» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: motomaciey
2014-12-28, 17:14
Lotem błyskawicy czyli 160km/h prędkość przelotowa
Autor Wiadomość
amper 
ExtR3mE


Motocykl: MZ ETZ 251
Wiek: 33
Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 285
Skąd: łódź
Wysłany: 2012-02-02, 20:18   

ETZPOWER94 napisał/a:
Taki duży chłop, a stawia uśmieszki i minki jak dziecko z podstawówki :grin:
z podstawówki ?? przecież podobno mam 16lat;d więc już do gimnazium chodzę;d ale widać sam tego nie robisz
ETZPOWER94 napisał/a:
:grin:
brawo jestem pod wrażeniem;d
saska251 napisał/a:
Ale przeszkadza ludziom czytającym ten temat. Ostrzegam Cię ostatni raz. Albo zaczniesz pisać jak człowiek, albo przestaniesz całkiem pisać.
to odrazu możesz mnie do bananowni dać;d bo ja sie nie zmienie tylko dla tego, że komuś to przeszkadza;d Hehe;d w moich tematach usuń wszystkie moje wypowiedzi;d bo też są nieczytelnie i pisane na kiblu;d zostaw tylko nagłówki i tytuły;) Pozdrawiam wszystkich pozytywnie nastawionych do mojego pisma;) a dodam jeszcze, że jak ktoś nie akceptuje mojego stylu wypowiedzi to nie akceptuje mnie wiec niech niech tego nie bierze pod uwagę;d co do tego: czy uważam się za mechanika to otpowiedz brzmi: TAK, bo na pewno nie jestem POLONISTĄ bo gdybym nim był nie robił bym błędów w pisowni, a gdybym nie był mechanikiem z wyobraźnią nie doszedł bym w czym tkwił by problem ze spadkiem mocy w 4t :twisted: jeżeli już tym jest to spowodowane, po za tym chyba byśmy tu nie dyskutowali o rurach tylko naprawdę o różach;d Co tu więcej gadać i pisać więcej nieczytelnych tekstów które przeciążają twoją istotę szarą;) I troszcząc się o twoje zdrowie coś ci podpowiem: takie przeciążenia mogą doprowadzić do kompletnej wariacji i nerwicy;d
_________________
MZ ETZ (wchodzisz, zapalasz i zapierda..sz)
 
 
     
Dukee 
Yamaha Tour Team

Motocykl: TDM 900A
Pomógł: 31 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 1156
Skąd: KCH/SG
Wysłany: 2012-02-02, 20:21   

Dlaczego?? :roll: Moja działa :mrgreen: Nawet E-maile poprawia :cool: Sam czasami popełniam błędy, głównie z końcówkami "Ą" "OM". Inne fora nauczyły mnie ortografii (zainstalowania wtyczki :mrgreen: ) na elektrodzie z taką pisownią nie miał byś życia....
_________________
Małe dzieci - Małe Zabawki, duże dzieci - duże zabawki :)

 
 
     
ETZPOWER94 
ETKOWICZ


Motocykl: 7x MZ, cross,pony m2
Pomógł: 21 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 895
Skąd: Okolice Lubartowa
Wysłany: 2012-02-02, 20:23   

Dukee napisał/a:
Amper Zainstaluj sobie albo włącz wtyczkę w firefoxie która poprawia błędy ortograficzne. Polecam Kto się ze mną zgadza łapa w góre


:ok: :ok: :ok: trzy razy na TAK
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau *
Eine Melodie auf alle Strassen: MZ


MZ ETZ 150e '91 http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-150/139126
MZ ETZ 250 '83 http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-250/139124
MZ ETZ 250 '83
MZ ETZ 251 '89
MZ ETZ 251 '89
2 x MZ TS 250
Motorynka Pony M-2 '84
Cross 125
Ostatnio zmieniony przez ETZPOWER94 2012-02-02, 20:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Smuggler 
SmG


Motocykl: MZ 150 ETZ
Wiek: 32
Dołączył: 03 Wrz 2011
Posty: 55
Skąd: W-Wa
Wysłany: 2012-02-02, 20:26   

Pozwolę sobie tak to skomentować:

_________________
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-150/134489
 
 
     
saska251 
Pogromca Trabantów


Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Pomógł: 41 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 2286
Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
Wysłany: 2012-02-02, 20:29   

Amper, jesteś niepoważny. To nie jest moje widzimisię. Masz zacząć pisać jak człowiek i koniec. Takie są zasady poszanowania innych użytkowników tego forum. Tu nie chodzi o to, że "o bo ja taki jestem". To się kur#$%a zmień. Ludzie się męczą czytaniem Twoich postów, bo oczy bolą od wpatrywania się. Więc albo zaczniesz pisać normalnie, albo wyp... wiesz co ;)

Odpocznij od forum. Dobrze Ci zrobi.
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN.
 
