» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Zębatka 16 zamiast 15 mz 150
Autor Wiadomość
mar09 


Motocykl: ES300/TROPHY/ETZ250
Pomógł: 23 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Wrz 2012
Posty: 389
Skąd: Krasnystaw/Lublin
Wysłany: 2020-04-23, 11:31   

Cylindry współczesne Almota to wszystkie są niby w tej wersji 14KM ale wątpię aby tyle miały chyba, że na samej górze gdzie wskazówka jest tylko przez chwilę. Mam też oryginała 150.1 14KM to kiedyś dawał radę na Z16 lecz tylko w jedną osobę, we dwie to już kicha.... za słaby moment w średnim zakresie, fabrycznie było Z15 tj. w ETZ 125.
_________________
Aktualna oferta części: http://sprzedajemy.pl/oferty-uzytkownika-1981282
Foto-relacje z remontów: http://www.fotosik.pl/u/marcink46/albumy
marii-tech - serwis/części/usługi
 
     
lamariusz 

Motocykl: MZ ETZ 150 z 1987 r.
Wiek: 48
Dołączył: 03 Gru 2017
Posty: 88
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2020-04-23, 12:34   

To zgodnie ze wskazówkami z tego zdjęcia ETZ 125 i 150.1., powinna mieć założoną zębatkę z przodu 15z. Potwierdza to wypowiedź Intra, że ETZ 15 konna, powinna posiadać 15z.


https://images.app.goo.gl/2YW577dRfJnKihuW6
 
     
lamariusz 

Motocykl: MZ ETZ 150 z 1987 r.
Wiek: 48
Dołączył: 03 Gru 2017
Posty: 88
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2020-04-28, 18:55   

Zębatka 15, rozwiązała problem. Pozdr.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 14