|
Zębatka 16 zamiast 15 mz 150 |
Autor |
Wiadomość |
mar09
Motocykl: ES300/TROPHY/ETZ250
Pomógł: 23 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Wrz 2012 Posty: 389 Skąd: Krasnystaw/Lublin
|
Wysłany: 2020-04-23, 11:31
|
|
|
Cylindry współczesne Almota to wszystkie są niby w tej wersji 14KM ale wątpię aby tyle miały chyba, że na samej górze gdzie wskazówka jest tylko przez chwilę. Mam też oryginała 150.1 14KM to kiedyś dawał radę na Z16 lecz tylko w jedną osobę, we dwie to już kicha.... za słaby moment w średnim zakresie, fabrycznie było Z15 tj. w ETZ 125. |
_________________ Aktualna oferta części: http://sprzedajemy.pl/oferty-uzytkownika-1981282
Foto-relacje z remontów: http://www.fotosik.pl/u/marcink46/albumy
marii-tech - serwis/części/usługi |
|
|
|
|
lamariusz
Motocykl: MZ ETZ 150 z 1987 r.
Wiek: 48 Dołączył: 03 Gru 2017 Posty: 88 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 2020-04-23, 12:34
|
|
|
To zgodnie ze wskazówkami z tego zdjęcia ETZ 125 i 150.1., powinna mieć założoną zębatkę z przodu 15z. Potwierdza to wypowiedź Intra, że ETZ 15 konna, powinna posiadać 15z.
https://images.app.goo.gl/2YW577dRfJnKihuW6 |
|
|
|
|
lamariusz
Motocykl: MZ ETZ 150 z 1987 r.
Wiek: 48 Dołączył: 03 Gru 2017 Posty: 88 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 2020-04-28, 18:55
|
|
|
Zębatka 15, rozwiązała problem. Pozdr. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
|
|
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
|
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 14 |
|
|
|