Przesunięty przez: motomaciey 2014-01-04, 14:53 |
Narzędzia specjalne MZ |
Autor |
Wiadomość |
lukasz7871
TPS
Motocykl: ETZ 251
Pomógł: 1 raz Wiek: 28 Dołączył: 21 Lip 2012 Posty: 173 Skąd: Kraków>Ostrężnica
|
|
|
|
|
eMZetkowicz
Motocykl: MZ ETZ 251e / 250A
Pomógł: 15 razy Wiek: 39 Dołączył: 09 Gru 2004 Posty: 706 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 2015-05-14, 19:29
|
|
|
Oferta sprzedaży narzędzi dostępna w dziale ogłoszeń.
Pozdrawiam
Janek |
_________________ eine Melodie auf alle Strassen: MZ!!!
MOTORRADWERK ZSCHOPAU
|
|
|
|
|
Adax
DODAJ GAZU NA WIRAZU
Motocykl: etz 250 1988r.
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 1246 Skąd: Międzychód
|
Wysłany: 2015-05-14, 22:40
|
|
|
lukasz7871 napisał/a: | No bez jaj, nie gadajcie, że to było wszystko zapożyczone, bo padnę. |
Delikatnie mówiąc, kolega Jaro ma blisko do kolegi Janka, był u niego i widział co nieco i jakoś tak stał się samozwańczym SELL MANAGER, zapomniał tylko zaznaczyć, że to nie jego produkt. |
_________________ Najlepsza na świecie jest jazda na ETZ-cie!
=================================================
MZ ES 250/1-1966r / MZ ES 125 / MZ ETZ 250-1988r(obecnie w wersji 300, boost port, 5 canal by INTR) MZ ETZ 250 Gespann "ZŁOMEK" -1986r / MuZ Skorpion TRAVELLER - 1996r / MZ 1000S - 2004r |
|
|
|
|
Marcin W.
Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 61 razy Wiek: 44 Dołączył: 26 Cze 2006 Posty: 1038 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2015-05-17, 20:48
|
|
|
Witam
Jako że ostatnio prezentowane są narzędzia których większość nie kupi choć by ze względu na cenę chyba wbije zaraz przysłowiowy "gwóźdź to trumny" swoim super narzędziem które "zanabyłem" a kosztuje tyle co korba prox . Zatem posiadając tylko jedną mz również nikt nie pokwapi się aby je kupić bo jest to nie opłacalne.
Chcę wam przedstawić specjalny klucz dynamometryczny do naciągu szprych motocyklowych. ( Że też w fabryce mz nie pomyśleli że powinien być w kuplecie z resztą narzędzi super specjalnych )
|
_________________ Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433 |
|
|
|
|
wojtek.mz
Ekipa PMI
Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 2938 Skąd: powiat PMI
|
Wysłany: 2015-05-17, 20:52
|
|
|
Marcin W., Ty jesteś niemożliwy. Jak zrobisz koło to daj znać czy sprzęt zdaje egzamin. |
_________________ ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r |
|
|
|
|
grajko91
Motocykl: MZ ETZ 251
Pomógł: 21 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 826 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2015-05-17, 21:05
|
|
|
Marcin W. napisał/a: | Że też w fabryce mz nie pomyśleli że powinien być w kuplecie z resztą narzędzi super specjalnych | A ja uważam, że powinien być podany moment jakim mają być dociągnięte szprychy. Wtedy można by było zrobić prowizoryczny klucz dynamometryczny zbudowany z obciążnika i odpowiedniej długości ramienia |
|
|
|
|
Marcin W.
Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 61 razy Wiek: 44 Dołączył: 26 Cze 2006 Posty: 1038 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2015-05-17, 21:15
|
|
|
Właśnie mam problem aby znaleść informację na temat prawidłowego naciągu szprych a przynajmniej jakoś w serwisówce MZ nic mi się nie nawinęło co do tego zagadnienia... |
_________________ Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433 |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5266 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2015-05-17, 21:28
|
|
|
Ale czego Wy nie wiecie? debatowałem w sobotę o tej kwestji, ale nie wiem z kim... Szprychy mają być tak naciągnięte, żeby na wycentrowanej i napiętej obręczy można było grać, jak na wiolączeli |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
grajko91
Motocykl: MZ ETZ 251
Pomógł: 21 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 826 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2015-05-17, 21:50
|
|
|
ETZ_PRORIDER napisał/a: | Szprychy mają być tak naciągnięte, żeby na wycentrowanej i napiętej obręczy można było grać, jak na wiolączeli | Może w rowerze ale w mz wątpie, żeby dało się zagrać na tych szprychach, są za grube |
Ostatnio zmieniony przez grajko91 2015-05-17, 22:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5266 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2015-05-17, 21:51
|
|
|
Ale wiesz, o co mi chodzi mają być jak struny, inaczej po 1000km się koło rozejdzie i wszystkie będą luźne... |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
oscyloskop
Motocykl: MZ250, WSK125,M800
Dołączył: 05 Gru 2011 Posty: 1 Skąd: Wołomin
|
Wysłany: 2015-07-02, 13:24
|
|
|
Możecie podać wymiary zewnętrzne mostka?
