» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Xargo
2009-10-16, 13:17
gaźnik kupic nowy czy zregenerować??
Autor Wiadomość
daniel4x4 

Motocykl: MZ 150
Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 3
Skąd: www
Wysłany: 2009-09-12, 19:17   gaźnik kupic nowy czy zregenerować??

Witam mam pytanko odnośnie gaźnika . Lepiej kupić nowy czy zregenerować stary ? (Czyli zastosować zestaw naprawczy)
 
     
Więckoś_102 
MoTóR


Motocykl: Mz Etz 250e '88r.
Pomógł: 10 razy
Wiek: 32
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 160
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2009-09-12, 19:27   

oczywiście ze lepiej kupić nowy, no albo załatw sobie gaźnik od jawy TS350 podobno 150tki lepiej na nim chodzą niż na oryginalnym.

najtańszy na allegro ;]
http://allegro.pl/item727...a_od_v_max.html
_________________
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_250/89292 <--- Aktualizacja 21.03.2010r.
 
 
     
owcy2 

Motocykl: MZ ETZ 251
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 25
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2009-09-13, 00:53   

kup zestaw naprawczy (komplet dysz), wymień i po problemie.
 
     
napiorek123 

Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 8 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 203
Skąd: Lasoty kuj.pom
Wysłany: 2009-09-13, 09:25   

tylko owcy2, te nowe zestawy dysz są do dupy ja jak kupiłem to najwieksza z dysz to była 68 a powinna być 120 bynajmniej ja tak mam wiec nie polecam
_________________
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,150/56972

Człowiek nie wielbłąd pić musi :)
 
 
     
daniel4x4 

Motocykl: MZ 150
Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 3
Skąd: www
Wysłany: 2009-09-13, 09:42   

trochę poczytałem - nowy gaźnik koszt +- 120zł tańsze to chińskie podróbki zestaw naprawczy iglica zaworki dysze 30zł wiadomo zawsze taniej . W moim iglica ma wżery jest wytarta i muszę coś z tym zrobić .W wawie jest sklep ul. nowolipki tam sprzedają wszystko do mz mają nawet oryginalne świece DDR izolatora . Przed zakupem wymontuję stare elementy i kupię identyczne może będzie ok. Jesli ma ktoś jakieś doświadczenia w tym temacie to proszę pisać :)
 
     
tomeklol 


Motocykl: ETZ 150, XJ 600s
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 421
Skąd: Złotów
Wysłany: 2009-09-13, 10:09   

Ja mam nowy gaxnik do 150'tki.Jego zaletą jest to że da się wyregulować wolne obroty( w starym takiej możliwości nie było).Zaś jego wada jest spalanie...5-6L na 100km w trasie.Więc wybór nalezy do ciebie.Stary gaźnik w którym miałem ustawione wolne obroty na lince od gazu spalał okolo 4,5L na 100km .
_________________
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/30655


Śmierć jeździ szybko nie daj się złapać.
 
 
     
jannex 

Motocykl: mz ts 250/1
Pomógł: 22 razy
Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1121
Wysłany: 2009-09-13, 10:10   

A dupa sraka!! Kup najtańszy chiński z allegro i będzie ok, najwyżej dysze podmienisz miejscami. Stary po regeneracji to dalej kupa bo korpus i przepustnica dalej mają luzy.
 
     
Michał_22 


Motocykl: Mz Etz 301e
Pomógł: 33 razy
Wiek: 32
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 791
Skąd: Okolice Łańcuta
Wysłany: 2009-09-13, 10:15   

jannex, rozwiazales jakos sprawe blokujacej sie przepustnicy kiedy wkreca sie wkret regulacji?
_________________
W garażu - Polonez Caro Plus 1.8 16V, Mz Etz 301e, Romet Ogar 205 i Motorynka Pony M2.
 
