Przesunięty przez: Xargo 2009-10-16, 12:17 |
gaźnik kupic nowy czy zregenerować?? |
Autor |
Wiadomość |
macko82
Motocykl: MZ ETZ251e,SHL 175
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 26 Paź 2008 Posty: 40 Skąd: ustronie morskie
|
Wysłany: 2009-09-14, 07:41
|
|
|
Ja rowniez odradzam kupno chnola chociaz zgodze sie z kolegami ze mozna trafic dobry egzemplarz jest toto lotek ja mam 2 i tylko jeden udalo sie ustawic.Jednak ostatecznie kupilem Binga 53 i nie ten motorek i spalanie ponizej 4 litrow.Kupilem zalozylem nie grzebalem w komorze plywakowej(ustawiony fabrycznie) duza oszczednosc na paliwie pozdrawiam |
|
|
|
|
studefix
Motocykl: es i ets 250 etz 301
Pomógł: 22 razy Wiek: 33 Dołączył: 20 Sty 2009 Posty: 661 Skąd: Nowy Sącz
|
|
|
|
|
peres2911
bzyku
Motocykl: etezka 150 e
Wiek: 34 Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 233 Skąd: żagań
|
Wysłany: 2009-09-14, 16:19
|
|
|
dobra jawa powina zjadać ok 4,5 5 literków wiem bo miałem jak orginalny jukov był to wpierdlała róznie ale nie miesciła sie w 5 l a na chińskim gazniku nie było problemu zadko kiedy go trzebabyło regulowa polecamjak cos firme WM MOTOR chińskie to czesci ale nie najgorszej jakosci |
|
|
|
|
owcy2
Motocykl: MZ ETZ 251
Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 25 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 2009-09-14, 16:32
|
|
|
Przy kupnie zestawu naprawczego (dysze i iglica) oprócz wymiarów dysz ( trzeba zwrócić uwagę na kształt iglicy (stożka) bo jak będzie inaczej wyprofilowany to dziwnie może się maszyna zachowywać. Wg mnie jeżeli pływak nie jest przebity czy inaczej uszkodzony to nie ma sensu go wymieniać, tak samo przepustnica, jeżeli gaźnik nie łapie lewego powietrza (moto samo wchodzi na obroty) to też można zostawić.
Co do wymiany gaźnika na chiński to prawdopodobnie ma on zamontowane dysze takie jak te w zestawach naprawczych (bo kto robi te wszystkie części jak nie chińczycy ). |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2009-09-14, 18:45
|
|
|
150 nie zejdzie ze spalaniem niżej 3,5l jeśli chesz trzymać jakieś sensowane predkosci. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
Qdlaty
Motocykl: ETZ 250
Dołączył: 14 Sie 2009 Posty: 1 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2009-09-14, 20:00
|
|
|
Hej
Przejechałem swoją ETZ 250 230km i spaliła mi 13 litrów. Średnie spalanie wychodzi w granicach 5.62 litra na 100 km. Całą trasę przejechaliśmy we dwójkę. Teren dość pagórkowaty, dużo stromych podjazdów, ale również dużo zjazdów z górki- oczywiście jazda po drogach o twardej powierzchni Teraz moje pytanie. Czy dużo czy mało spaliła, a może w sam raz ?
Pozdrawiam |
|
|
|
|
daniel4x4
Motocykl: MZ 150
Dołączył: 12 Wrz 2009 Posty: 3 Skąd: www
|
Wysłany: 2009-09-15, 17:53
|
|
|
Spalanie można ustawić na iglicy (blaszki+ rowki ) w moim gaźniku nie mogę ustawić wolnych obrotów jak już są to po przejechaniu 10km MZ gaśnie .
Jeszcze jedno pytanko wkręciłem na maxa śrubę powietrza. Mz pracuje jakby trochę lepiej jak jest wykręcona 1,5 obrotu trudniej wyregulować obroty czy to świadczy że łapie lewe powietrze? Jak powinien prawidłowo zachowywać się silnik gdy wkręcimy powietrze na maxa? |
|
|
|
|
owcy2
Motocykl: MZ ETZ 251
Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 25 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 2009-09-15, 18:23
|
|
|
Jak wkręcisz powietrze na maxa to moto powinno zgasnąć i nie dać się odpalić łatwo. Lewe powietrze objawia się samoczynnym wzrostem obrotów (jakby sam dodawał gazu, obroty nie spadają). Wolne obroty należy regulować dopiero po nagrzaniu motocykla (ok 5-10km jazdy wystarczy żeby się nagrzał) |
|
|
|
|
Tomek21
Motocykl: Mz Etz 150
Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 21 Skąd: ok. Płocka
|
Wysłany: 2009-09-16, 11:26
|
|
|
Daniel4x4 ja miałem podobnie jak ty też nie mogłem ustawic wolnych obrotów.. jak chcesz to sprubuj zmienic ten zaworek co zamyka i otwiera paliwo: http://img269.imageshack....49/41255746.jpg ustaw poziom pływaka, wyczyść dysze posmaruj cienko uszczelke silikonem i skręć mi pomogło |
|
|
|
|
mczmok
Na 2 kołach od 1984
Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy Wiek: 53 Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1914 Skąd: śląskie-Radzionków
|
Wysłany: 2009-09-16, 13:13
|
|
|
Dla mnie dużo spaliła.
