Urwany nitokołek zmieniacza biegu (etz 251) |
Autor |
Wiadomość |
suawek
psuj
Motocykl: etz 251 (w budowie)
Dołączył: 29 Sie 2019 Posty: 14 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2020-01-24, 22:38 Urwany nitokołek zmieniacza biegu (etz 251)
|
|
|
Heja,
Przygotowywałem zakupione jakiś czas temu kartery do montażu.
Zacząłem od usuwania starych zardzewiałych elementów, dla których mam przygotowane niezardzewiałe egzemplarze. Mówię tu o tulejkach ustalających, blasze prowadzącej olej czy kołkach wbitych w karter.
I tu pojawia się problem.
Podczas wyciągania nitokołka który przytrzymuje sprężynę zmieniacza kołek ten się urwał.
Nie zostało w zasadzie nic, co wystaje, więc dalsze ciągniecie tego nie wchodzi w grę.
Co w tej sytuacji powinienem działać?
Czy trzeba to n.p. rozwiercać, czy może jakiś patent jest na takie nieszczęśliwe zdarzenia ? |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5274 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2020-01-25, 10:15
|
|
|
Bez wiertarki stołowej może być ciężko. W miarę możliwości musisz to oszlifować do równego i idealnie po środku napunktować. Wtedy wiertarka stołowa i rozwiercić zalegającą część koła w karterze. Jak to wyjdzie, zależy od Twoich umiejętności manualnych. PS. Tak się kończą niepotrzebne wymiany |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
suawek
psuj
Motocykl: etz 251 (w budowie)
Dołączył: 29 Sie 2019 Posty: 14 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2020-01-26, 00:16
|
|
|
ETZ_PRORIDER dzięki . Dam to komuś, kto ma porządną wiertarkę stołową. Jak będzie zrobione to dam tu znać jak poszło.
No i oczywiście masz rację - lepsze jest wrogiem dobrego. No cóż. Składanie silnika będzie musiało jeszcze chwile poczekać |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5274 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2020-01-26, 10:39
|
|
|
Na spokojnie daje lepsze efekty |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
suawek
psuj
Motocykl: etz 251 (w budowie)
Dołączył: 29 Sie 2019 Posty: 14 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2020-01-28, 01:13
|
|
|
ETZ_PRORIDER, Wygląda na to, że znów Twoja sugestia się sprawdziła!
Na porządnej stołowej wiertarce w zakładzie produkcyjnym nitokołek wyszedł bez potrzeby wiercenia niebezpiecznie dużych dziur, razem z małym wiertłem po dobroci opuścił dziurę.
Dzięki! |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5274 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2020-01-28, 09:42
|
|
|
To cieszy |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
|