Przesunięty przez: Xargo 2009-10-16, 13:17 |
gaźnik kupic nowy czy zregenerować?? |
Autor |
Wiadomość |
daniel4x4
Motocykl: MZ 150
Dołączył: 12 Wrz 2009 Posty: 3 Skąd: www
|
Wysłany: 2009-09-12, 19:17 gaźnik kupic nowy czy zregenerować??
|
|
|
Witam mam pytanko odnośnie gaźnika . Lepiej kupić nowy czy zregenerować stary ? (Czyli zastosować zestaw naprawczy) |
|
|
|
|
Więckoś_102
MoTóR
Motocykl: Mz Etz 250e '88r.
Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 160 Skąd: Olsztyn
|
|
|
|
|
owcy2
Motocykl: MZ ETZ 251
Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 25 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 2009-09-13, 00:53
|
|
|
kup zestaw naprawczy (komplet dysz), wymień i po problemie. |
|
|
|
|
napiorek123
Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 8 razy Wiek: 31 Dołączył: 22 Sty 2009 Posty: 203 Skąd: Lasoty kuj.pom
|
Wysłany: 2009-09-13, 09:25
|
|
|
tylko owcy2, te nowe zestawy dysz są do dupy ja jak kupiłem to najwieksza z dysz to była 68 a powinna być 120 bynajmniej ja tak mam wiec nie polecam |
_________________ http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,150/56972
Człowiek nie wielbłąd pić musi |
|
|
|
|
daniel4x4
Motocykl: MZ 150
Dołączył: 12 Wrz 2009 Posty: 3 Skąd: www
|
Wysłany: 2009-09-13, 09:42
|
|
|
trochę poczytałem - nowy gaźnik koszt +- 120zł tańsze to chińskie podróbki zestaw naprawczy iglica zaworki dysze 30zł wiadomo zawsze taniej . W moim iglica ma wżery jest wytarta i muszę coś z tym zrobić .W wawie jest sklep ul. nowolipki tam sprzedają wszystko do mz mają nawet oryginalne świece DDR izolatora . Przed zakupem wymontuję stare elementy i kupię identyczne może będzie ok. Jesli ma ktoś jakieś doświadczenia w tym temacie to proszę pisać |
|
|
|
|
tomeklol
Motocykl: ETZ 150, XJ 600s
Pomógł: 8 razy Wiek: 35 Dołączył: 14 Sty 2008 Posty: 421 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 2009-09-13, 10:09
|
|
|
Ja mam nowy gaxnik do 150'tki.Jego zaletą jest to że da się wyregulować wolne obroty( w starym takiej możliwości nie było).Zaś jego wada jest spalanie...5-6L na 100km w trasie.Więc wybór nalezy do ciebie.Stary gaźnik w którym miałem ustawione wolne obroty na lince od gazu spalał okolo 4,5L na 100km . |
_________________ http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/30655
Śmierć jeździ szybko nie daj się złapać. |
|
|
|
|
jannex
Motocykl: mz ts 250/1
Pomógł: 22 razy Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1121
|
Wysłany: 2009-09-13, 10:10
|
|
|
A dupa sraka!! Kup najtańszy chiński z allegro i będzie ok, najwyżej dysze podmienisz miejscami. Stary po regeneracji to dalej kupa bo korpus i przepustnica dalej mają luzy. |
|
|
|
|
Michał_22
Motocykl: Mz Etz 301e
Pomógł: 33 razy Wiek: 32 Dołączył: 02 Sty 2007 Posty: 791 Skąd: Okolice Łańcuta
|
Wysłany: 2009-09-13, 10:15
|
|
|
jannex, rozwiazales jakos sprawe blokujacej sie przepustnicy kiedy wkreca sie wkret regulacji? |
_________________ W garażu - Polonez Caro Plus 1.8 16V, Mz Etz 301e, Romet Ogar 205 i Motorynka Pony M2. |
|
|
|
|
studefix
Motocykl: es i ets 250 etz 301
Pomógł: 22 razy Wiek: 33 Dołączył: 20 Sty 2009 Posty: 661 Skąd: Nowy Sącz
|
|
|
|
|
jannex
Motocykl: mz ts 250/1
Pomógł: 22 razy Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1121
|
Wysłany: 2009-09-13, 12:02
|
|
|
Rozwiązałem :d.