 
     
studefix 

Motocykl: es i ets 250 etz 301
Pomógł: 22 razy
Wiek: 33
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 661
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2009-09-13, 10:38   

Michał_22 napisał/a:
sprawe blokujacej sie przepustnicy kiedy wkreca sie wkret regulacji?
Mam to samo w nowym gazniku etz 250.Obroty musze regulowac śrubą naciągu linki.
_________________
http://www.polskajazda.pl...MZ/ES-250/58759
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/CZ/350/120470
http://polskajazda.pl/Mot...77-Sport/143467
 
     
jannex 

Motocykl: mz ts 250/1
Pomógł: 22 razy
Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1121
Wysłany: 2009-09-13, 12:02   

Rozwiązałem :d.
KOńcówkę wkręta szlifujesz na stożek i przy użyciu pilniczka poprawiasz rowek w przepustnicy. U mnie działa ok a wolne na poziomie 1200 trzyma.
 
     
kamilETZ 


Motocykl: MZ ETZ251e
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 157
Skąd: Ciepielów
Wysłany: 2009-09-13, 12:22   

słuchajcie te chińskie szroty nadają się na złom kolega ma taki w etz 250 wykonanie na zerowym poziomie a reakcja na regulacje jak na starym oryginalnym lepszym wyjsciem jest juz zestaw naprawczy do starego ale te zestawy tez sa takiej jakości ze sami wiecie kup nowego BINGA albo upoluj oryginalny w idealnym badz nowy na allegro. pozdrawaim
_________________
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_251/75087
 
 
     
focusst 
PKS 97MF, PLE 29GK


Motocykl: 150e limited edition
Pomógł: 20 razy
Wiek: 31
Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 297
Skąd: Żegrówko
Wysłany: 2009-09-13, 12:49   

Nie chcę się tutaj wymądrzać, ale wszystkie gaźniki zarówno na allegro po 80 czy 150 zł i ze sklepów to i tak jest ta sama produkcja MADE IN CHINA. Ja kupiłem najtańszy z allegro razem z wysyłką i linką do gazu wyszedł mnie równą stówkę. Po wyregulowaniu ( wkręceniu dysz na swoje miejsce, ustawieniu poziomu paliwa ) MZ ma wolne na poziomie 1200 RPM, i spala około 4,5 l na 100 km. Aha a zanim kupiłem ten gaźnik kupiłem do starego ten zestaw dysz. Wolne też trzymała w miarę ale spalanie :ysz: 7l na 100 km.
_________________
W garażu aktualnie:
MZ ETZ 150 1988r.
MZ ETZ 150 1989r.
SIMSON SR 50 1986r.
SIMSON SR 50 1986r.
OPEL ASTRA G 1.6 8 V 1998r. - RED OPC Line
OPEL ASTRA F 1.4 8 V 1992r.
ROMET OGAR 50T1 1979r.
WSK 125 M06B1 1971r.
 
     
michal16400 
Stunt style

Motocykl: Mz etz 150
Wiek: 29
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 6
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2009-09-13, 13:04   

jannex napisał/a:
A dupa sraka!! Kup najtańszy chiński z allegro i będzie ok, najwyżej dysze podmienisz miejscami. Stary po regeneracji to dalej kupa bo korpus i przepustnica dalej mają luzy.


NIE kupuj chińskiego!!!!! ja kupiłem mz z nowym gaznikiem chińskim i nie dało sie go ustawic wstawiłem drugi gaznik DDR i chodzi jak burza
_________________
Remont MZ ^^
 
 
     
CrystalDrill 
remoncik...

Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Sty 2005
Posty: 473
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2009-09-13, 13:28   

Głupoty gadaja Ci co mówia nie kupuj chińskiego - ja kupilem najtanszgo chinola - obroty mam tak niskie że czasami ładowanie mi sie swieci :P , spalanie 6-7 l - ale jest jedno duze ALE - w dwie osoby(2x80kg) i to po terenach głównie leśnych. ^^ czasami chinole potrafia cos zrobic :D
_________________
Back from dead
 
 
     
kamilETZ 


Motocykl: MZ ETZ251e
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 157
Skąd: Ciepielów
Wysłany: 2009-09-13, 13:45   

tylko poziom niskich obrotów świadczy o kondycji gaźnika??????????? co to za gaźnik zeby etz150 paliła nie ważne gdzie 7 litrów!!!!! to jest nie do pomyślenia.... ja mam w etz 251 BINGA i przy prędkościach 90-100 spala niecałe 4 L a przy dynamicznej jeździe w (terenie 4,5)
_________________
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_251/75087
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2009-09-13, 15:48   

Coś panowie nie tak z waszymi regulacjami. Kazdy nowy gaźnik trzeba ustawić fakt trzeba sie znimi pomeczyć ale nie jest tak źle jak za taka cene(zestaw regneracyjny koszt dysze 15zł + przepustnica 30zł i do tego pływak 15zł tłoczek ssania za 5zł= 65zł) a z oryginału zostaje korpus który najczesciej jest juz uszkodzony. Sami oceńcie czy warto.

Najlepiej kupić binga bo jest markowy i dobry ale cena odstrasza. Alternatywa sa używki gaźnikó od małych japończyków i gaźnik od jawy 350TS.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Marcin W. 


Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 61 razy
Wiek: 44
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 1046
Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-09-13, 17:24   

Witam
Jeśli mi ten mój nowy gaźnik który kupiłem będzie 7 litrów palić to go wyrzucę ....
Wybacze tym chińczykom jeśli mój trud przy "Nietypowych czynnościach obsługowych nowego gaźnika mz" spowoduje że moja mz będzie palić dalej 3,5 litra /100km i Hubert ma racje za 75zł jakie dałem super jakości nie można oczekiwać z kolei Bing jest dobry ale cena kosmiczna jak dla mnie teraz...
Kompendium wiedzy wzbogacę o mój temacik bo chyba pasuje i chyba przyda się tym którzy kupią nowy chiński aby byli świadomi...
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=14407
POZDRAWIAM
_________________
Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433
 
 
     
studefix 

Motocykl: es i ets 250 etz 301
Pomógł: 22 razy
Wiek: 33
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 661
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2009-09-13, 22:49   

Chłopy ja się pytam jak możecie jezdzić etz 150 ktora pali 4,5l??Przeciez to zle świadczy o stanie silnika lub złej regulacji.150 ma palić 3,5-3,7(ddr-po regeneracji) jesli połyka wiecej to cos jest nie tak.Co do spalania na poziomie 4,5l to tyle pali mój tropik 250.
_________________
http://www.polskajazda.pl...MZ/ES-250/58759
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/CZ/350/120470
http://polskajazda.pl/Mot...77-Sport/143467
 
     
focusst 
PKS 97MF, PLE 29GK


Motocykl: 150e limited edition
Pomógł: 20 razy
Wiek: 31
Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 297
Skąd: Żegrówko
Wysłany: 2009-09-13, 23:18   

Studefix nie przesadzaj przecież niecałe 4l łyka simson s70 więc bez przesady wynik poniżej 5l/100 km w 150 jest na poziomie, no chyba że mówimy o bingu 53 to się z tobą zgodzę. :piwo:
_________________
W garażu aktualnie:
MZ ETZ 150 1988r.
MZ ETZ 150 1989r.
SIMSON SR 50 1986r.
SIMSON SR 50 1986r.
OPEL ASTRA G 1.6 8 V 1998r. - RED OPC Line
OPEL ASTRA F 1.4 8 V 1992r.
ROMET OGAR 50T1 1979r.
WSK 125 M06B1 1971r.
 
     
CrystalDrill 
remoncik...

Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Sty 2005
Posty: 473
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2009-09-14, 06:59   

ja gaznika nawet nie regulowalem :P pali pali - jezdzi jezdzi - zbiera sie zbiera :P tak jak od chinczyka przyszedl tak jest zalozony :P - za malo wiem o moto narazie :P poczeka w zimie na remont to i to sie zrobi :)
_________________
Back from dead
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14