» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-17, 17:55
Hamulce - gwint zacisku - MZ ETZ 250
Autor Wiadomość
Allu 
only 250


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2833
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2005-10-28, 21:44   Hamulce - gwint zacisku - MZ ETZ 250

wyrobil mi sie gwint , ten co sie w niego wkreca przewod gumowy , macie jakis sposob na to? , bo starsznie leje z tego :/
Ostatnio zmieniony przez William 2006-09-13, 19:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
maeko 
AlphaART


Motocykl: MZ ETZ 250/88
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 418
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2005-10-28, 21:48   

oj może być z tym problem, postaraj się tak: najpierw dać podkładke miedzianą i spróbować wtedy jeśli nie wypali to kolejnym sposobem może być próbować nagwintować na więkrzą śrube i szukać przejściuwki na przewód, jeśli to tez nie wypali to myśle że pozostaje Ci szukać pompki od japońca i nie będziesz miał żadnych problemów z olejem... chyba tyle...aha i jeszcze możesz próbowac naspawać (aluminium to jest!) na ten gwint dookoła tak zrobić taką grubszą warstwe materiału i na nowo zagwintować na gwint taki jaki masz złączke, powinno się udać. Powodzenia
_________________
Moja MZ ETZ 250
Sztuka to odnaleźć to czego się szuka.
Wiem że na tym się nie oszukam
 
 
     
Allu 
only 250


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2833
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2005-10-28, 22:04   

postaram sie owinac gwint takimi"kłakami"do rorek i pokryc silinonem
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
 
 
     
SAke 
Pogromca Mitów! :)


Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Mar 2005
Posty: 1019
Skąd: Żyraków / Dębica
Wysłany: 2005-10-29, 18:30   

maeko, nie olejem tylko płynem hamlucowym :mrgreen:
Najlepiej to idź do tokarza on ci to zrobi na cacy. :mrgreen:
_________________
http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
 
 
     
piteretz150 


Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 33
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 74
Skąd: Mrowiny
Wysłany: 2005-10-29, 18:35   

spróbuj dać podkłade miedzianą i posmaruj ten gwint silikonem
_________________

 
     
Nycha 
mod_team

Motocykl: Suzuki GS500e
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Sie 2004
Posty: 372
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2005-10-29, 20:24   

ja to zreobiłem tak wywierciłem nieco głębiej nagwintowałem tym samym gwintem posmarowałem końcurke przewodu poxipolem i zacząłem wkręcać następnie oblepiłęm węża do około i oba zloty zaliczyłem zero wycieków i trezyma się dobrze
 
 
     
Allu 
only 250


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2833
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2005-10-29, 21:13   

tylko gdzie kupic taka koncowke do gwintownicy ? :|
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
 
 
     
Budzik-WGR 


Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2004
Posty: 323
Skąd: z Grójca
Wysłany: 2005-10-29, 21:51   

Tak jak ktoś mądry wyzej poradził! idz do tokarza i on to zrobi porządnie...
Nie radzil bym Patentowac tu bo to są hamulce i od tego zalezy nasze bezpieczenstwo!
_________________
BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
 
 
     
luqasss 


Motocykl: MZ 251e '89
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 299
Skąd: Dębica
Wysłany: 2005-10-30, 13:44   

silikon nic nie pomorze !! Z metelem nie daje wcale połączenia !! Polecam włukno konopii i specjalny to tych włukien uczszelniacz (w takiej tubce cos w postaci rozpuszczonej plasteliny) ROBI ROBOTE :) :)
_________________
NiE Ma PrZecIe, JaK jaZda nA EtEzECiE
http://www.bikepics.com/members/luqasss/06etz251/
http://www.polskajazda.pl...s&idpojazd=7135
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=8228
 
 
     
SAke 
Pogromca Mitów! :)


Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Mar 2005
Posty: 1019
Skąd: Żyraków / Dębica
Wysłany: 2005-10-30, 13:54   

Veteranos napisał/a:
Tak jak ktoś mądry wyzej poradził!

Veteranos, no wiesz Zawstydzasz mnie :oops: :wink:
_________________
http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
 
 
     
Allu 
only 250


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2833
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2005-11-12, 17:39   

Nie mając końcówki do gwintownika , pomyślałem aby przewód wkręcić w drugą dziure , a tam gdzie był wyrobiony gwint , nagwintowałem bodajże gwintowikiem 10 , czy 12 i wkręciłem zwykłą śrubę . 0 wycieków , po odpowietrzeniu hamuje lepiej niż wcześniej !
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
 
 
     
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1540
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2006-06-29, 12:14   

ehh ja już od 2 dni walcze z tym, bo ktoś "ineligentny" wkrćił nieorginalną sróbe o zadużum skoku gwintu i gwint jest całkowicie łysy już 2 razy próbowałem na poxipol, na ścianki puszki po piwie itp, to musi być pożądnie zrobione i nie wiem jak nie che gwintować na większy bo będe musiał kupić wieksza sróbe i wieksze to trzymanie sróby od przewodu. Myslałem nad tym żeby dać znajomemu żeby mi srobił wiekszy gwint tam wkręcił miedzaną tuleje i ją też nagwinotwać ale teraz pracuje to nie bee mu głowy zawracał :-| , pomysł z tokarzem jest chyba dobry ale co on mi zrobi? i ile za to może wziąć, mysle ż ejak bedzie pan Mietek to za flaszke :mrgreen:
_________________
w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka!
 
