» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Xargo
2009-10-16, 12:17
gaźnik kupic nowy czy zregenerować??
Autor Wiadomość
macko82 

Motocykl: MZ ETZ251e,SHL 175
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 40
Skąd: ustronie morskie
Wysłany: 2009-09-14, 07:41   

Ja rowniez odradzam kupno chnola chociaz zgodze sie z kolegami ze mozna trafic dobry egzemplarz jest toto lotek ja mam 2 i tylko jeden udalo sie ustawic.Jednak ostatecznie kupilem Binga 53 i nie ten motorek i spalanie ponizej 4 litrow.Kupilem zalozylem nie grzebalem w komorze plywakowej(ustawiony fabrycznie) duza oszczednosc na paliwie pozdrawiam
 
     
studefix 

Motocykl: es i ets 250 etz 301
Pomógł: 22 razy
Wiek: 33
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 661
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2009-09-14, 15:12   

focusst chyba nigdy nie jezdziłeś 150 w bardzo dobrym stanie.Według serwisówki etz 150 pali 2,4-3,6l (moja jadła 3,5- 3,7l), więc nie gadaj że jak spala ponizej 5l jest w porządku.focusst tak poza tematem ile według ciebie ma palić jawa 350 ???Pewnie dla ciebie spalanie było by niskie gdyby łykała poniżej 8l?? :lol:
_________________
http://www.polskajazda.pl...MZ/ES-250/58759
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/CZ/350/120470
http://polskajazda.pl/Mot...77-Sport/143467
 
     
peres2911 
bzyku

Motocykl: etezka 150 e
Wiek: 34
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 233
Skąd: żagań
Wysłany: 2009-09-14, 16:19   

dobra jawa powina zjadać ok 4,5 5 literków wiem bo miałem jak orginalny jukov był to wpierdlała róznie ale nie miesciła sie w 5 l a na chińskim gazniku nie było problemu zadko kiedy go trzebabyło regulowa polecamjak cos firme WM MOTOR chińskie to czesci ale nie najgorszej jakosci
 
 
     
owcy2 

Motocykl: MZ ETZ 251
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 25
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2009-09-14, 16:32   

Przy kupnie zestawu naprawczego (dysze i iglica) oprócz wymiarów dysz ( trzeba zwrócić uwagę na kształt iglicy (stożka) bo jak będzie inaczej wyprofilowany to dziwnie może się maszyna zachowywać. Wg mnie jeżeli pływak nie jest przebity czy inaczej uszkodzony to nie ma sensu go wymieniać, tak samo przepustnica, jeżeli gaźnik nie łapie lewego powietrza (moto samo wchodzi na obroty) to też można zostawić.

Co do wymiany gaźnika na chiński to prawdopodobnie ma on zamontowane dysze takie jak te w zestawach naprawczych (bo kto robi te wszystkie części jak nie chińczycy :wink: ).
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2009-09-14, 18:45   

150 nie zejdzie ze spalaniem niżej 3,5l jeśli chesz trzymać jakieś sensowane predkosci.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Qdlaty 

Motocykl: ETZ 250
Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 1
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2009-09-14, 20:00   

Hej :)

Przejechałem swoją ETZ 250 230km i spaliła mi 13 litrów. Średnie spalanie wychodzi w granicach 5.62 litra na 100 km. Całą trasę przejechaliśmy we dwójkę. Teren dość pagórkowaty, dużo stromych podjazdów, ale również dużo zjazdów z górki- oczywiście jazda po drogach o twardej powierzchni :) Teraz moje pytanie. Czy dużo czy mało spaliła, a może w sam raz :) ?
Pozdrawiam
 
     
daniel4x4 

Motocykl: MZ 150
Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 3
Skąd: www
Wysłany: 2009-09-15, 17:53   

Spalanie można ustawić na iglicy (blaszki+ rowki ) w moim gaźniku nie mogę ustawić wolnych obrotów jak już są to po przejechaniu 10km MZ gaśnie .

Jeszcze jedno pytanko wkręciłem na maxa śrubę powietrza. Mz pracuje jakby trochę lepiej jak jest wykręcona 1,5 obrotu trudniej wyregulować obroty czy to świadczy że łapie lewe powietrze? Jak powinien prawidłowo zachowywać się silnik gdy wkręcimy powietrze na maxa?
 
     
owcy2 

Motocykl: MZ ETZ 251
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 25
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2009-09-15, 18:23   

Jak wkręcisz powietrze na maxa to moto powinno zgasnąć i nie dać się odpalić łatwo. Lewe powietrze objawia się samoczynnym wzrostem obrotów (jakby sam dodawał gazu, obroty nie spadają). Wolne obroty należy regulować dopiero po nagrzaniu motocykla (ok 5-10km jazdy wystarczy żeby się nagrzał)
 
     
Tomek21 

Motocykl: Mz Etz 150
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 21
Skąd: ok. Płocka
Wysłany: 2009-09-16, 11:26   

Daniel4x4 ja miałem podobnie jak ty też nie mogłem ustawic wolnych obrotów.. jak chcesz to sprubuj zmienic ten zaworek co zamyka i otwiera paliwo: http://img269.imageshack....49/41255746.jpg ustaw poziom pływaka, wyczyść dysze posmaruj cienko uszczelke silikonem i skręć mi pomogło :!:
 
     
mczmok 
Na 2 kołach od 1984


Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy
Wiek: 53
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1914
Skąd: śląskie-Radzionków
Wysłany: 2009-09-16, 13:13   

Dla mnie dużo spaliła.
2 lata temu beskid żywiecki , Słowacja, Czechy , salmopol w 2 ososby ok 160 kg śrdnie spalanie trochę powyżej 4 l z pewością nie przekroczyła 4.5
Jeszcze raz powtarzam za kolegami

ŻE NAJWAŻNIEJSZĄ RZECZĄ POZA ZUŻYCIEM GAŹNIKA JEST JEGO REGULACJA !!!




