|
tuning silnika MZ ETZ 150 |
Autor |
Wiadomość |
patryckiewicz
nowicjusz
Motocykl: Simson, MZ
Dołączył: 04 Sie 2014 Posty: 9 Skąd: Paradyż
|
Wysłany: 2015-01-27, 16:15
|
|
|
Teraz, gdy już wyłożyłem na to trochę kasy, muszę projekt dokończyć Jeśli chodzi o sprzęgło - szukam właśnie docisku od TS-ki. Stalowy zabierak to kolejny plus tej konstrukcji Na jednym z tych filmów jest właśnie wzmianka o 7-tarczowym sprzęgle. Trzeba coś odchudzać/toczyć, czy dodatkowa przekładka i tarcza się mieszczą? |
|
|
|
|
mareczekziomek
mareczek1991
Motocykl: mz 150 etz, wskmz150
Wiek: 32 Dołączył: 29 Mar 2008 Posty: 6 Skąd: przewrotne
|
Wysłany: 2015-10-13, 20:46
|
|
|
Na zabierak z TS 150 nie wejdzie Ci fabryczne 7 tarcz, po prostu docisk będzie zlatywał z frezu zabieraka, co po wyciśnięciu sprzęgła może spowodować to że nie wróci na swoje miejsce wieszając się na zabieraku. Najprostszą metodą będzie przytarcie (splanowanie) tarcz sprzęgłowych do takiego wymiaru aby ich weszło 7, a przekładek 6. W moim przypadku z grubości 3,5 mm musiałem zejść do 2.8 mm czyli 0,7mm na każdej z 7 tarcz.
Tak to u mnie wygląda po złożeniu:
Tarcza planowana w porównaniu do tarczy fabrycznej grubości:
Będziesz i tak musiał obchodzić się z tym sprzęgłem delikatnie, ponieważ zabierak ma za delikatny wielowypust, ja swojego nie szanowałem i wystarczył mi na 6 miesięcy |
_________________ mareczek jest mistrzem napraw |
|
|
|
|
elektryk111
agroturysta
Motocykl: etz251
Pomógł: 9 razy Wiek: 48 Dołączył: 04 Mar 2014 Posty: 470 Skąd: żarnowiec n/pilicą
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
|
|
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
|
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13 |
|
|
|