» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: MZ Maxi Perwers
2006-10-07, 22:46
Zapłon mikroprocesorowy V1.0
Autor Wiadomość
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-02-09, 09:56   Zapłon mikroprocesorowy V1.0

Schemat sprytnego zapłonu;)

Cza znalesc jakiegoś programiste zeby lekko pozmieniał dane w programach;)
 
 
     
wojciech944 

Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 1491
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2006-02-09, 10:34   

hubertbaran, zycze powodzenia :D :mrgreen:
ja przy cyfrówce wysiadam :wink:
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-02-09, 11:31   

ale tu niema nic trudnego:P Błagam najpierw zobaczcie schemat;)

V2.0 juz blisko;)
 
 
     
eMZetkowicz 


Motocykl: MZ ETZ 251e / 250A
Pomógł: 15 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Gru 2004
Posty: 706
Skąd: Sanok
Wysłany: 2006-02-09, 19:17   

Schemat owszem ale Bascom'em zajmowałem się tylko teoretycznie, więc jak narazie w to nie wchodzę :) Zresztą, czy do MZ warto ?? Jak już to zastąpił bym oryginalny zapłon zamienic kostką VB027, której aplikacja jest na www.elenota.pl
_________________
eine Melodie auf alle Strassen: MZ!!!
MOTORRADWERK ZSCHOPAU
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-02-09, 21:36   

pękacie :D
za jakiś tydzień podżuce V1.1;) Posiada bardziej przyjazny system programowania;)
 
 
     
Xargo 


Motocykl: ETZ251,Cagiva Raptor
Pomógł: 52 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 977
Skąd: Olsztyn / Ostrołęka
Wysłany: 2006-02-09, 21:39   

A czym sie otwiera pliki BAS i PCB?? Czyżby Eaglem??
 
     
wojciech944 

Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 1491
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2006-02-09, 22:09   

hubertbaran, szastać schematami kazdy umie, tylko robic nie ma komu :) :D :mrgreen:
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-02-09, 22:28   

a ile dajesz ze to zrobie i odpale;>
 
 
     
wojciech944 

Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 1491
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2006-02-09, 22:37   

Hubert, a to jest Twoj układ? w sensie ze Ty go zaprojektowłes?
ja nie mowiłe ze nie zrobisz, tylko ze ja bym tego nie zrobił :D
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-02-10, 08:32   

Nie, na projektowanie to ja jestem za mały;)
Znam Szymka, on wytłumaczył i objasnił co i jak! Wykonuje odrazu v1.1 W tym lub następnym miesiacu powinna być gotowa;) Wtedy dokonam opisu. v1.1 ma olbrzymie mozliwości...2 czujniki, dynamiczne mapy, możliwość podłączenia LCD, programowanie w biegu;)(Podchodziszz laptopopem do motocykla wpinasz sie i przeprogramowujesz)
 
 
     
Xargo 


Motocykl: ETZ251,Cagiva Raptor
Pomógł: 52 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 977
Skąd: Olsztyn / Ostrołęka
Wysłany: 2006-02-10, 10:29   

A ile sie ceni za zrobienie takiego cuda?? Chętnie kupię, bo smykałki do lutownicy tak dużej nie mam :wink:
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-02-10, 11:27   

Centralka to wydatek 40-50zł;]
 
 
     
X-Man 
Zlotowicz

Motocykl: MZ ETZ 251
Wiek: 40
Dołączył: 26 Cze 2005
Posty: 36
Skąd: Poznań
Wysłany: 2006-02-10, 17:20   

OK Wszystko ładnie pięknie ale może napisze ktoś o konkretnych efektach takich modyfikacji zapłonu ? Jakie daje możliwości i jak to wpływa na dynamikę, osiągi, spalanie i trwałość silnika ?
_________________
MZ ETZ 251 RIDER in Scotland
Glasgow 2007

[@@@ KUPIĘ @@@]

Ładny tłumik i lewy bagażnik/stelaż pod Pneumata do ETZ 251
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-02-10, 18:28   

Charakterystyke moża dowolnie zmieniac w przesówajac ją o jakies 1000obr w dół lub w góre, zależnie od potrzeb. Spalanie powinno spac, ułatwiony rozruch, silnik powienien dużo lepiej reagowac na gaz, osiagi moza zwekszyć. Trwałość silnika zalezna jest od tego jak będą wygladac wyprzedzenia na mapie jeśli będą bardzo "ostre" żywotność będzie niska.
 
 
     
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1540
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2006-02-10, 18:57   

wszystko ładnie pięknie ale, :twisted: w jaki sposów zrobisz mape żeby odpowiednio wyprzedzić zapłon? na zasadzie prób i błędów to raczej nie będzie dobre a jeżeli kanały nie zdążą sie zamknąć będzie lipa itd. chuba jedynym wyjściem jest robienie tego na chamowni.
powodzenia :)
_________________
w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka!
 
 
     
Luk 
Senior Euchenio


Motocykl: MZ ETZ 250 Enduro
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 67
Skąd: z Bangladeszczu
Wysłany: 2006-02-10, 21:24   

Wszystko ladnie pieknie, tylko dlaczego ten temat jest w dziale Artykuły? Na artykuł mi to nie wyglada. Jak opracujesz wszystko do konca i opiszesz dokladnie to owszem, a na tym etapie to bardziej pasuje do dzialu Usprawienia/modyfikacje. Nie robmy smietnika na forum. Gdzie sa admini?
_________________
pozdr.
Luk

MZ ETZ 250 Enduro/Supermoto
http://www.bikepics.com/members/luk2x
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-02-10, 22:09   

co tu opracowywac;| To schemat .. ma być to złożone i działac;]
 
 
     
miketof 


Motocykl: Suzuki SV-650N
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 162
Skąd: Szczecin\Resko
Wysłany: 2006-03-19, 21:54   

A charakterystyka wyprzedzenia kąta zapłonu jest tu http://home.elka.pw.edu.pl/~psielski/moto/varan/
_________________
Taka była:
www.gardzin.prv.pl

Photo of my moto:
http://www.bikepics.com/members/miketof/06etz251/
or
http://www.polskajazda.pl...il&idpojazd=505
 
 
     
parafka 

Motocykl: ETZ 150
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2005
Posty: 8
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2006-03-20, 15:54   

Witam.
Otworzyłem pliki źródłowe i przy kompilacji wyskakuje mi błąd w lini 7.
Należy zmienić:
On Oc1 Tajmer1_porownanie
na:
On Int1 Tajmer1_porownanie
Wtedy kompilator nie zgłasza uwag.
Ciekawe czy nie ma innych "niespodzianek" :wink:
Ogólnie to bardzo ciekawy projekt. Ktoś napracował się przy nim. :!: Zwłaszcza przy oprogramowaniu.
Jeśli można to czekam na dodatkowe opisy, a przynajmniej sprawdzony plik *.bas lub gotowy wsad :)
Drogi Szymku -jesteś wielki!
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-03-20, 16:03   

Parafk..moge dać ci gg do autora;)
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14