 
     
Dukee 
Yamaha Tour Team

Motocykl: TDM 900A
Pomógł: 31 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 1156
Skąd: KCH/SG
Wysłany: 2012-02-02, 20:32   

Jedną z niewielu rzeczy którą pamiętam z języka polskiego jest definicja KULTURY OSOBISTEJ. W jednym z podpunktów było:

1. Dostosowanie swoich wypowiedzi do poziomu rozmówców. Czyli jeżeli jesteśmy na piwie za sklepem to powinno się gadać językiem zaściankowym a nie naukowym (zależy w jakim gronie jesteśmy oczywiście). To samo dotyczy się ortografii :roll:
_________________
Małe dzieci - Małe Zabawki, duże dzieci - duże zabawki :)

 
 
     
Dukee 
Yamaha Tour Team

Motocykl: TDM 900A
Pomógł: 31 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 1156
Skąd: KCH/SG
Wysłany: 2012-02-02, 20:49   

Musiałeś w nim zrobić jakiś błąd ortograficzny albo składniowy :roll: Piotrek ich Tyle narobił że dostał Banana :roll: więc przyjaciele miejcie się na baczności!
_________________
Małe dzieci - Małe Zabawki, duże dzieci - duże zabawki :)

 
 
     
mslaw1 

Motocykl: etz 250
Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 1
Skąd: poznan
Wysłany: 2012-08-13, 15:56   

mam moja etz 250 jakies 8 lat, zrobiona jest dobrze - prawdziwy remont nie tylko jakis smieszny szlif.
regulowalem ja na wszelkie mozliwe sposoby - gaznik zaplon
wiecej jak 135 nie pojdzie
do 110 idzie bez problemow, pozniej juz czuc ze to rozpedzanie jest wolniejsze , do 120 idzie juz wolniej ,od 120 do 130 potrzebuje dlugiej plaskiej prostej a te 135 to juz w zaleznosci od wiatru
w legendy o tym ze mz jedzie powyzej 140 juz dawno przestalem wierzyc
z pewnoscia jest to mozliwe ale z gorki i w jakichs naprawde sprzyjajacych okolicznosciach - na zasadzie raz sie udało
co do stabilnosci w trakcie jazdy - przy 120 juz czuc ze mz zaczyna byc nieciekawa
kolegom ktorzy na seryjnej mz osiagali jakies rekordowe predkosci polecalbym sprawdzenie liczników czy nie przeklamuja
spalanie w jezdzie mieszanej - miasto- trasa - 4,5
powinna palic ponizej 4 ale ja zazwyczaj jade okolo 90
 
     
Dukee 
Yamaha Tour Team

Motocykl: TDM 900A
Pomógł: 31 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 1156
Skąd: KCH/SG
Wysłany: 2012-08-13, 16:41   

Po pierwsze primo. 140km/h na tarczy licznika od MZ jest wyssane z palca. Popatrzcie dobrze że tam na prawdę jest 135km/h (policzcie kreski). Druga sprawa to liczniki. Mało który pokazuje dobrze powyżej 120km/h. Podejrzewam, że wiele liczników linkowych zaczyna kłamać na końcu zakresu, dla tego wartości czasami są zaokrąglane. Nie zwracałem nigdy na to uwagi w innych pojazdach. Obrotomierz tak samo, nie ma 8000 rpm tylko 7600 (po kreskach) i podejrzewam, ba ja to wiem! Wiele obrotomierzy KŁAMIE. Niektóre kłamią tak bardzo że wielu ludzi pisze że mi etka idzie od 4000 dopiero i mół jest i nie wiem co jest grane a tak na prawdę wszystko jest dobrze tylko obrotek źle pokazuje. Błędne pokazywanie obrotomierzy nie musi wynikać koniecznie z wady mechanizmu lecz niektóre wałki mają inną ilość zębów niż powinny mieć. Tyle na temat liczników w MZ
_________________
Małe dzieci - Małe Zabawki, duże dzieci - duże zabawki :)

 
 
     
Seba_830 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 59 razy
Wiek: 25
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1604
Skąd: Stanisławów
Wysłany: 2012-08-14, 08:16   

Fantazje to dopiero mają polscy inżynierzy z wyskalowaniem licznika w WSK 125 do 140.
 