KOńcówkę wkręta szlifujesz na stożek i przy użyciu pilniczka poprawiasz rowek w przepustnicy. U mnie działa ok a wolne na poziomie 1200 trzyma. |
|
|
|
|
kamilETZ
Motocykl: MZ ETZ251e
Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Paź 2008 Posty: 157 Skąd: Ciepielów
|
Wysłany: 2009-09-13, 12:22
|
|
|
słuchajcie te chińskie szroty nadają się na złom kolega ma taki w etz 250 wykonanie na zerowym poziomie a reakcja na regulacje jak na starym oryginalnym lepszym wyjsciem jest juz zestaw naprawczy do starego ale te zestawy tez sa takiej jakości ze sami wiecie kup nowego BINGA albo upoluj oryginalny w idealnym badz nowy na allegro. pozdrawaim |
_________________ http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_251/75087 |
|
|
|
|
focusst
PKS 97MF, PLE 29GK
Motocykl: 150e limited edition
Pomógł: 20 razy Wiek: 31 Dołączył: 02 Sie 2008 Posty: 297 Skąd: Żegrówko
|
Wysłany: 2009-09-13, 12:49
|
|
|
Nie chcę się tutaj wymądrzać, ale wszystkie gaźniki zarówno na allegro po 80 czy 150 zł i ze sklepów to i tak jest ta sama produkcja MADE IN CHINA. Ja kupiłem najtańszy z allegro razem z wysyłką i linką do gazu wyszedł mnie równą stówkę. Po wyregulowaniu ( wkręceniu dysz na swoje miejsce, ustawieniu poziomu paliwa ) MZ ma wolne na poziomie 1200 RPM, i spala około 4,5 l na 100 km. Aha a zanim kupiłem ten gaźnik kupiłem do starego ten zestaw dysz. Wolne też trzymała w miarę ale spalanie 7l na 100 km. |
_________________ W garażu aktualnie:
MZ ETZ 150 1988r.
MZ ETZ 150 1989r.
SIMSON SR 50 1986r.
SIMSON SR 50 1986r.
OPEL ASTRA G 1.6 8 V 1998r. - RED OPC Line
OPEL ASTRA F 1.4 8 V 1992r.
ROMET OGAR 50T1 1979r.
WSK 125 M06B1 1971r. |
|
|
|
|
michal16400
Stunt style
Motocykl: Mz etz 150
Wiek: 29 Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 6 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 2009-09-13, 13:04
|
|
|
jannex napisał/a: | A dupa sraka!! Kup najtańszy chiński z allegro i będzie ok, najwyżej dysze podmienisz miejscami. Stary po regeneracji to dalej kupa bo korpus i przepustnica dalej mają luzy. |
NIE kupuj chińskiego!!!!! ja kupiłem mz z nowym gaznikiem chińskim i nie dało sie go ustawic wstawiłem drugi gaznik DDR i chodzi jak burza |
_________________ Remont MZ ^^ |
|
|
|
|
CrystalDrill
remoncik...
Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 5 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Sty 2005 Posty: 473 Skąd: Bolesławiec
|
Wysłany: 2009-09-13, 13:28
|
|
|
Głupoty gadaja Ci co mówia nie kupuj chińskiego - ja kupilem najtanszgo chinola - obroty mam tak niskie że czasami ładowanie mi sie swieci , spalanie 6-7 l - ale jest jedno duze ALE - w dwie osoby(2x80kg) i to po terenach głównie leśnych. ^^ czasami chinole potrafia cos zrobic |
_________________ Back from dead |
|
|
|
|
kamilETZ
Motocykl: MZ ETZ251e
Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Paź 2008 Posty: 157 Skąd: Ciepielów
|
Wysłany: 2009-09-13, 13:45
|
|
|
tylko poziom niskich obrotów świadczy o kondycji gaźnika??????????? co to za gaźnik zeby etz150 paliła nie ważne gdzie 7 litrów!!!!! to jest nie do pomyślenia.... ja mam w etz 251 BINGA i przy prędkościach 90-100 spala niecałe 4 L a przy dynamicznej jeździe w (terenie 4,5) |
_________________ http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_251/75087 |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2009-09-13, 15:48
|
|
|
Coś panowie nie tak z waszymi regulacjami. Kazdy nowy gaźnik trzeba ustawić fakt trzeba sie znimi pomeczyć ale nie jest tak źle jak za taka cene(zestaw regneracyjny koszt dysze 15zł + przepustnica 30zł i do tego pływak 15zł tłoczek ssania za 5zł= 65zł) a z oryginału zostaje korpus który najczesciej jest juz uszkodzony. Sami oceńcie czy warto.
Najlepiej kupić binga bo jest markowy i dobry ale cena odstrasza. Alternatywa sa używki gaźnikó od małych japończyków i gaźnik od jawy 350TS. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
Marcin W.
Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 61 razy Wiek: 44 Dołączył: 27 Cze 2006 Posty: 1046 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2009-09-13, 17:24
|
|
|
Witam
Jeśli mi ten mój nowy gaźnik który kupiłem będzie 7 litrów palić to go wyrzucę ....
Wybacze tym chińczykom jeśli mój trud przy "Nietypowych czynnościach obsługowych nowego gaźnika mz" spowoduje że moja mz będzie palić dalej 3,5 litra /100km i Hubert ma racje za 75zł jakie dałem super jakości nie można oczekiwać z kolei Bing jest dobry ale cena kosmiczna jak dla mnie teraz...
Kompendium wiedzy wzbogacę o mój temacik bo chyba pasuje i chyba przyda się tym którzy kupią nowy chiński aby byli świadomi...
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=14407
POZDRAWIAM |
_________________ Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433 |
|
|
|
|
studefix
Motocykl: es i ets 250 etz 301
Pomógł: 22 razy Wiek: 33 Dołączył: 20 Sty 2009 Posty: 661 Skąd: Nowy Sącz
|
|
|
|
|
focusst
PKS 97MF, PLE 29GK
Motocykl: 150e limited edition
Pomógł: 20 razy Wiek: 31 Dołączył: 02 Sie 2008 Posty: 297 Skąd: Żegrówko
|
Wysłany: 2009-09-13, 23:18
|
|
|
Studefix nie przesadzaj przecież niecałe 4l łyka simson s70 więc bez przesady wynik poniżej 5l/100 km w 150 jest na poziomie, no chyba że mówimy o bingu 53 to się z tobą zgodzę. |
_________________ W garażu aktualnie:
MZ ETZ 150 1988r.
MZ ETZ 150 1989r.
SIMSON SR 50 1986r.
SIMSON SR 50 1986r.
OPEL ASTRA G 1.6 8 V 1998r. - RED OPC Line
OPEL ASTRA F 1.4 8 V 1992r.
ROMET OGAR 50T1 1979r.
WSK 125 M06B1 1971r. |
|
|
|
|
CrystalDrill
remoncik...
Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 5 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Sty 2005 Posty: 473 Skąd: Bolesławiec
|
Wysłany: 2009-09-14, 06:59
|
|
|
ja gaznika nawet nie regulowalem pali pali - jezdzi jezdzi - zbiera sie zbiera tak jak od chinczyka przyszedl tak jest zalozony - za malo wiem o moto narazie poczeka w zimie na remont to i to sie zrobi |
_________________ Back from dead |
|
|
|
|
|