Przesunięty przez: motomaciey 2011-11-22, 09:16 |
Ciekawy pomysł na tuning MZ |
Autor |
Wiadomość |
RazieL
Motocykl: Tropik
Wiek: 33 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 33 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2007-06-14, 14:43
|
|
|
hmm z tego co sie orientuje to coraz wiecej samochodow ma paski, ja rowniez nie raz widzialem pogiete zawory, ale tez nie raz widzialem urwany lancuch ktory niszczyl silnik od srodka. no ale nie mowa teraz o rozrzadzie z tym ze pasek nie lubi wysokich obrotow to nie do konca sie zgodze. pasek nie lubi wysokich predkosci(jezeli chodzi oczywiscieo naped), lubi sobie wtedy wibrowac. |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2007-06-14, 19:37
|
|
|
Paski sa stosowane w samochodach coraz czesciej bo sa TANIE! Drogie auta miały i beda mieć łańcuchy. BMW, Mercedes, a ostanio nawet Audi(w silnikach o pojemnosci wyższej niz 2,5l). Paski maja 2 wady: jedna to "poślizg" druga to zwkiększony nacisk na łozyska.
A co do cichej pracy to niektóre rozwiazania(pasek zebaty) sa pozbawione tej zalety, co prawda pracuja "miekko" ale świszcza. Paski nie lubia kurzu(to cecha wspólna łańcucha i paska) nie lubia oleju(nie sa na niego odporne), temperatura pracy nie moze przekraczać 90stopni Celsjusza.
Łańcuchy jak i paski wymagaja okresowaego naciagania, sa mniej odporne na zmiany kierunku ruchu oraz na nagłe przyspieszenia(chodzi o wage i bezwładnosc). Kazde rozwiazanie ma swoje wady i zalety ja prywatnie paska nie lubie. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
Nostradamus
Motocykl: kilka ich jest
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 03 Maj 2006 Posty: 262 Skąd: Zaleszany
|
|
|
|
|
Motomaniak
Motocykl: MZ ETZ 301 i MZ 251
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 155 Skąd: ALEKSANDROW KUJAWSKI
|
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2007-06-14, 23:46
|
|
|
dokładnie ... łańcuch jest dozywotni(poprostu ma sie dozywotnia gwarancje). No i te wrażenia akustyczne... podchodzisz do silnika i wiesz ze to silnik a nie jakis tani popierdułka dla motłochu:P |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
Ciowiec
Motocykl: MZ TS 150 simek KR51
Pomógł: 10 razy Wiek: 36 Dołączył: 31 Gru 2005 Posty: 275 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 2009-07-02, 21:27 Ciekawy pomysł na tuning TS 250/1 Cafe Racer
|
|
|
Nie wiem ,czy jest wam to zdjęcie znane, ale zamieszczam fotę:
Ten zbiornik paliwa jest dziełem sztuki stylistycznej |
Ostatnio zmieniony przez motomaciey 2011-11-22, 09:16, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
wbubicz
Badyl
Motocykl: mz 150TS
Wiek: 31 Dołączył: 05 Wrz 2008 Posty: 75 Skąd: Fajsławice
|
|
|
|
|
Red250Arrow
amator-hobbysta
Motocykl: MZ TS 250/0 1975r.
Pomógł: 9 razy Wiek: 78 Dołączył: 02 Gru 2006 Posty: 366 Skąd: KC
|
Wysłany: 2009-07-02, 21:41
|
|
|
Na krótkie trasy . Dużego zasięgu na nim raczej nie zrobi . |
_________________ Happy driving with MZ Motorcycles |
|
|
|
|
Ciowiec
Motocykl: MZ TS 150 simek KR51
Pomógł: 10 razy Wiek: 36 Dołączył: 31 Gru 2005 Posty: 275 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 2009-07-02, 21:49
|
|
|
pewnie chodziło o drastyczne zmniejszenie masy |
|
|
|
|
kaze_k
Motocykl: XTZ 660 sm
Pomógł: 5 razy Wiek: 32 Dołączył: 19 Mar 2008 Posty: 341 Skąd: Ustrzyki Dolne
|
Wysłany: 2009-07-02, 21:54
|
|
|
ogólnie fajna mz'tka taki trochę cafe racer zasięg może nie duży ale co tam |
|
|
|
|
Ciowiec
Motocykl: MZ TS 150 simek KR51
Pomógł: 10 razy Wiek: 36 Dołączył: 31 Gru 2005 Posty: 275 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 2009-07-02, 23:01
|
|
|
Kiedyś się zastanawiałem, dlaczego właśnie TS 250/1 są najczęstszą bazą do takiego tuningu....Zrobienie ściganta z ETZ wyszłoby zapewne nieco taniej.... |
|
|
|
|
jannex
Motocykl: mz ts 250/1
Pomógł: 22 razy Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1121
|
Wysłany: 2009-07-02, 23:15
|
|
|
Nie chodziło tu o zmniejszenie masy ale o wyeksponowanie wyjątkowo pięknego elementu jakim jest rama.