 
     
Radzio89 
WilkuWDZ


Motocykl: MZ ETZ 250 '86
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 25 Cze 2005
Posty: 162
Skąd: Łódź-Widzew
Wysłany: 2006-06-29, 13:58   

luqasss napisał/a:
silikon nic nie pomorze !! Z metelem nie daje wcale połączenia !!


Dobra teoria... jak wytłumaczysz to ze kazdy mechanik smaruje uszczelki sylikonem przed złozeniem silnika? Ja zawsze uzywam sylikonu i jeszcze nigdy nie zdazylo mi sie zeby mi sie silnik 'pocił'
_________________
Moja Etullka ;)
http://www.tagworld.com/Mitas/World/MyWeb.aspx
lub
http://zb.net.lodz.pl/~miziala/mz/index.html
 
 
     
kubazalewski 

Motocykl: mz etz 250
Wiek: 36
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 5
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2006-06-29, 20:35   

Wizyta u tokarza i zacisk bedzie jak nowy.Powiedz mu zeby rozwiercil otwor nagwintowal na wiekszy rozmiar i wytoczyl tuljke z wewnetrznym rozmiarem gwintu jak na przewodzia zaciskowym.Co do silikonu to nadaje sie on do uszczelniania silnikach ale w miejscach gdzie nie wystepuje zadne cisnienie.Stosowanie silikonu do uszczelniania hamulcow to glupota. nie ma opcji zeby dzialalo.Nawet jak nie bedzie ciklo to napewno pusci w najmniej oczekiwanym momencie i domysl sie co moze sie stac.Koszt tokarza nie powiniem przekroczyc 15zl.Opamietajcie sie z tym silikonem i wlosiem do ror.Take patenty nie przejda.
 
 
     
Allu 
only 250


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2833
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2006-06-29, 21:11   

tomasz102, wykręć przedłóżke z zacisku , odkrec odpowietrznik ,w jego miejscie wkrec przewod , a ten z wyobionym gwintem zaślep jakas sruba .
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
 
 
     
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1540
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2006-06-29, 23:19   

Allu, myślałem nad tym tylko że musiał bym kupić takąsróbe z gwintem drobnozwojnym bo nie chce rozwalić tego, spróbuje u tokarza jak mówie, dzięki.
_________________
w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka!
 
 
     
eMZetkowicz 


Motocykl: MZ ETZ 251e / 250A
Pomógł: 15 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Gru 2004
Posty: 706
Skąd: Sanok
Wysłany: 2006-06-30, 00:37   

No a ja jestem inny, miałem to samo wczesniej w pompie hamulcowej, bo obecnie robione przewody mają do du** gwinty, które łysieją i psują wspołpracujące z nimi, patent z poxipolem(cos jak poxipol ale do metalu specjalny podobno zakupiłem) sie sprawdził, ale że ostatnio pompka pekła przy mocowaniu klamki to w takich sytuacjach wole kupić nową(używaną oryginalną, bdb stan) część i mieć pewność!! Tak robie ze wszystkim co mnie denerwuje :mrgreen: A stare czesci można i tak sprzedać i chociaż część kasy sie zwraca(czasem i więcej ;-) ) Jak już, poxipol działa ale jak sie raz bez hamulca z przodu przejechałem to stwierdziłem, że taki element jak ten musi być 100% sprawny.
_________________
eine Melodie auf alle Strassen: MZ!!!
MOTORRADWERK ZSCHOPAU
 
 
     
pogo18 


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 35
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 46
Skąd: zielona góra
Wysłany: 2006-06-30, 09:11   

nie było by takich problemów gdyby co nie którzy umieli odkrecac takie sruby jak wlasnie sa na połączeniu przewodu hamulcowego :evil:

a wracajac do tematu to jak ktos juz wyzej pisal nagwintuj mniejszy rozmiar i poszukaj odpowiedniej przejsciówki (aha w tesco raczej nie znajdziesz)
_________________
Moją nieobecność na forum, sponsoruje:
www.suuperklik.prv.pl
 
 
     
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1540
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2006-06-30, 17:24   

i ch!@# bombki strzlił :-/ kiero w zakładzie tokarskim powiedział ze nie darady zrobić bo nie ma tam miejsca :roll: coś mi nie pasuje pujde w poniedziłek i pogadam z jakimś robotnikiem bo dziaj nikogo nie było bo prądu nie mieli...
_________________
w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka!
 
 
     
Radzio89 
WilkuWDZ


Motocykl: MZ ETZ 250 '86
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 25 Cze 2005
Posty: 162
Skąd: Łódź-Widzew
Wysłany: 2006-06-30, 20:26   

a nie da rady dospawac tam nakretki? mowie oczywiscie o spawaniu migomatem w osłonie co2 lub argonu. Albo jakos na stałe zamontowac odpowietrznika a przewod wkrecic w drugie wejscie
_________________
Moja Etullka ;)
http://www.tagworld.com/Mitas/World/MyWeb.aspx
lub
http://zb.net.lodz.pl/~miziala/mz/index.html
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 16