» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-16, 13:05
Cylinder - wymienność 251 z 250
Autor Wiadomość
matizz 

Motocykl: Mz es 250/1 sztuk2
Wiek: 35
Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 1
Skąd: zawiercie
Wysłany: 2006-03-21, 16:26   Cylinder - wymienność 251 z 250

witam

mam takie pytanie:
czy jest jakaś różnica miedzy cylindrami w etz 250 i 251 :?:
można je stosować wyminennie :?:


pozdrawiam
Matizz
Ostatnio zmieniony przez Qba 2007-02-01, 19:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
mundy 
siła!


Motocykl: MZ ES 250/2 ,WSK125
Pomógł: 11 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 527
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2006-03-21, 16:35   

Tak można je stosować wymiennie :D
_________________
MZ ES 250/2>THE BEST
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES-250/977 <-moja ES
 
 
     
miketof 


Motocykl: Suzuki SV-650N
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 162
Skąd: Szczecin\Resko
Wysłany: 2006-03-21, 17:29   

[quote="mundy"]Tak można je stosować wymiennie :D [/quote]

A właśnie, że nie można, chyba, że wymienisz z układem wydechowym. Różnią się tym, że w 251 przez skrócenie tłumika zmienili troche fazy rozrządu. Głównąróżnicą zewnętrzną jest to, że w cylindrze 250 na około kolanka wydechu jest taki odstający kawałek aluminium, natomiast w 251 jest na płasko. Pozatym 2 (chyba 2) żebra od dołu są krótsze.
 
 
     
mundy 
siła!


Motocykl: MZ ES 250/2 ,WSK125
Pomógł: 11 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 527
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2006-03-21, 18:35   

Zgadzam się miketof ,co wcale nie znaczy że nie można .Dokładnie ze względu na ukł wydechowy......musi on iść w parze razem z cylindrem.
_________________
MZ ES 250/2>THE BEST
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES-250/977 <-moja ES
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-03-21, 19:36   

bedzie to chodziło jakos ale jako,napewno niebedzie osiagało tak dobrych parametrow,w cylindrze od 251 sa obnizone kanały o 2 mm,nie ma wystajacego kołnierza z cylindra do w miejscu mocowania kolanka,i rzebra od gornej krawedzi kanału wydechowego w duł sa sciete pod wiekszym kontem niz w 250,widac to odrazu po tym ze głumki tłumiace te przednie na samym dole sa wcisniete w rzebro tylko z jednej strony,ale najprosciej rozpoznac cyinder po tym czy ma kołniez przy kolanku wydechowym,i jak juz mundy, powiedział wydech musi isc w parze z cylindrem,wiec jak zmieniac to w komplecie... :wink:
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15