» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: motomaciey
2012-01-15, 16:02
Uchwyty silnika - jakie kupić?
Autor Wiadomość
Klimas92 


Motocykl: MZ ETZ 251
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 68
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2012-01-15, 14:24   Uchwyty silnika - jakie kupić?

Witam.
Przeprowadzam remont w swojej 251 i potrzebuje nowych uchwytów silnika,przy jednym ze starych ułamało się mocowanie a po drugie wiadomo że przy etz te uchwyty z czasem się wykrzywiają i silnik schodzi na prawą stronę.
Zastanawiam się jakie kupić,na rynku nie dość że jest słaby wybór to części są słabej jakości,
słyszałem również od kumpla że ktoś na tym forum dorabia takowe uchwyty,zdaje się na waszą wiedzę.
_________________
http://www.bikepics.com/members/klimas12pa/

Temat o Etce :
http://forum.mz-klub.pl/v...der=asc&start=0
 
     
norbertmz 
mz zawodostwo


Motocykl: mz etz 250 x2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 28
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 358
Skąd: Kacprówek
Wysłany: 2012-01-15, 14:39   

Racja te z allegro są dosyć słabe ale jeżeli nie będziesz robił żadnego palenia gumy itp "kółeczek" to powinny wystarczyć. A o dorabianiu to słyszałem że Intr może coś takiego zrobić ale nie jestem pewien :piwo:
_________________
"To, że dla Ciebie i dla mnie i dla pińdziesięciu innych jest to jasne, to nie znaczy, że dla wszystkich :piwo: "
 
 
     
Polonez 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 94
Skąd: Baranowo
Wysłany: 2012-01-15, 14:49   

Kup nowe i do prawego uchwytu dospawaj stary, obetnij w starym tą tuleję, uchwyty z gwintami, nałóż jeden na drugi i dobrze zaspawaj(nie musi byc bardzo estetycznie bo prawego uchwytu nie widac wcale). Nic się nie wykrzywi wtedy na 100%.
Lewy zostaw w spokoju bo go widac a nowy ładnie wygląda :mrgreen:
_________________
http://www.polskajazda.pl.../ETZ_250/122706
 
 
     
intr 


Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 52 razy
Wiek: 38
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 2005
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2012-01-15, 15:26   

uchwyty do 251 są inne niż do 250. Mają ciut inny kształt i wymiary. Wszystko sprzedawane na allegro opisane 250/251 zgodnie w fabryką pasuje tylko do 250. 251 ma silnik cofnięty da blachach bliżej ramy. Prawidłowe uchwyty 251 można sprowadzić z Niemiec, ale z racji tego, że nie jest to taka masówka jak do 250, są 4 razy droższe a wykonane z tego samego materiału, więc nie warto. Jeżeli masz możliwość lepiej je wykonać samemu. Ja nigdy nie dorabiałem uszu. Do 150'tki mają jeszcze w Zschopau, 250/251 nie ma od dawna. Podsumowując: Kupujesz co jest i masz goowno, albo dorabiasz samemu i masz tak, jak sobie zrobisz ;)
_________________
Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
 
 
     
sum-ek 

Motocykl: Mz Etz 250
Wiek: 51
Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 9
Skąd: Będzin
Wysłany: 2012-02-02, 00:15   

Czyli trzeba sobie zrobić tak...
 
 
     
jaroquest 


Motocykl: ETZ 251 oraz ETZ 250
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 374
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2021-11-14, 19:16   

Dorabia ktoś jeszcze porządne uchwyty do ETZ 250 czy zostaje tylko zespawać ze sobą dwa komplety :?:
Wiem ,że Xsargo dorabiał kiedyś ale to było dawno i tylko do 251.
 
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 159 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 4790
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2021-11-15, 13:03   

Napisz do Oriona :piwo:
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Wolf 


Motocykl: 150 301
Pomógł: 13 razy
Wiek: 30
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 501
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 2021-11-15, 15:22   

Ja zauważyłem że nawet jak zrobimy uchwyty z blachy 10mm to i tak słabym punktem będzie ta tuleja prowadząca bo jest zwyczajnie cienka i na niej się te uszy wyginają, moim zdaniem trzeba zastosować grubościenną, weź Jaroquest to pod uwagę.

Takie pytanie czy ktoś stosował poliamid zamiast tych gum pod uszy? Jak takie rozwiązanie się sprawuje? Przypuszczam wiele rzeczy ale w praniu mogło wyjść całkiem nieźle.
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 159 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 4790
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2021-11-15, 15:33   

Też myślałem o poli ale wydaje mi się, że rama będzie za mocno drżała. Wystarczy, że za mocno skręcisz oś wahacza i już drenuje bardziej niż przed dokręceniem.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 137 razy
Wiek: 34
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 6968
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2021-11-15, 17:55   

jaroquest napisał/a:
Dorabia ktoś jeszcze porządne uchwyty do ETZ 250 czy zostaje tylko zespawać ze sobą dwa komplety :?:


Ja cały czas uważam, że lepiej pospawać z dwóch, niż robić pojedyncze grube. Najmocniejsze materiały powstają z wielu cienkich "splotek" materiału, nie z jednorodnego kawałka. Fizyka.
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
jaroquest 


Motocykl: ETZ 251 oraz ETZ 250
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 374
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2021-11-15, 18:04   

Orion już nie dorabia, spoko tak więc pospawam jeden solidny z dwóch kompletów :mrgreen:
 
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 159 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 4790
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2021-11-15, 19:41   

Spawaj śmiało 2 komplety. Mam w zielonej tak zrobione i nawet nie było problemu z zamontowaniem silnika, sam wskoczył na swoje miejsce. Nie widzę śladów skrzywienia po 2 sezonach.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 22 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2113
Skąd: Grochowa-Piaseczno
Wysłany: 2021-11-15, 22:57   

Bo te uchwyty z blachy 6mm dorabiał na wzór kolega karo. Wpi banda ma od niego , rewelacja i spokój póki rama nie zgnije :mrgreen:
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 14