» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Odchudzanie Sprzęgła MZ ETZ.
Autor Wiadomość
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2010-10-21, 22:27   

No bo o to w tym zabiegu chodzi. Nie ma się co dziwić, lepiej powiedz jak z wibracjami silnika.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2155
Skąd: Grochowa-Piaseczno
Wysłany: 2010-10-22, 16:39   

nie odczułem róznicy związanymi z wibracjami
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301
 
     
__Karol__ 


Motocykl: MZ, KTM, WSK, WFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 30
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 411
Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-10-22, 20:42   

Otwory fi6, głębokość 6 otworów 22mm i 6 o głębokości 18mm. Oczywiście fazki żeby sobie paluszków nie pocharatać. Do tego w poniedziałek na tokarce sobie stożek oblatam i zobaczymy co wyjdzie ;)
Powiem tyle: soryy za jakość ;)
_________________
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." :-D
 
     
Werpach 
EndDDuRo Rider :)


Motocykl: Brak
Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 337
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2011-02-08, 18:57   

__Karol__, zlepiłeś sprzęgło ?! działałeś coś w dalszym kierunku czy na wykonaniu otworów się skończyło ?
_________________

If You Gonna Be Dumb You Gotta Be Tough
http://www.youtube.com/watch?v=5rST04LvIMg

Temat o mojej replice ETS 250G http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=14682
 
 
     
__Karol__ 


Motocykl: MZ, KTM, WSK, WFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 30
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 411
Skąd: Białystok
Wysłany: 2011-02-08, 19:09   

Koniec końców z fi6 zrobiło się fi8, stożek też stoczony z tym że bardziej niż u was :wink: Jeździ jak narazie :)
_________________
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." :-D
 
     
Werpach 
EndDDuRo Rider :)


Motocykl: Brak
Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 337
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2011-02-08, 19:14   

masz jakiś film? cokolwiek ?
_________________

If You Gonna Be Dumb You Gotta Be Tough
http://www.youtube.com/watch?v=5rST04LvIMg

Temat o mojej replice ETS 250G http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=14682
 
 
     
__Karol__ 


Motocykl: MZ, KTM, WSK, WFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 30
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 411
Skąd: Białystok
Wysłany: 2011-02-08, 19:18   

Mam jeszcze w zanadrzu cylek 300 z poszerzonymi kanałami i membranką, ale o tym za jakiś czas ;) Nakręcę coś w sobotę na seryjnym zestawiku 250 jak chcesz, ogólnie to wkręca się szybciej, wyżej. Zauważyłem że ten dół poniżej 3k się poprawił.
_________________
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." :-D
 
     
Werpach 
EndDDuRo Rider :)


Motocykl: Brak
Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 337
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2011-02-08, 19:22   

no wrzuć wrzuć... :mrgreen: lubię takie specjały :cool: a mój drugi stożek jest u tokarza i niebawem dam fotę co i jak :wink:
_________________

If You Gonna Be Dumb You Gotta Be Tough
http://www.youtube.com/watch?v=5rST04LvIMg

Temat o mojej replice ETS 250G http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=14682
 
 
     
__Karol__ 


Motocykl: MZ, KTM, WSK, WFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 30
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 411
Skąd: Białystok
Wysłany: 2011-02-08, 19:24   

Jeszcze bardziej ekstremalnie? :D Jak możesz to wrzucaj na wagę przed i po, będzie wiadomo gdzie najwięcej można podbierać :mrgreen:
_________________
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." :-D
 
     
Werpach 
EndDDuRo Rider :)


Motocykl: Brak
Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 337
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2011-02-08, 19:30   

a jak... :mrgreen: zobaczymy co z tego wyjdzie :wink: :piwo:

[ Dodano: 2011-02-20, 01:35 ]
heh :grin: Choć jeszcze nie jest obrobione tak jak tego bym chciał ale myślę, ze fotkę mogę podrzucić :grin: Niedługo zajmę się ponownie stożkiem :wink:
_________________

If You Gonna Be Dumb You Gotta Be Tough
http://www.youtube.com/watch?v=5rST04LvIMg

Temat o mojej replice ETS 250G http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=14682
 
 
     
__Karol__ 


Motocykl: MZ, KTM, WSK, WFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 30
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 411
Skąd: Białystok
Wysłany: 2011-03-10, 20:12   

No ładnie, z moim już się tak nie da zrobić bo po wywierceniu otworów i tak mało zostało tego materiału, podaj wymiary tego wytoczonego rowka. Niebawem kupię jakieś drugie sprzęgło i w wolnym czasie je skatuje na tokareczce więc wymiary jak najbardziej przydadzą się :D Ważyłeś to przed i po ?
_________________
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." :-D
 
     
Werpach 
EndDDuRo Rider :)


Motocykl: Brak
Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 337
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2011-03-12, 14:40   

Szkoda że nie posiadam jakiejś wagi elektronicznej... chyba niedługo wbije się do Lewiatana na wagę :lol: Ostatnio trochę bawiłem się ze sprzęgłem :smile: nawierciłem kilka otworów najpierw wiertłem 6 a później 8.. zebrałem trochę materiału z podstawy sprzęgła. A wszystko wygląda tak...
_________________

If You Gonna Be Dumb You Gotta Be Tough
http://www.youtube.com/watch?v=5rST04LvIMg