2 lata temu beskid żywiecki , Słowacja, Czechy , salmopol w 2 ososby ok 160 kg śrdnie spalanie trochę powyżej 4 l z pewością nie przekroczyła 4.5
Jeszcze raz powtarzam za kolegami
ŻE NAJWAŻNIEJSZĄ RZECZĄ POZA ZUŻYCIEM GAŹNIKA JEST JEGO REGULACJA !!!
Qdlaty napisał/a: | Hej
Przejechałem swoją ETZ 250 230km i spaliła mi 13 litrów. Średnie spalanie wychodzi w granicach 5.62 litra na 100 km. Całą trasę przejechaliśmy we dwójkę. Teren dość pagórkowaty, dużo stromych podjazdów, ale również dużo zjazdów z górki- oczywiście jazda po drogach o twardej powierzchni Teraz moje pytanie. Czy dużo czy mało spaliła, a może w sam raz ?
Pozdrawiam |
|
_________________
|
|
|
|
|
owcy2
Motocykl: MZ ETZ 251
Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 25 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 2009-09-16, 14:39
|
|
|
Mi 251 pali 5-6 l/100km w jeździe mieszanej i myślę że tak ma palić, w trasie może poniżej 5 można zejść ale przy dzisiejszym natężeniu ruchu to raczej mało prawdopodobne. |
|
|
|
|
krzysiek920707
krzysiek
Motocykl: MZ 251 ETZ
Wiek: 31 Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 13 Skąd: Lubelskie
|
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5266 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2011-06-07, 23:18
|
|
|
G**** warty jak każdy inny na allegro |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
mellon
Motocykl: Mz es 250/2 Trophy
Wiek: 38 Dołączył: 17 Cze 2011 Posty: 2 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2011-08-04, 22:38
|
|
|
Allegro ma sporo do zaoferowania jeśli wiemy gdzie szukać. Kupiłem na allegro gaźnik BVF 30N3-1 do etz z przeznaczeniem do mz es 250/2 (oczywiście przeróbka i spawanie kolanka itp) Cena ok 200 zł. Czyli dobra alternatywa pomiędzy ,,bingami'' a tymi lepionymi po 70zł. Mzka pięknie pracuje i doskonale wkręca się w obroty. Szukajmy a znajdziemy. |
|
|
|
|
Giemza
Zlotowicz Sasza/Ivan/Sergiej
Motocykl: 150,250,251,TS 350
Pomógł: 14 razy Wiek: 31 Dołączył: 27 Paź 2007 Posty: 909 Skąd: Lublin
|
|
|
|
|
jannex
Motocykl: mz ts 250/1
Pomógł: 22 razy Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1121
|
|
|
|
|
herrq666
Grupa podlasie
Motocykl: MZ x4
Pomógł: 91 razy Wiek: 41 Dołączył: 23 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: Dudki
|
Wysłany: 2017-06-07, 18:57
|
|
|
Mam ten co jannex w ts z silnikiem 251, działa jak powinien, tylko trzeba od razu zdjąć pokrywkę i skontrolować. U mnie był do wymiany zaworek iglicowy bo miał za małą dyszę i nie dał rady napełniać gaźnika, pozatym wszystkie dysze były poodkręcane. |
_________________ Roses are gay, violets are gayer.
Fuck this poem, and listen to SLAYER. |
|
|
|
|
mar09
Motocykl: ES300/TROPHY/ETZ250
Pomógł: 23 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Wrz 2012 Posty: 389 Skąd: Krasnystaw/Lublin
|
|
|
|
|
Giemza
Zlotowicz Sasza/Ivan/Sergiej
Motocykl: 150,250,251,TS 350
Pomógł: 14 razy Wiek: 31 Dołączył: 27 Paź 2007 Posty: 909 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-06-07, 21:01
|
|
|
Biore ten MZA właśnie gadałem z użytkownikiem takiego gaźnika, odpalał przy mnie 250tke i chodzi jak należy bardzo ładnie. |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5266 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2017-06-07, 21:40
|
|
|
Chętnie się dowiem, jak się sprawuje |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
|