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 7479
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2012-08-14, 10:27   

Seba_830 napisał/a:
Fantazje to dopiero mają polscy inżynierzy z wyskalowaniem licznika w WSK 125 do 140.


To nie chodzi o fantazję tylko właśnie o prawidłowe wskazy. Każdy zegar ma swój zakres, w którym najdokładniej i najbardziej stabilnie pokazuje. Jawa też ma do 180 skalę i pokazuje dużo dokładniej, niż MZtowy (Saska, zasłoń oczy :torba": ). Problem ze wskazami w MZcie bardziej wynika z napędu, niż z licznika. Podłączony do wkrętarki pokazuje w miarę dobrze i płynnie.
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
intr 


Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 2022
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2012-08-14, 11:51   

eee, oceniacie liczniki, które mają więcej jak 20 lat i ząb czasu już dawno nadgryzł elementy odpowiedzialne chociażby za stabilne trzymanie wskazówki. U mnie w zegarach z 91 wskazówki jakoś ani drgną podczas wskazań i nie występuje żadne kolebanie obrotomierza na biegu jałowym co w czasach obecnych można uznać za standard.

Zegary z 91 wydają się trwalsze pod względem napędu, ale męczą je wyginające się ku górze wskazówki, które po 20 latach zaczynają się blokować o szkiełko.

[ Dodano: 2012-08-14, 12:51 ]
kosior30 napisał/a:
To nie chodzi o fantazję tylko właśnie o prawidłowe wskazy.

Jeżeli chodzi o polską myśl techniczną, obstawiał bym jednak fantazje... lub dajemy takie, bo takie są... ;)
_________________
Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr)
Ostatnio zmieniony przez intr 2012-08-14, 11:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Seba_830 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 59 razy
Wiek: 25
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1604
Skąd: Stanisławów
Wysłany: 2012-08-14, 11:54   

Czyli u mnie może MZetowski licznik zaniża w porównaniu z Wueskowym o 10 km/h. :hmm:
 
 
     
intr 


Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 2022
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2012-08-14, 11:59   

weź se nawigacje i zmierz. np mój licznik do 100 zawyża o 5 km/h, a powyżej o 10 km/h. Raz mi się udało rozpędzić do licznikowych 120, uzyskując stałe wskazanie 110 na nawigacji czyli tyle i standardowa ETZ ma napisane w papierach, że wyciąga.
_________________
Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr)
 
     
mczmok 
Na 2 kołach od 1984


Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy
Wiek: 53
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1914
Skąd: śląskie-Radzionków
Wysłany: 2012-08-14, 14:19   

intr napisał/a:
uzyskując stałe wskazanie 110 na nawigacji czyli tyle i standardowa ETZ

Ale z jedną osobą - czyli kierującym.
Przy 250 też prędkość maksymalna do osiągnięcia z 1 osobą - z pasażerem około 115 km/h.
_________________

 
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 7479
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2012-08-14, 17:22   

A to wszystko zależy - za serwisówką - od warunków drogowych, pogodowych, pozycji i UBIORU motocyklisty :) O czym większość zapomina.
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
mictom 

Motocykl: Honda VFR RC 36II
Pomógł: 5 razy
Wiek: 32
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 260
Skąd: Rogi
Wysłany: 2012-08-14, 21:50   

intr napisał/a:
Zegary z 91 wydają się trwalsze pod względem napędu, ale męczą je wyginające się ku górze wskazówki, które po 20 latach zaczynają się blokowa


Dokładnie, ja myślę ostatnio co by tu z tym fantem zrobić, wieszają się france
_________________
Naciskam starter. Jeszcze kominiarka,rękawice,kask.Ruszam,opada zmęczenie i złość.Zostawiam za sobą świat pełen zawiści,krzywd,raniących niedomówień.....

https://www.bikepics.com/members/mictom/
 
 
     
Reich 
Jawer's back


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 24 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 1676
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2012-08-14, 22:16   

kosior30 napisał/a:
A to wszystko zależy - za serwisówką - od warunków drogowych, pogodowych, pozycji i UBIORU motocyklisty :)


oraz pozycji na kierownicą (Tiger Junior coś o tym wie) :piwo:
_________________
Wino, konserwy, muzyka bez przerwy heavy

Strachliwi zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali eMZeciarze.

Gdzie kończy się asfalt, zaczyna się przygoda.
 
 
     
Dukee 
Yamaha Tour Team

Motocykl: TDM 900A
Pomógł: 31 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 1156
Skąd: KCH/SG
Wysłany: 2012-08-14, 22:52   

Tak na prawdę na prawde odporne na upływ czasu i uszkodzenia są STARE liczniki z TS i TROPHY. Mają wręcz powiedział bym pancerne wykonanie. Zero plastikowych części. Te mechanizmy nie działają kto wie pod jakim obciążeniem i po kilkunastu latach wystarczy je rozłożyć i zakonserwować.

