» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kosior30
2020-08-16, 21:21
MZ ETZ 250/300 - ciągły problem z stukami z cylindra
Autor Wiadomość
Mario-150 


Motocykl: ETZ 150 '90 sv 650
Pomógł: 6 razy
Wiek: 27
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 329
Skąd: Białystok
Wysłany: 2020-08-19, 21:37   

ETZ_PRORIDER , masz racje :piwo: . Są tu na pewno ludzie co przerobili z tymi silnikami mase godzin, i takie problemy jak moje są oczywiste .
Zastosuje sie najpierw do waszych rad , kupie pewny gaznik i przystosuje go do 300. Jak dalej bedzie kicha to bedej pisał.

Ps. Postaram sie też o filmik z pracy tego silnika , może cos sie komuś rzuci w oczy. :wink:
_________________
Jeździć jawą jest jak z kobietą bez cycków ... Pojeździć się da ,ale czegoś brakuje ...
"Wódka jak wódka, smakuje jednakowo - czyli wspaniale" :P
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5266
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2020-08-19, 21:47   

No od tego zacznij.
Z gaźnika będziesz zadowolony. Jak dla mnie to najlepiej wydane 160zł.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
intr 


Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 2022
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2020-08-20, 10:04   

Problem najlepiej opisują te dwa kółka ;) Czarne pole, to wiedza posiadana a czerwone pole to świadomość problemu i spektrum wiedzy, którą trzeba posiąść. Tragedią internetuf jest fakt, że kółku z lewej, wydaje się, że jest mądrzejsze od kółka z prawej, które wiedzą już posiadaną w danej materii wykracza poza całą świadomość problemu kółka lewego.

Dlatego jeden odwija manetę i zapier*ala gdzie chce, jak chce i robi tysiącie km bezawaryjnie, a drugi dostając dokładnie to samo ma wieczny problem. Nie ma w tym nic dziwnego, bo osoba z kółka prawego robi przy silniku takie zabiegi automatycznie, o których kółko lewe nawet nie wie, że istnieją.

Im szybciej to młodzi adepci zrozumieją tym lepiej dla nich.

Przepraszam za dygresję, ale zebrało mi się :P
_________________
Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr)
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 7479
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2020-08-20, 10:20   

Składam stanowczy protest - black ring matters :lol:
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
Mario-150 


Motocykl: ETZ 150 '90 sv 650
Pomógł: 6 razy
Wiek: 27
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 329
Skąd: Białystok
Wysłany: 2020-08-20, 10:23   

No to jeśli to juz wszystko w temacie to problem został rozwiązany hehe :lol:
_________________
Jeździć jawą jest jak z kobietą bez cycków ... Pojeździć się da ,ale czegoś brakuje ...
"Wódka jak wódka, smakuje jednakowo - czyli wspaniale" :P
 
     
Wolf 


Motocykl: 150 301 Orzeł1
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 751
Skąd: Ostrów Wlkp.

Wysłany: 2020-08-20, 11:16   

A jak nie to.
 
     
grajko91 


Motocykl: MZ ETZ 251
Pomógł: 21 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 826
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2020-08-20, 16:15   

intr napisał/a:
Dlatego jeden odwija manetę i zapier*ala gdzie chce, jak chce i robi tysiącie km bezawaryjnie, a drugi dostając dokładnie to samo ma wieczny problem
A trzeci kupi japońca za 15 koła (mniej niż emzeta z porządnym remontem), zapłaci raz na jakiś czas mechanikowi i robi 10 tys km rocznie albo przejeżdża całe stany z uśmiechem na ryju. Żeby być motocyklistą nie trzeba być mechanikiem motocyklowym ani mieć super wiedzy. :wink:
Cieszyć się tylko że są ludzie którzy dbają i odnawiają te sprzęty, a to że jeden umie więcej a drugi mniej nie powinno umniejszać temu drugiemu. :wink:
 
 
     
romanETZ 


Motocykl: ETZ150e,250, TS250/1
Pomógł: 10 razy
Wiek: 57
Dołączył: 24 Cze 2016
Posty: 409
Skąd: Kraków
Wysłany: 2020-08-20, 16:51   

No cóż dyskusja (którą śledzę) zeszła z tematu, Roman - wykładowca psychologii jest z Ciebie dumny :piwo: . Jedni grzebią, inni jeżdżą, jeszcze inni grzebią żeby jeździć, a ja ciągle nie wiem CO TAM STUKA ? :wink:
_________________
Marzenia się spełniają, dzięki Forum - MZety jeżdżą i "wyglądają" (coraz lepiej).
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5266
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2020-08-20, 17:42   

Układ korbowo-tłokowy. Amen.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
lipton 
Kocham Cię życie.

Motocykl: etz 251,saxon, gsxr.
Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 819
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2020-08-20, 21:06   

Wydaje Ci się ,nic nie stuka poprostu wyprowadz z szopy i jeździj bo lato minie A stukanie nie koniecznie. :lol:
_________________
WPI
 
     
Jacek635 

Motocykl: TS
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 07 Gru 2014
Posty: 40
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2020-08-20, 22:25   

Mam podobne objawy w jaskułce i obstawiam, że to spalanie stukowe, czyli trzeba zmniejszyć stopień sprężania
_________________
prototypownia-Janicki blog

MZ250TS, Jawa353, Junak,
WSK125 B3,64,Z2,2xGil,M06L,Pak,
WSK175 M21,S1,S2,
Romet760,50T1 Pegaz710,
IŻ Jupiter, SHL M11W, M06U, WFM,
Harley Davidson Road King, Sportster Ironhead,
Zaporożec, Tarpan, Wartburg, BMW E24
i inne
 
     
slawek76 
Zlotowicz


Motocykl: MZ ES 250/1 z 1963r.
Pomógł: 7 razy
Wiek: 47
Dołączył: 07 Kwi 2015
Posty: 345
Skąd: Czarnków
Wysłany: 2020-08-21, 17:39   

Jacek635 napisał/a:
Mam podobne objawy w jaskułce i obstawiam, że to spalanie stukowe, czyli trzeba zmniejszyć stopień sprężania


No ja Toś teraz dał czadu. :mrgreen:

Spalanie stukowe w Jaskółce :lol2: :shock: :? :??? :sciana:
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 7479
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2020-08-21, 22:07   

grajko91 napisał/a:
Żeby być motocyklistą nie trzeba być mechanikiem motocyklowym ani mieć super wiedzy.


Prawda, ale wtedy nie porywasz się z motyką na przysłowiowy księżyc.
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14