Gaźnik 30n3-1 zamiennik MZA - dyskusja |
Autor |
Wiadomość |
diimon [Usunięty]
|
Wysłany: 2020-10-16, 10:25
|
|
|
Ja przy ustawianiu poziomu paliwa zastosowałem stare oryginalne pływaki i przy wartościach książkowych poziom wyszedł idealnie. Kwestia nowych czy mają te same wyporności co oryginały? |
|
|
|
|
danek1
Motocykl: ETZ 150
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Lis 2014 Posty: 11 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2020-10-16, 11:41
|
|
|
ETZ_PRORIDER napisał/a: | Blaszka zamykająca zaworek musi być pod tym samym kątem co blaszki trzymające polówki pływaka. Jej się nie dogina w żaden sposób. |
Tu masz racje ale przy pływaku nie oryginalnym albo takim który był wyginany przez kogoś we wszystkie strony świata ustawienie tego bez ruszania tej blaszki jest prawie niemożliwe...
Fakt że prawidłowo jest tak jak piszesz ale wg. mnie żeby tak ustawić potrzeba oryginalny pływak i zaworek taki który ma taką wysokośc jak oryginał u mnie w 30n3-1 mza było niemożliwe ustawienie poziomu bez ruszania blaszki bo przelewało sie górą. |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5274 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2020-10-16, 14:43
|
|
|
danek1, W przypadku gaźników które ja montowałem nie musiałem ruszać ustawień pływaka, tylko zmiana dyszy i uszczelki. |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
mczmok
Na 2 kołach od 1984
Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy Wiek: 53 Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1914 Skąd: śląskie-Radzionków
|
Wysłany: 2020-10-16, 15:23
|
|
|
A może zamówić serię uszczelek komory chętnie wezmę z 10 sztuk.
Kto jeszcze chętny. |
_________________
|
|
|
|
|
kadetm-780
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 8 razy Wiek: 27 Dołączył: 31 Mar 2013 Posty: 369 Skąd: okolice Moniek
|
Wysłany: 2020-10-16, 17:46
|
|
|
Ja też bym wziął kilka. |
|
|
|
|
Rafal1480
Rafal
Motocykl: MZ ETZ 250e
Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 10 Paź 2008 Posty: 230 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2020-10-16, 18:44
|
|
|
Też chętnie wezmę 5szt |
_________________ - niema takiej ruiny co odbudować by się niedało-
|
|
|
|
|
romanETZ
Motocykl: ETZ150e,250, TS250/1
Pomógł: 10 razy Wiek: 57 Dołączył: 24 Cze 2016 Posty: 409 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2020-10-16, 20:12
|
|
|
Też się piszę na 5szt. Do starszej wersji gaźnika (uszczelka z profilem na śrubę) też bym zamówił, pewnie byłoby więcej chętnych. Dobry materiał i dopasowanie to podstawa - te allegrowe jakieś za duże i paliwo je rozpuszcza |
_________________ Marzenia się spełniają, dzięki Forum - MZety jeżdżą i "wyglądają" (coraz lepiej). |
|
|
|
|
bysior
Motocykl: nie mam
Dołączył: 18 Mar 2011 Posty: 21 Skąd: w-wskie
|
Wysłany: 2023-09-04, 03:39
|
|
|
Od czego podchodzi dysza główna do gaźnika z tematu, czyli 30N3-1 produkcji MZA (BVF)? Tam jest gwint M5 x 0,8. To jest standardowy skok gwintu M5. Na alleaukcje są dysze do Simsona ale podają tylko, że dysze mają gwint M5. Jak dopytałem o skok to albo nie odpowiadają albo jeden odpisał, że to M5 x 1. Dysze Dellorto są M5 x 0,75 więc nie pasują. |
|
|
|
|
jaroquest
Motocykl: ETZ 251 i 250/300
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 25 Mar 2010 Posty: 510 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 2023-09-04, 05:29
|
|
|
Wystarczy ,że wpiszesz sobie "dysza BVF" i będzie pasować, skokiem gwintu nie musisz sobie zawracać głowy |
|
|
|
|
bysior
Motocykl: nie mam
Dołączył: 18 Mar 2011 Posty: 21 Skąd: w-wskie
|
Wysłany: 2023-09-04, 14:10
|
|
|
Wpisanie "dysza BVF" daje zupełnie nieprzydatne wyniki. |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5274 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2023-09-04, 14:49
|
|
|
https://www.jackmotors.pl...&campaign-id=19
Proszę. Na tacy. |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
bysior
Motocykl: nie mam
Dołączył: 18 Mar 2011 Posty: 21 Skąd: w-wskie
|
Wysłany: 2023-09-04, 20:04
|
|
|
Dziękuję.
Szkoda tylko, że to cały komplet, bo ja potrzebuję tylko jeden rozmiar ale 3 sztuki. Zaryzykuję i kupię z alle te dysze do Simsona, może zapasują. Inna sprawa, że to wyrób chiński więc i słynna "chińska precyzja". |
|
|
|
|
Allu
only 250
Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Paź 2005 Posty: 2833 Skąd: Rzeszów
|
|
|
|
|
bysior
Motocykl: nie mam
Dołączył: 18 Mar 2011 Posty: 21 Skąd: w-wskie
|
Wysłany: 2023-09-04, 21:43
|
|
|
Pojedyncze sztuki są tylko małe rozmiary, 110 i poniżej. |
|
|
|
|
|