|
Tłok MZ TS150 - BERTA, ALMOT, INNY ? |
Autor |
Wiadomość |
hartman
Motocykl: WSK 125,175
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 30 Wrz 2011 Posty: 144 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 2020-04-08, 06:55 Tłok MZ TS150 - BERTA, ALMOT, INNY ?
|
|
|
Witam,
Potrzebuję tłok do MZ TS150. Po przejrzeniu aukcji zauważyłem ,że jest tego trochę.
Które tłoki są wykonane ok, a któych unikać? Ewentualnie u jakiego sprzedawcy można nabyć sprawdzoną część? Rozbieżność cenowa to ponada 100% wiec jest to dla mnie istotne. |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5266 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2020-04-08, 08:07
|
|
|
Jeśli masz dostęp do Berty to bierz śmiało. Almot też daje rade. |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
Wolf
Motocykl: 150 301 Orzeł1
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 16 Sty 2009 Posty: 749 Skąd: Ostrów Wlkp.
|
Wysłany: 2020-04-08, 08:50
|
|
|
Berta nie jest taka zła, do ETZ 150 podmieniałem uszkodzonego almota gdzie od przegrzania (zlotowe katy) zamek wsunął się do środka i pierścień kręcił sie w około i wydrążyło dziurę, w Bercie nie dojdzie do tego bo otwory pod zamki nie są na przelot tłoka, aczkolwiek wszystko zależy od szczęścia i gwiazd na niebie |
|
|
|
|
hartman
Motocykl: WSK 125,175
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 30 Wrz 2011 Posty: 144 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 2020-04-17, 14:40
|
|
|
Nikt więcej nie ma doświadczeń z tłokami? Czy warto dopłacać do berty 40 zł względem almotu AK20?
Czy tłoki fabryczne były ze stopku AK20 czy AK12 bo takie też występują w handlu.
Cześć tłoków jest też opisana jako węgierskie w cenach ok. 60zł - napewno nie jest to berta. |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5266 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2020-04-17, 16:30
|
|
|
Oryginały były ak20 i ak18. Jaki weźmiesz na takim będziesz jeździł. Większość z nas tu aktywnych upala almoty i Berty. |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
1kera
Motocykl: MZ TS 150, OSA M50,
Dołączył: 13 Mar 2016 Posty: 6 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-04-18, 12:08
|
|
|
Też miałem taki dylemat Ile to ja się naczytałem o tłokach AK20, węgierskich, DDR, polskich. Gotować w oleju, wygrzewać w piekarniku..... Gość który mi składał silnik kupił noname PISTON za 30-40 pln bez mojej wiedzy i założył. Mechanik, który poprawiał wcześniejsze remonty mojej MZ ocenił, że do wielu rzeczy można się było przyczepić po poprzednich "składaczach" ale tłok i szlif ocenił na poprawny. MZ docierałem do 700 km. Nie miałem absolutnie żadnych problemów z silnikiem. W okolicach tych 700 km pierwsza dłuższa wyprawa w 2 osoby (160 kg) na dystansie około 80km bez przerw, latem z prędkościami licznikowymi 70-80km/h, więc albo szczęście albo tłok był całkiem dobrej jakości.
Przy zakupie bardziej sugerowałby się chyba, zakupem u zaufanego sprzedawcy. |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
|
|
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
|
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14 |
|
|
|