» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
[Wykonam] Wirniki MZ ETZ regeneracja pierścieni alternatora
Autor Wiadomość
Milicyjny 


Motocykl: MZETZ251e
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 339
Skąd: Łódź
Wysłany: 2021-02-14, 21:13   

Jaki koszt?
Wziąłbym dwa komplety.
_________________
POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
Polonez CARO 1.6 GLE AMBULANS CIMOS
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
MZ ETZ 250e *87
MZ ETZ 250 *86
MZ ETZ 250 *82
MZ ETZ 250 NVA *87
 
     
Marcin W. 


Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 60 razy
Wiek: 41
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 964
Skąd: Katowice
Wysłany: 2021-02-14, 21:51   

Koszt kompletu szczotek do alternatora to 20zł i wysyłka 15zł. Reszta na PW. :piwo:
_________________
Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433
 
 
     
januszj23 


Motocykl: 2X MZ TS 250
Pomógł: 24 razy
Wiek: 61
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 467
Skąd: Ełk
Wysłany: 2021-02-17, 19:46   

Brawo Marcin, majstersztyk. :piwo:
https://drive.google.com/drive/folders/1aTMi2f6drgG6Ygr5vrRnphBCE0kisPA-?usp=sharing
_________________
Filmy instruktażowe:
https://www.youtube.com/u...&view_as=public
Jeśli pomogłem-wiesz co zrobić.
Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały, parszywy świat mógł pocałować mnie w dupę.
 
     
Marcin W. 


Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 60 razy
Wiek: 41
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 964
Skąd: Katowice
Wysłany: 2021-02-19, 20:55   

januszj23, cieszę cię że jesteś zadowolony!!! :piwo:

Przypomniało mi się o jednym wirniku który od kogoś dostałem a miał taki dość upierdliwy defekt polegający na urwanej śrubie M10 która jak wiadomo służy do ściągnięcia wirnika. :klnie:



Myśle że przy wkręcaniu śruby M10 warto zwrócić uwagę jak ciężko się wkręca i jeśli jest opór można gwint w wirniku poprawić gwintownikiem M10. Można też tam popsikać WD40. Śrubę M10 sfazować na szlifierce stołowej aby nie robił się "grzyb". Samą śrubę można też poprawić narzynką M10.
Dziś ktoś przywiózł mi cały silnik bo był problem z wkręceniem tej śruby M10 bo jakiś inny "mechanik"wpadł na pomysł zaklepania gniazda krzywki aby pierścień mocniej trzymał. :torba": Po sfrezowaniu strony wewnętrznej osadzenia krzywki gwint poprawiłem i mogłem wkręcić śrubę M10. Wirnik zdemontowałem. :piwo:
Nie zalecam też ściąganie wirnika za pomocą ściągacza dwu lub trzy ramiennego kończy się to pokrzywieniem wirnika.
Jeśli ktoś nie ma tej śruby to przy okazji naprawy wirnika mogę dodać tą śrubę M10x 120mm. Śruba jest czarna, twarda i ma oznaczenie 10,9 i jest zalecana to tej operacji... Koszt śruby 4zł aby na browarek mieć. :grin:

_________________
Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 13