» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
MZ ES 250/2 Przyczepka wleczona jednokołowa SAM
Autor Wiadomość
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 136 razy
Wiek: 33
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 6699
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2020-05-12, 17:21   

Różnie bywa. Kumplowi kiedyś wyleciała sfrustrowana babka po kłótni z chłopem wprost na maskę w Seacie. Mimo, że jej wina ewidentna, sama z resztą przyznała się do winy, to przeszperali mu samochód od góry do dołu - zaczynając od homologacji na żarówki, a skończywszy na policzeniu liczby ząbków skoku hamulca ręcznego...
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
swist57 

Motocykl: MZ ES250/2
Dołączył: 06 Lip 2016
Posty: 18
Skąd: Poznań
Wysłany: 2020-05-12, 20:27   

Myślę, że bardziej by czepiali się kwestii dobrej widoczności, odblasków i oświetlenia. Tablica nie jest elementem, który ma wpływ na bezpieczeństwo na drodze. No chyba, że dynda na jednej śrubce :D
_________________
Automobil Garaż
 
     
rastuch 
Młody tata


Motocykl: Es 250/1; Tophy+kosz
Pomógł: 58 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 2663
Skąd: Poznań/Koło
Wysłany: 2020-05-13, 07:21   

swist57 napisał/a:
rastuch, Oko masz dobre jeśli chodzi o rozpoznanie pojazdów na warsztacie ;) .


:mrgreen: :mrgreen:

swist57 napisał/a:

Jeśli chodzi o tablice rej. przepis mówiący o tym, że przyczepa nie może zasłaniać jest dość absurdalna, bo w takim układzie cała przyczepa musiałaby być przezroczysta. Ja znam przepisy a mój plan z namalowanym numerem ma być bardziej pomocny ewentualnym służbom niż jakąś próbą oszustwa. Ja trafisz na służbistę, to wszystko będzie mógł podważyć. Twoja zalakowana kartka jest takim samym przestępstwem jak zamówiona tabliczka na allegro. To nie jest dokument wydany przez właściwy organ i tyle... NA szczęście w przypadku takich pojazdów jak nasze, raczej rozmowy z policją są sympatyczne.



Zdaje sobie sprawę iz mój skserowany nr rej też nie jest zgodny z prawem. Bardziej chodziło mi o fakt uświadomienia potencjalnych czytelników i naśladowców przyczepek motocyklowych, że taki paradoks ma miejsce. Masz racje odnośnie przezroczystości przyczepy. Tak jak [pisałem wyżej jedno drugiemu zaprzecza i warto o tym wiedzieć gdyż Ignorantia iuris nocet


swist57 napisał/a:

Jeśli chodzi o moje zawieszenie, ono jest cały czas otwarte na wszelkie modyfikacje. Mam w głowie jeszcze kilka innych pomysłów możliwości resorowania. Ale tutaj na zdjęciach tego nie widać. Wewnątrz sprężyny resorującej jest elastomer, który w momencie dobicia sprężyny blokuje dalsze wychylenie wahacza. O ile sama śruba się nie urwie (co raczej mało prawdopodobne) to skok wahacza jest określony i ma tez możliwość regulacji wysokości zawieszenia przez właśnie ową śrubę.


Jeżeli bedzie spełnało swoja funkcję to nie ma co kopi kruszyć, choć w przypadku przyczepki chodzi o tłumienie polskich drug niż o komfort resorowania :razz:


swist57 napisał/a:

Co do krzyżaka to masz rację. Teraz mam względnie dopracowane i skasowane luzy, ale kiedy jechałem z ta pożyczoną przyczepą i tamtym zawieszeniem to była tragedia. od ok 40 km zaczęło się wszystko telepać. Moja raz mi tylko zaczęła tańczyć w momencie wyprzedzania Tira i przyznam, że byłem już prawie kisiel w gaciach, bo było to przy ok 100 km/h i bardzo ciężko było mi opanować motor. Uznałem więc, że te 90 km/h to i tak wystarczająco ;)


Tu jeszcze luzy na wahaczach Tropika takze maja wpływ.


swist57 napisał/a:

Jestem otwarty na wszelkie sugestie i wytykanie błędów (jeśli będą poparte argumentami). Wszystko jest w budowie. Trochę wstrzymałem się z samą karoserią, bo muszę kupić walce do blachy. (tego jeszcze nie mam na warsztacie, a chcę zrobić tą kastę na prawdę na wysokim poziomie i ma być ona też wizytówką moich umiejętności.


Czekam na efekt.
Ja w reanimcji wykorzystywałem koła angielskie i rowkarkę
_________________
Tropiciel w zaprzegu=> http://www.borntoride.pl/...b_l_1%20143.jpg
Część stadka => http://forum.mz-klub.pl/v...ghlight=rastuch i tu=> http://forum.mz-klub.pl/v...ight=rastuchowa
Niunia => http://forum.mz-klub.pl/v...ghlight=syrenki
 
     
Maupos74 

Motocykl: ES 250/2 Trophy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 1
Skąd: Gdańsk, Pomorskie
Wysłany: 2020-08-19, 10:28   

Człowieku, ale mnie zaskoczyłeś! Dawno nie zaglądałem na forum i przypadkiem trafiłem na ten wątek. Nie spodziewałem się, że jeszcze ktoś ma taki zestaw w garażu: Trophy z przyczepką i Espace IV ! I zastanawiałem się też, czy Tropik wejdzie do spaślaka, a tu masz, zrobione :) Mam jeszcze kuzyna, który posiada identyczny zestaw. Dołączam zdjęcie jego Tropsa bo moja przyczepka jeszcze wymaga dokończenia. Espace nie zmieścił się w kadrze ;)
A może jest takich zestawów więcej?
P.S. Co zrobiłeś z fotelem pasażera? Wystarczyło przesunąć? Poza tym widzę, że Twój to Grand, ja mam ma zwykłego.
Sorki za off-top.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14