» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Ładowanie
Autor Wiadomość
Digger 

Motocykl: Etz 150
Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 17
Skąd: opolskie
Wysłany: 2025-02-23, 20:50   

5 z groszami dokładnie nie pamiętam.To nowy wirnik wczoraj zakładałem.
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 172 razy
Wiek: 34
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5390
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2025-02-23, 20:52   

Więc wychodzi na regulator skopany. Za niskie napięcie wzbudzenia.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Digger 

Motocykl: Etz 150
Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 17
Skąd: opolskie
Wysłany: 2025-02-23, 21:19   

No regulator też nowy.Kupiłem jako pierwszy zaraz jak zauważyłem ,że brak ładowania.Wirnik też niepotrzebnie kupiłem.Wymieniam sprawne części na sprawne.Pierwszego RA2west kupiłem we wrześniu a teraz kupiłem następny i dalej to samo.Na poprzednich regulatorach tych niebieskich też tak miałem z tą różnicą,że kontrolka ładowania gasła a ładowania nie było.Dopiero po zakupie RA2west problem z ładowaniem znikł ,ale tylko na kilka miesięcy.
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 172 razy
Wiek: 34
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5390
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2025-02-23, 22:29   

Jeszcze posprawdzaj wszędzie połączenia z masą. Głównie przewód masowy na stojanie czy wsuwka porządnie siedzi. Drugi punkt masy masz na obudowie filtra powietrza, trzeci w reflektorze.
Jeżeli to nie przyniesie efektu, to musisz zmienić prostownik albo regulator.
Do tego do sprawdzenia cała linia od regulatora przez skrzynkę z bezpiecznikami aż do szczotek i samego wirnika.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Digger 

Motocykl: Etz 150
Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 17
Skąd: opolskie
Wysłany: 2025-02-26, 17:57   

ETZ_PRORIDER napisał/a:
To jeszcze zapytam, czy na płycie prostownika D+ podczas pracy silnika wychodzi jakieś napięcie? Jeśli nie, to albo źle podłączyłeś regulator albo masz uszkodzony jednak ten prostownik.


Wygląda,że miałeś racje.Przewód z D+ prostownika zamiast zmostkować i wpiąć z plusem w skrzynce bezpieczników zmostkowałem i wpiąłem pod minus.Napięcie na 61 regulatora dalej takie samo po zamianie przewodów i przekręceniu stacyjki tj ok 1,5 volta.Nie odpalałem go i nie sprawdzałem czy gaśnie kontrolka.Prostownik założyłem nowy i bez zmian.Pozostało tylko 2 raz kupić regulator ,jeśli nie pomoże to już nie mam pojęcia co z nim nie tak.
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 172 razy
Wiek: 34
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5390
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2025-02-26, 22:58   

Zanim zamówisz regulator najpierw to odpal. Jak podpiąłeś D+ pod - w skrzynce to tak jakbyś dał na masę i zrobiłeś pętlę. Więc albo spaliłeś prostownik albo regulator. Jedno z dwóch.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Digger 

Motocykl: Etz 150
Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 17
Skąd: opolskie
Wysłany: 2025-02-27, 17:04   

Kontrolka zgasła ,ładowanie jest.Nie mam pojęcia jak wpiąłem ten przewód pod masę bezpiecznika.Być może jak przewód masowy prostownika wypiął się drugi raz zacząłem sprawdzać przewody w skrzynce bezpieczników i źle to podpiąłem.Potem wpiąłem masę w prostownik a kontrolka nie gasła i zacząłem kupować niepotrzebne rzeczy.Jedna usterka mniej.
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 172 razy
Wiek: 34
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5390
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2025-02-27, 20:47   

Nie ma za co.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Digger 

Motocykl: Etz 150
Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 17
Skąd: opolskie
Wysłany: 2025-02-28, 06:07   

No właśnie nie wiem jak zaznaczyć ,że pomógł.
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 172 razy
Wiek: 34
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5390
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2025-02-28, 08:56   

Nic nie trzeba wciskać. Ważne, że naprawione i działa.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 38
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 7663
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2025-02-28, 12:11   

Ważne, że wziąłeś się za to sam i jesteś mądrzejszy o nowe doświadczenie :piwo:
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
Digger 

Motocykl: Etz 150
Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 17
Skąd: opolskie
Wysłany: 2025-02-28, 12:58   

ETZ_PRORIDER napisał/a:
Nic nie trzeba wciskać. Ważne, że naprawione i działa.
Dziękuję za pomoc :piwo:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13