera wybiera się do makijażystki, a DEXFALIA bryka i co jakiś czas nóżkę złamie... |
|
|
|
|
kadetm-780
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 8 razy Wiek: 27 Dołączył: 31 Mar 2013 Posty: 369 Skąd: okolice Moniek
|
Wysłany: 2015-01-11, 10:11
|
|
|
dex, nie tobie jednemu
Akurat nick się wziął od mojego pierwszego motorka (Romet Kadet M-780) Na początku używałem go na 2 forach o rometach, potem dorwałem mz i tutaj też przyszedłem z tym samym nickiem. Ale w żadnym wypadku nie miało to mieć związku z tym filmikiem.
Teraz już w ogóle odleciałem od tematu, ale musiałem odpowiedzieć |
|
|
|
|
|