» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Polerowanie blachy nierdzewnej 304
Autor Wiadomość
Dodek 
...

Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy
Wiek: 28
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2201
Skąd: Mielec
Wysłany: 2016-08-04, 18:18   Polerowanie blachy nierdzewnej 304

Mam prośbe jeśli ktoś pomoże- macie jakieś sposoby na polerowanie nierdzewki ?
mam do wypolerowania blache 600x600 mm grubości 6mm , gatunek 304.
Naj narazie przeleciałem krązkami z papierem sciernym od 80 , 120 , 150, 240 , 320
następnie włokniką na kątowce i teraz sprobowałem przeleciec filcem + pasta do polerki -ale nie idzie to polerowanie ...... - wcale nie wychodzi połysk ....
Co ew robić ? dalej lecieć papierem sciernym wyżej ?
Ktoś z was ew ma z ty styk zawodowo ?
_________________
Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5294
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2016-08-04, 18:21   

Wydaje mi się, że musisz jechać na to jeszcze papierem wodnym 500-800-1000 i dopiero pasta mocno ścierna, średnio ścierna i lekko ścierna np farekla.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy
Wiek: 32
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2157
Skąd: Grochowa-Piaseczno
Wysłany: 2016-08-04, 20:03   

Wszystko zależy jakie masz rysy, strasznie grubego papieru używałeś , będziesz miał teraz sporo roboty, ale jak Prorider prawi to papier wodny ale nie tylko 1000, przeleć jeszcze wodnym 1500 a potem 2000 i dopiero porządna twarda pasta , filc na wiertarkę i ogień masz połysk.
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301
 
     
Seba_830 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 59 razy
Wiek: 26
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1604
Skąd: Stanisławów
Wysłany: 2016-08-04, 21:47   

Napisze coś od siebie, wujek robi w kwasówce to co nieco podpatrzyłem. Pierwsze co to musisz przelecieć to drobniejszymi gradacjami papierów, tak jak koledzy wyżej napisali, zaczynając od tej 1000, a kończąc na 2000, jednak nie musisz robić tego na mokro, bo jest to bez sensu. Najprościej jest kupić sobie krążek i papiery które przyczepia się na rzepy, nakręcasz to na kątówkę i jedziesz, oczywiście kątówka musi mieć regulowane obroty. Następnie kup sobie w castoramie pastę w kostce koloru zielonego, o taką: http://www.castorama.pl/p...0-g-zestaw.html , do tego oczywiście filc i masz lustro. :piwo:
 
 
     
lipton 
Kocham Cię życie.

Motocykl: etz 251,saxon, gsxr.
Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 822
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2016-08-05, 00:52   

Ja tam robiłem w kwasie 8 lat .
wszystko zależy co chcesz osiągnąć. Jak tylko zwykły połysk 320 krążek na wiertarce starczy plus zielona pastą dwa eazy i jest git .
jak lusterko chcesz osiągnąć granulacja papierów idzie w zwyż i do oporu. :)
_________________
WPI
 
     
jannex 

Motocykl: mz ts 250/1
Pomógł: 22 razy
Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1121
Wysłany: 2016-08-05, 06:01   

Podepnę się pod temat - czy te porady przejdą w przypadku materiału przebarwionego od temperatury czy przebarwienia pozostaną już trwale?
 
     
Seba_830 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 59 razy
Wiek: 26
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1604
Skąd: Stanisławów
Wysłany: 2016-08-05, 09:28   

Po spawaniu i wypolerowaniu, przebarwień nie widać. Dodam tylko, że do cięcia czy szlifowania kwasówki trzeba używać specjalnie do tego zrobionych tarcz. :piwo:
 
 
     
Reich 
Jawer's back


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 24 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 1689
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2016-08-05, 19:01   

jannex, do tego używa się wtrawiaczy do kwasówki, np Antox. Smarujesz przebarwione miejsce żelem i po kilku minutach zmywasz, a materiał wybiela się.
_________________
Wino, konserwy, muzyka bez przerwy heavy

Strachliwi zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali eMZeciarze.

Gdzie kończy się asfalt, zaczyna się przygoda.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,26 sekundy. Zapytań do SQL: 13