» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-16, 15:37
Silnik - dozownik oleju - MZ ETZ
Autor Wiadomość
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5266
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2021-01-25, 16:22   

Właśnie w mojej nie było nic poza wężykiem idącym do góry i skierowany w dół.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
ballerek 

Motocykl: ETZ 250, TS 250
Wiek: 34
Dołączył: 17 Sty 2020
Posty: 2
Wysłany: 2021-03-22, 16:02   

Możecie mi podpowiedzieć, czy przy wersji eksportowej (ETZ 250) - z pompa oleju, cylinder różni się od zwykłego?

Niestety, poprzedni właściciel trochę pogwałcił cylinder i muszę wymienić. Jeżeli jest inny - gdzie taki znajdę?

Dzieki
 
     
mczmok 
Na 2 kołach od 1984


Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy
Wiek: 53
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1914
Skąd: śląskie-Radzionków
Wysłany: 2021-03-22, 16:20   

Cylindry się nie różnią, co to znaczy pogwałcili?
_________________

 
 
     
ballerek 

Motocykl: ETZ 250, TS 250
Wiek: 34
Dołączył: 17 Sty 2020
Posty: 2
Wysłany: 2021-03-22, 17:33   

Cylinder jest pęknięty przy otworach szpilek, w dwóch miejscach. Szkoda, bo to oryginał z 84 roku. Widoczne są ślady śrubokręta - ktoś mając problem z rozebraniem po prostu podważał i porobił wgnieceń.

Tak samo na karterach. Porobię zdjęcia i podrzucę. Ogólnie, motor ma 39tkm przejechane i w tym momencie jest tłok 70.46 według oznaczenia.

Mieszkam w Finlandii, tutaj koszt szlifu jest wysoki - w granicach 200 euro. Pomyślałem, że lepiej będzie kupić nowy zestaw cyl+tłok.

Mozecie mi polecic, gdzie kupic? Szukam, ale znalesc nie moge.
 
     
mostasz 
Zlotowicz

Motocykl: MZ Baghira 660 endur
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Mar 2011
Posty: 291
Skąd: Warszawa /Siedlce
Wysłany: 2021-03-22, 22:12   

Wyślij pocztą do polski albo dogadaj się z tirowcami co tam jeżdżą...
_________________
Jedziem tam !
 
     
boaooooo 
Zlotowicz
Turysta


Motocykl: wózek boczny do saxo
Wiek: 44
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 86
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2022-06-01, 00:42   

Chopaki a podpowie mi ktos gdzie dostane albo jaka inna przypasuje linke do dozownika. Chce kupic na zas w razie w. A w tym saxie wychodzi mi jedna linka a pod zbiornikiem jest rozdzielacz walcowy na dwie . I taka potzebuje. WIdzialem podobne z wygladu. do skuterow ale czy podejda wymiarami nie wiem. A co ciekawe w drugim saxie z dozownikiem mam dwie osobne linki z manetki gazu. :piwo:
_________________
Only platynka
 
     
Wolf 


Motocykl: 150 301 Orzeł1
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 749
Skąd: Ostrów Wlkp.

Wysłany: 2022-06-01, 06:22   

Ja mam całą sekcje dorobioną z teflonem w środku, niebo lepiej działają niż zwykle na samej stali. Wyślij na przymiar do mnie to w wolnym czasie tobie dorobie.
 
     
boaooooo 
Zlotowicz
Turysta


Motocykl: wózek boczny do saxo
Wiek: 44
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 86
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2022-06-01, 13:35   

Wolf napisał/a:
Ja mam całą sekcje dorobioną z teflonem w środku, niebo lepiej działają niż zwykle na samej stali. Wyślij na przymiar do mnie to w wolnym czasie tobie dorobie.


z gory dzieki ale z przymiarem to ciezko bedzie bo ta co ja mam to juz jest jakas kombinowana nieorginalna . Zeby pompe ustawic na znaki to musialem cala srube regulaci przy karterze wyjeψΓć i wlazi do kartera sam pancerz a i tak jeszcze z milimetr brakuje zeby znaki sie zeszly. No ale nie pluje mi w koncu z tlumika sraczka olejowa. Takze juz lepiej. natomiast linka ewidentnie za krotka albo pancerz za dlugi. do gaziora jest w miare ok. Na poczatku wogole to sie zacinala na tym laczniku jak pierwszy raz nim jechalem do manete odkrecilem , i tak zostalo :? poratowal mnie wylacznik zaplonu pod kciukiem :razz: . Jak bys mi na wzor swojej cos dorobil to mysle ze bedzie ok bo przeciez rama ta sama od 251. W kazdym razie z gory podziekowal.
_________________
Only platynka
 
     
TheMZman 

Motocykl: ETZ301
Pomógł: 4 razy
Wiek: 36
Dołączył: 06 Wrz 2022
Posty: 284
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2022-09-26, 19:08   

Odkopie suchara.
Pojedyncza linke dozownika kupisz na Jackmotors.
Saxon na standardzie mial linke dzielona, wynikalo to z uzycia manetki domino ktora ma gniazdo na jedna linke.
Te do Saxona tzreba kupic w Niemcowni albo dac dorobic.
Ci co gadaja ze slyszeli ze dozownik generuje problemy rownie dobrze moga powiedziec ze slyszeli ze ziemia jest plaska. Jakiekolwiek problemy z dozownikiem wynikaja strikte z zaniedban lub ignorancji wlasciciela.
_________________
Na drodze:
ETZ301 x3
500R
ES125
Wrastam badz remontuje z zasady wiecej niz jedna sztuke:
Trophy
ETZ250 ‘80
ETZ251 + Saxon
ETZ301x4
TS250
Trophy
ETS250
ETS125
ETS250G
500R
SM125 x2
SX125 x2
Baghira
1000SF x2
CZ513
I wiele innych
 
     
Adax 
DODAJ GAZU NA WIRAZU


Motocykl: etz 250 1988r.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 1246
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2022-09-26, 23:10   

Ja kupuję wszystkie linki u Hartmana. Zamawiałem też u niego linki dla Duńczyków do wersji z dozownikiem i podawałem Hartmanowi wszystkie wymiary. Wystarczy zadzwonić i zamówić. Tel. 604672988 - to jest numer bezpośrednio do pracownika, który zajmuje się linkami.
_________________
Najlepsza na świecie jest jazda na ETZ-cie!
=================================================
MZ ES 250/1-1966r / MZ ES 125 / MZ ETZ 250-1988r(obecnie w wersji 300, boost port, 5 canal by INTR) MZ ETZ 250 Gespann "ZŁOMEK" -1986r / MuZ Skorpion TRAVELLER - 1996r / MZ 1000S - 2004r
 
     
TheMZman 

Motocykl: ETZ301
Pomógł: 4 razy
Wiek: 36
Dołączył: 06 Wrz 2022
Posty: 284
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2022-09-26, 23:14   

Nie wiem jak to cenowo wyglada u Hartmana, ja zawsze zamawialem w firmie Konsor z Krakowa. Jakosc i ceny byly OK
_________________
Na drodze:
ETZ301 x3
500R
ES125
Wrastam badz remontuje z zasady wiecej niz jedna sztuke:
Trophy
ETZ250 ‘80
ETZ251 + Saxon
ETZ301x4
TS250
Trophy
ETS250
ETS125
ETS250G
500R
SM125 x2
SX125 x2
Baghira
1000SF x2
CZ513
I wiele innych
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 14