Temat o mojej replice ETS 250G http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=14682
Ostatnio zmieniony przez Werpach 2011-03-19, 01:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
HeavenQueen 


Motocykl: FZS600
Dołączył: 04 Lut 2010
Posty: 162
Skąd: Hebzie
Wysłany: 2011-03-12, 23:05   

Szybciej się będzie wkręcać na obroty na biegu jałowym, ale w trakcie jazdy pod obciążeniem to nic nie daje. Ot dupohamownia czuje to co chce czuć. Fizyki się nie oszuka.
Przełożenie masy sprzęgła na wałek skrzyni spowoduje tylko tyle że silnik straci trochę z kultury pracy na wolnych obrotach i szybciej zęby wytłucze na zabieraku i kole napędzającym.
Ogólnie ciekawa i nieprzydatna modyfikacja. Dobrym "tuningiem" w przypadku ETZ jest jeździć na rezerwie paliwa i z pustym żołądkiem (na głodnego). Te kilka kg masy mniej to jest dopiero wzrost osiągów! :-)
_________________
"HeavenQueen - BÓG ognia i spalin"
J.K Awers
 
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2011-03-13, 07:54   

Widzę ze masz same genialne pomysły dotyczące tuningu NiebiańskaKrólowo, wypróbowałeś któryś z nich że taki z Ciebie znawca ?
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
__Karol__ 


Motocykl: MZ, KTM, WSK, WFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 30
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 411
Skąd: Białystok
Wysłany: 2011-03-13, 10:01   

HeavenQueen jeżeli to nic nie daje to w jakim celu kolega z niemiec przygotowując swój silnik do wyścigów także odchudził sprzęgło ? Rozumiem, jak jeździsz na obrotach rzędu 3000-5000 to nic nie odczujesz, ale jak chcesz żeby maszynka wkręcała się wyżej niż orginał to każdy gram ma znaczenie :wink:
_________________
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." :-D
 
     
Werpach 
EndDDuRo Rider :)


Motocykl: Brak
Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 337
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2011-03-13, 19:38   

Słuchaj HeavenQueen, każdy ma inne zainteresowania, jeden woli coś majstrować drugi woli wibratory, nie ?... kwestia gustu... myślę że ten temat raczej ci nie podchodzi więc odsyłam cię do Twojego odźwiernika i kakaowego oczka :mrgreen:
_________________

If You Gonna Be Dumb You Gotta Be Tough
http://www.youtube.com/watch?v=5rST04LvIMg

Temat o mojej replice ETS 250G http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=14682
 
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2011-03-13, 20:49   

Wibratory ? Werpach, co ty, ogarnj trochę bo temat staje się zbyt analny :wink:
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
HeavenQueen 


Motocykl: FZS600
Dołączył: 04 Lut 2010
Posty: 162
Skąd: Hebzie
Wysłany: 2011-03-14, 00:18   

motomaciey napisał/a:
Widzę ze masz same genialne pomysły dotyczące tuningu NiebiańskaKrólowo, wypróbowałeś któryś z nich że taki z Ciebie znawca ?
Tak, piszę tylko o tym z czym osobiście miałem do czynienia. Ton wypowiedzi 6 stóp poniżej poziomu :razz:

__Karol__ napisał/a:
HeavenQueen jeżeli to nic nie daje to w jakim celu kolega z niemiec przygotowując swój silnik do wyścigów także odchudził sprzęgło ? Rozumiem, jak jeździsz na obrotach rzędu 3000-5000 to nic nie odczujesz, ale jak chcesz żeby maszynka wkręcała się wyżej niż orginał to każdy gram ma znaczenie :wink:
Wyścigi rządzą się swoimi prawami. Kolega chce osiągnąć ponad 10 tys obr/min. Charakterystyka wywindowana maksymalnie w górę. Zmniejszenie masy tłoka będzie tu miało zdecydowanie większy wpływ na to. Inne strojenie wydechu też. Tu masz rację, w takim przypadku gramy się liczą.
Ja widzę tylko jeden poważny problem decydujący o żywotności tak szybko kręcącego się silnika w ETZ. Mianowicie skok tłoka jest bardzo długi: 65mm. Da to nam spore prędkości i potężne przeciążenia w układzie korbowym.
W moim podstawowym pierdziku skok tłoka wynosi 42,5mm.
Powiedziałem co wiedziałem, idę spać. Pozdrawiam :-)
_________________
"HeavenQueen - BÓG ognia i spalin"
J.K Awers
 
 
     
Werpach 
EndDDuRo Rider :)


Motocykl: Brak
Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 337
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2011-03-16, 23:33   

O żywotność silnika nie ma co się martwić... do serwisu nie zaniosę jak coś się rozdupcy :mrgreen: Pożyjemy zobaczymy co się z tego wykombinuje :piwo:
_________________

If You Gonna Be Dumb You Gotta Be Tough
http://www.youtube.com/watch?v=5rST04LvIMg

Temat o mojej replice ETS 250G http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=14682
 
 
     
HeavenQueen 


Motocykl: FZS600
Dołączył: 04 Lut 2010
Posty: 162
Skąd: Hebzie
Wysłany: 2011-03-17, 06:39   

I na kolanko
_________________
"HeavenQueen - BÓG ognia i spalin"
J.K Awers
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13