Zrobienie ściganta z etz pewnie wyszlo by taniej ale ts o wiele lepiej lata po winklach. |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2009-07-03, 10:59
|
|
|
TS ma sztywniejsza rame dodatkowo po włozeniu do niej wachacza od ETZ 250 (nieco dłuzszy) mozna naprawde wyprawiać cuda. Gość ma ciekawy wydech to chyba RZT. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
Toma
Motocykl: BUELL XB12X,MZ ETS,
Pomógł: 3 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Wrz 2005 Posty: 301 Skąd: z zarzeczaaaa
|
Wysłany: 2010-01-18, 11:14
|
|
|
hubertbaran napisał/a: | cichszy... wiesz ile obsługa paska kosztuje bo według mnie w cholere duzo wiecej niz łańcucha pozatym do paska musi sie stosować duzo wieksze łozyska itp. |
hiehiehh - widze ze piszesz o rzeczach o jakich nie masz pojecia .......... przejchalem moim Buellem od nowosci 10tys.km i pasek jest w idealnym stanie ani razu nie piescilem sie z nim , kumpel w street bobie ma nakrecone 40tys na tym samym zestawie , pokaz mi moto z lancuchem o takiej mocy i momencie ktore przejedzie na jedym zestawie lancuchowym tyle km bez wymiany - nie mowiac juz o serwisowaniu .......czy przesadnej dbalosci |
_________________ http://www.polskajazda.pl...X,Ulysses/35209 |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2010-01-19, 11:16
|
|
|
Toma z całym szacunkiem ale ze się pas amerykana podoba to już ich brocha ja uważam ze jest to patent beznadziejny i tyle. Na pas jest młocarnia a nie motocykl;] |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
PawełZX10R
Motocykl: MZ ETZ 250/1 JAWA 50
Pomógł: 6 razy Wiek: 35 Dołączył: 19 Sie 2007 Posty: 77 Skąd: okolice Gdańska
|
|
|
|
|
Dekoj
Motocykl: ETZ 251, SIMSON SR50
Pomógł: 14 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Lut 2008 Posty: 590 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Jun
Motocykl: Etka 150
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 19 Kwi 2009 Posty: 149 Skąd: Koło
|
Wysłany: 2010-01-20, 13:37
|
|
|
Piękna Etka chce się rzec |
|
|
|
|
saska251
Pogromca Trabantów
Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Pomógł: 41 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Cze 2006 Posty: 2286 Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
|
Wysłany: 2010-01-20, 14:08
|
|
|
tylko te boczki ją strasznie szpecą. moim zdaniem, lepiej pasowały by boczki od TS.
ale reszta - kosmos |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN. |
|
|
|
|
Toma
Motocykl: BUELL XB12X,MZ ETS,
Pomógł: 3 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Wrz 2005 Posty: 301 Skąd: z zarzeczaaaa
|
Wysłany: 2010-01-20, 14:12
|
|
|
hubertbaran napisał/a: | Toma z całym szacunkiem ale ze się pas amerykana podoba to już ich brocha ja uważam ze jest to patent beznadziejny i tyle. Na pas jest młocarnia a nie motocykl;] |
no i na tym poprzestanmy ze jest to Twoje subiektywne upodobanie bo co do reszty to zajebiscie mijasz sie z prawda , wiec nie ma sensu kontynowac tej dyskusji |
_________________ http://www.polskajazda.pl...X,Ulysses/35209 |
|
|
|
|
|