Długość = 350
wysokość=39
grubość ścianki =4,5
potrzebuję wymiar szerokości ( domyślam się, że też 39?)
Dzięki uprzejmości jednego z forumowiczów dowiedziałem się, że typ ceownika to C65.
jego wymiary to 65 szerokość x 42 wysokość ( może się innym przyda).
Dzięki |
|
|
|
|
TOLL
Zlotowicz
Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Lut 2013 Posty: 111 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-10-25, 08:46
|
|
|
Cena kosmiczna ale w pełni zrozumiała patrząc na jakość wykonania i poświęcony czas.
Można by się zrzucić w kilka osób żeby taki zestaw "krążył" po forum i był jego "własnością", pytanie tylko jak załatwić kwestie formalną. |
_________________ Ludzie dzielą się na ludzi z pasją i ludzi nieszczęśliwych. |
|
|
|
|
Seba_830
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 59 razy Wiek: 25 Dołączył: 30 Lis 2011 Posty: 1604 Skąd: Stanisławów
|
Wysłany: 2015-10-25, 10:04
|
|
|
To ze za granicą się sprzedają to akurat duży zaskoczeniem nie jest. Inne zarobki to i pozwolić sobie na narzędzia mogą. Przekładając to na polskie realia tam odczuwają to podobnie jakby u nas kosztował 1000 zł , a za 1000 zł to i w Polsce znalazło by się więcej chętnych . |
|
|
|
|
friddo96
Dwusuwowy easy rider
Motocykl: ETZ 150
Dołączył: 16 Lis 2016 Posty: 12 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2017-02-06, 23:46 Silnik MZ ETZ 150 Wybijaki łożysk
|
|
|
Witam wszystkich, z góry przepraszam jeśli powieliłem temat, ale nie znalazłem podobnego, ustawiam na 3 miechy akurat do wiosny. Jak w temacie będę dorabiał wybijaki aluminiowe do łożysk żeby nie "prać" w nie młotkiem. I tu nasuwa się pytanie: toczył ktoś coś podobnego? Jaki kształt i wymiary dobieraliście? Dzięki z góry.
Nie zakładaj tematów w przypadkowych działach. Używaj wyszukiwarki! |
Ostatnio zmieniony przez motomaciey 2017-02-07, 15:44, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Seba_830
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 59 razy Wiek: 25 Dołączył: 30 Lis 2011 Posty: 1604 Skąd: Stanisławów
|
Wysłany: 2017-02-07, 07:17
|
|
|
W serwisówce masz wymiary. |
|
|
|
|
friddo96
Dwusuwowy easy rider
Motocykl: ETZ 150
Dołączył: 16 Lis 2016 Posty: 12 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2017-02-07, 12:59
|
|
|
Wybijaków? Wymiary łożysk znam, tylko na filmie serwisowym widzę drążone wybijaki, jak nikt nie napisze to będę musiał sam kombinować. |
|
|
|
|
romanETZ
Motocykl: ETZ150e,250, TS250/1
Pomógł: 10 razy Wiek: 57 Dołączył: 24 Cze 2016 Posty: 409 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2017-02-07, 13:11
|
|
|
W serwisówce mowa jest o stalowych - alu może być za słabe. |
|
|
|
|
friddo96
Dwusuwowy easy rider
Motocykl: ETZ 150
Dołączył: 16 Lis 2016 Posty: 12 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2017-02-07, 16:38
|
|
|
Dziękuję Panie Romanie z rysunkiem technicznym będzie o niebo łatwiej. Oby było więcej ludzi jak Pan na forum. Pozdrawiam |
|
|
|
|
romanETZ
Motocykl: ETZ150e,250, TS250/1
Pomógł: 10 razy Wiek: 57 Dołączył: 24 Cze 2016 Posty: 409 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2017-02-07, 17:30
|
|
|
friddo96, Nie ma Panów na Forum - wszyscy jesteśmy MZeciarzami Jest bardzo wielu Forumowiczów którzy chętnie Ci pomogą, tylko trzeba na to czasu, nie wszyscy siedzą przed komputerem. Ciesze się że mogłem pomóc |
_________________ Marzenia się spełniają, dzięki Forum - MZety jeżdżą i "wyglądają" (coraz lepiej). |
|
|
|
|
Savik
Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 32 Dołączył: 21 Lip 2017 Posty: 14 Skąd: Włoszczowa
|
Wysłany: 2017-11-03, 20:22
|
|
|
Bry
W związku z remontem mojej 150 dorabiam przyrządy:
1. Mostek (blacha ocynk ogniowy)
2. Ściągacz sprzęgła 22-50.435 (stal S355)
3. Śruba M14x1,5 22-50.437 + naciskacz
Jeśli będą chętnui, to pomyslimy, co dalej |
|
|
|
|
|