Gaźnik 30n3-1 zamiennik MZA - dyskusja |
Autor |
Wiadomość |
diimon [Usunięty]
|
Wysłany: 2020-10-16, 10:25
|
|
|
Ja przy ustawianiu poziomu paliwa zastosowałem stare oryginalne pływaki i przy wartościach książkowych poziom wyszedł idealnie. Kwestia nowych czy mają te same wyporności co oryginały? |
|
|
|
 |
danek1
Motocykl: ETZ 150
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Lis 2014 Posty: 11 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2020-10-16, 11:41
|
|
|
ETZ_PRORIDER napisał/a: | Blaszka zamykająca zaworek musi być pod tym samym kątem co blaszki trzymające polówki pływaka. Jej się nie dogina w żaden sposób. |
Tu masz racje ale przy pływaku nie oryginalnym albo takim który był wyginany przez kogoś we wszystkie strony świata ustawienie tego bez ruszania tej blaszki jest prawie niemożliwe...
Fakt że prawidłowo jest tak jak piszesz ale wg. mnie żeby tak ustawić potrzeba oryginalny pływak i zaworek taki który ma taką wysokośc jak oryginał u mnie w 30n3-1 mza było niemożliwe ustawienie poziomu bez ruszania blaszki bo przelewało sie górą. |
|
|
|
 |
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM

Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 172 razy Wiek: 34 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5417 Skąd: Kościerzyna

|
Wysłany: 2020-10-16, 14:43
|
|
|
danek1, W przypadku gaźników które ja montowałem nie musiałem ruszać ustawień pływaka, tylko zmiana dyszy i uszczelki. |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
 |
mczmok
Na 2 kołach od 1984

Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy Wiek: 54 Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1955 Skąd: śląskie-Radzionków
|
Wysłany: 2020-10-16, 15:23
|
|
|
A może zamówić serię uszczelek komory chętnie wezmę z 10 sztuk.
Kto jeszcze chętny. |
_________________
 |
|
|
|
 |
kadetm-780

Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 8 razy Wiek: 28 Dołączył: 31 Mar 2013 Posty: 369 Skąd: okolice Moniek
|
Wysłany: 2020-10-16, 17:46
|
|
|
Ja też bym wziął kilka. |
|
|
|
 |
Rafal1480
Rafal

Motocykl: MZ ETZ 250e
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 10 Paź 2008 Posty: 235 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2020-10-16, 18:44
|
|
|
Też chętnie wezmę 5szt |
_________________ - niema takiej ruiny co odbudować by się niedało-
 |
|
|
|
 |
romanETZ

Motocykl: ETZ150e,250, TS250/1
Pomógł: 10 razy Wiek: 58 Dołączył: 24 Cze 2016 Posty: 413 Skąd: Kraków

|
Wysłany: 2020-10-16, 20:12
|
|
|
Też się piszę na 5szt. Do starszej wersji gaźnika (uszczelka z profilem na śrubę) też bym zamówił, pewnie byłoby więcej chętnych. Dobry materiał i dopasowanie to podstawa - te allegrowe jakieś za duże i paliwo je rozpuszcza |
_________________ Marzenia się spełniają, dzięki Forum - MZety jeżdżą i "wyglądają" (coraz lepiej). |
|
|
|
 |
bysior
Motocykl: nie mam
Dołączył: 18 Mar 2011 Posty: 21 Skąd: w-wskie
|
Wysłany: 2023-09-04, 03:39
|
|
|
Od czego podchodzi dysza główna do gaźnika z tematu, czyli 30N3-1 produkcji MZA (BVF)? Tam jest gwint M5 x 0,8. To jest standardowy skok gwintu M5. Na alleaukcje są dysze do Simsona ale podają tylko, że dysze mają gwint M5. Jak dopytałem o skok to albo nie odpowiadają albo jeden odpisał, że to M5 x 1. Dysze Dellorto są M5 x 0,75 więc nie pasują. |
|
|
|
 |
jaroquest

Motocykl: ETZ 251 i 250/300
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Mar 2010 Posty: 545 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 2023-09-04, 05:29
|
|
|
Wystarczy ,że wpiszesz sobie "dysza BVF" i będzie pasować, skokiem gwintu nie musisz sobie zawracać głowy |
|
|
|
 |
bysior
Motocykl: nie mam
Dołączył: 18 Mar 2011 Posty: 21 Skąd: w-wskie
|
Wysłany: 2023-09-04, 14:10
|
|
|
Wpisanie "dysza BVF" daje zupełnie nieprzydatne wyniki. |
|
|
|
 |
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM

Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 172 razy Wiek: 34 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5417 Skąd: Kościerzyna

|
Wysłany: 2023-09-04, 14:49
|
|
|
https://www.jackmotors.pl...&campaign-id=19
Proszę. Na tacy. |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
 |
bysior
Motocykl: nie mam
Dołączył: 18 Mar 2011 Posty: 21 Skąd: w-wskie
|
Wysłany: 2023-09-04, 20:04
|
|
|
Dziękuję.
Szkoda tylko, że to cały komplet, bo ja potrzebuję tylko jeden rozmiar ale 3 sztuki. Zaryzykuję i kupię z alle te dysze do Simsona, może zapasują. Inna sprawa, że to wyrób chiński więc i słynna "chińska precyzja". |
|
|
|
 |
Allu
only 250

Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy Wiek: 34 Dołączył: 08 Paź 2005 Posty: 2846 Skąd: Rzeszów
|
|
|
|
 |
bysior
Motocykl: nie mam
Dołączył: 18 Mar 2011 Posty: 21 Skąd: w-wskie
|
Wysłany: 2023-09-04, 21:43
|
|
|
Pojedyncze sztuki są tylko małe rozmiary, 110 i poniżej. |
|
|
|
 |
Michał_22

Motocykl: Mz Etz 301e
Pomógł: 33 razy Wiek: 33 Dołączył: 02 Sty 2007 Posty: 794 Skąd: Okolice Łańcuta
|
Wysłany: 2025-04-14, 14:20
|
|
|
Odświeżę. Bawić się w PWK, czy założyć 30N3-1 (od Betchera)? Pacjent ETZ 251(300). |
_________________ W garażu - Polonez Caro Plus 1.8 16V, Mz Etz 301e, Romet Ogar 205 i Motorynka Pony M2. |
|
|
|
 |
mczmok
Na 2 kołach od 1984

Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy Wiek: 54 Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1955 Skąd: śląskie-Radzionków
|
Wysłany: 2025-04-14, 16:08
|
|
|
Do 300 pwk, zdrowiej dla silnika |
_________________
 |
|
|
|
 |
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM

Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 172 razy Wiek: 34 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5417 Skąd: Kościerzyna

|
Wysłany: 2025-04-14, 21:35
|
|
|
Potwierdzam słowa Mariusza. Moja 300 dostawała za mało w górnych partiach obrotów na nowym 30N3-1 MZA. |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
 |
|