Qdlaty napisał/a:
Hej :)

Przejechałem swoją ETZ 250 230km i spaliła mi 13 litrów. Średnie spalanie wychodzi w granicach 5.62 litra na 100 km. Całą trasę przejechaliśmy we dwójkę. Teren dość pagórkowaty, dużo stromych podjazdów, ale również dużo zjazdów z górki- oczywiście jazda po drogach o twardej powierzchni :) Teraz moje pytanie. Czy dużo czy mało spaliła, a może w sam raz :) ?
Pozdrawiam
_________________

 
 
     
owcy2 

Motocykl: MZ ETZ 251
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 25
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2009-09-16, 14:39   

Mi 251 pali 5-6 l/100km w jeździe mieszanej i myślę że tak ma palić, w trasie może poniżej 5 można zejść ale przy dzisiejszym natężeniu ruchu to raczej mało prawdopodobne.
 
     
krzysiek920707 
krzysiek

Motocykl: MZ 251 ETZ
Wiek: 31
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 13
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2011-06-07, 15:07   

witam odświeżam temat,czy warto kupić ten zestaw naprawczy: http://allegro.pl/etz-mz-...1633571838.html do gaźnika 30N2-5 albo ten http://allegro.pl/zestaw-...1654344773.html do gaźnika 30N3-1 czy lepiej poszukać starego gaźnika w dobrym stanie,tak się składa że posiadam oba modele tych gaźników ale dysze w nich są tak pochlastane że aż żal patrzeć,nie można odczytać rozmiaru dysz,pasowałby wymienić,czekam na waszą opinię,pozdrawiam serdecznie

[ Dodano: 2011-06-07, 16:10 ]
sorki podałem link do zestawu do MZ 150 a chodzi mi do MZ 250 ETZ http://allegro.pl/mz-etz-...1655158418.html
 
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5266
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2011-06-07, 23:18   

G**** warty jak każdy inny na allegro
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
mellon 


Motocykl: Mz es 250/2 Trophy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Cze 2011
Posty: 2
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2011-08-04, 22:38   

Allegro ma sporo do zaoferowania jeśli wiemy gdzie szukać. Kupiłem na allegro gaźnik BVF 30N3-1 do etz z przeznaczeniem do mz es 250/2 (oczywiście przeróbka i spawanie kolanka itp) Cena ok 200 zł. Czyli dobra alternatywa pomiędzy ,,bingami'' a tymi lepionymi po 70zł. Mzka pięknie pracuje i doskonale wkręca się w obroty. Szukajmy a znajdziemy.
 
     
Giemza 
Zlotowicz
Sasza/Ivan/Sergiej

Motocykl: 150,250,251,TS 350
Pomógł: 14 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 909
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-06-07, 17:10   

Odgrzewam kotleta.
Kupował ktoś dzisiejszy zamiennik do ETZ 251?

http://allegro.pl/kniazw-...6744848379.html

http://allegro.pl/mz-etz-...7.html#imglayer

Sądzę że ten od 4motor może być dobry, tylko ciekaw jestem czy ktoś ma coś takiego u siebie i warto zaryzykować. Nie stać mnie na binga dlatego pomyślałem że jak nie dorwę ori zestawu regeneracyjnego do gaźnika to lepiej kupić taki nowy?
 
 
     
jannex 

Motocykl: mz ts 250/1
Pomógł: 22 razy
Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1121
Wysłany: 2017-06-07, 18:48   

Ani ten ani ten.
http://allegro.pl/gaznik-...6598507893.html
Mam ten gaźnik w Mz Ts 250, działa bez problemu.
 
     
herrq666 
Grupa podlasie


Motocykl: MZ x4
Pomógł: 91 razy
Wiek: 41
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: Dudki
Wysłany: 2017-06-07, 18:57   

Mam ten co jannex w ts z silnikiem 251, działa jak powinien, tylko trzeba od razu zdjąć pokrywkę i skontrolować. U mnie był do wymiany zaworek iglicowy bo miał za małą dyszę i nie dał rady napełniać gaźnika, pozatym wszystkie dysze były poodkręcane.
_________________
Roses are gay, violets are gayer.
Fuck this poem, and listen to SLAYER.
 
 
     
mar09 


Motocykl: ES300/TROPHY/ETZ250
Pomógł: 23 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Wrz 2012
Posty: 389
Skąd: Krasnystaw/Lublin
Wysłany: 2017-06-07, 21:00   

Już kilka lat minęło ale bodajże dwie osoby przywiozły mi od P. Nastaja właśnie nowe 30N3-1 na odpal świeżo wyremontowanego silnika. Kręciłem nosem, że to shit ale efekt był zupełnie odwrotny :piwo:
_________________
Aktualna oferta części: http://sprzedajemy.pl/oferty-uzytkownika-1981282
Foto-relacje z remontów: http://www.fotosik.pl/u/marcink46/albumy
marii-tech - serwis/części/usługi
 
     
Giemza 
Zlotowicz
Sasza/Ivan/Sergiej

Motocykl: 150,250,251,TS 350
Pomógł: 14 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 909
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-06-07, 21:01   

Biore ten MZA właśnie gadałem z użytkownikiem takiego gaźnika, odpalał przy mnie 250tke i chodzi jak należy bardzo ładnie.
 
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5266
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2017-06-07, 21:40   

Chętnie się dowiem, jak się sprawuje :-)
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 14