Na skakanie wskazówek najczęściej ma wpływ prowadzenie oraz jakośc linki napędowej. Linka kręci się w środku i jak będzie za bardzo pozawijana to obijając się o pancerz po prostu się sama hamuje. Przerabiałem to już, puściłem inaczej linkę u siebie i nie skacze tak bardzo jak dawniej. Drugim powodem skakania wskazówki mogą być DRGANIA. Tak dokładnie, przygazujcie na postoju i obserwujcie ze wskazówka od szybkościomierza podskakuje. W tych licznikach sam mechanizm nie jest najgorszy - powiedział bym dobry bo POLSKI! niestety im większy zakres ma licznik tym dokładniej pokazuje na niższych prędkościach/obrotach.
intr napisał/a:


Zegary z 91 wydają się trwalsze pod względem napędu, ale męczą je wyginające się ku górze wskazówki, które po 20 latach zaczynają się blokować o szkiełko.
Wskazówka wygnie się do jakiegoś swojego nowego rozmiaru i dalej przestanie się giąć. Potem zacznie tracić kolor, stanie się krucha jak karma dla rybek aż w końcu się rozsypie. Poza tym powiedz mi dla czego te wskazówki męczą licznik? Może licznik psuje się przez to że wskazówka nagle przytnie się o szkło? Poza tym nawet jak wskazówka stanie w miejscu to nic się licznikowi nie stanie, pali się aluminiowa miseczka która działa w wirującym polu magnetycznym? Może się przemagnesuje? Nic się nie stanie

Tak więc reasumując, liczniki w MZ ja (naprawiający i konserwujący je) mogę ocenić na bardzo dobre jakościowo. Mimo upływu czasu po konserwacji potrafią latać tylko trzeba umieć je umiejętnie poskładać. Co do napędu liczników - też trzeba umieć odpowiednio linki puścić i dbać o smar na przekładniach. Mam chiński napęd licznika - wieniec, wałek, tulejka i linka. Zatowociłem to przy remoncie porządnie, po 3 tysiącach wymieniałem napęd z tyłu i mechanizm nie tknięty, jak nówka, więc w cale nie taki zły jak się o niego odpowiednio zadba. Jeżeli chodzi o wskazania - mój licznik od 0-90km/h pokazuje dobrze, potem od 90-100 podskakuje wskazówka, następnie do 120km/h pokazuje dobrze (z nawigacją sprawdzane i mierzone na słupkach). Dalej nie sprawdzałem bo nie chce mi się cisnąć jej po prostej do oporu i patrzeć się na licznik ILE IDZIE ILE IDZIE, nie kręci mnie to. Co do obrotomierza... sam nie wiem co o tym myśleć, kłamie jak wściekły - sprawdzane z elektronicznym (elektroniczny tez był sprawdzany). Mechanizm raczej odpada - na innym tak samo pokazuje. Wygląda na to że wałek napędowy musi mieć mniejszą ilość zębów niż przewidziano do przekładni i tu jest problem.
_________________
Małe dzieci - Małe Zabawki, duże dzieci - duże zabawki :)

 
 
     
intr 


Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 2022
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2012-08-15, 19:01   

Cytat:
Wskazówka wygnie się do jakiegoś swojego nowego rozmiaru i dalej przestanie się giąć. Potem zacznie tracić kolor, stanie się krucha jak karma dla rybek aż w końcu się rozsypie. Poza tym powiedz mi dla czego te wskazówki męczą licznik? Może licznik psuje się przez to że wskazówka nagle przytnie się o szkło? Poza tym nawet jak wskazówka stanie w miejscu to nic się licznikowi nie stanie, pali się aluminiowa miseczka która działa w wirującym polu magnetycznym? Może się przemagnesuje? Nic się nie stanie

:lol: Chłopie, Ty masz ogólnie problemy z czytaniem ze zrozumieniem tzn, z rozumieniem tekstu pisanego inaczej niż prostolinijnie, czemu wielokrotnie dałeś tutaj (tutaj nie w sensie w tym miejscu, tylko tutaj w sensie na tym forum) wyraz. Ostatnio tłumaczyłeś Mczmokowi znaczenie słowa empiryczny i do końca jak widać nie wiesz, dlaczego "ubliżyłeś"... Teraz tu :lol: I jeszcze piszesz nie wiadomo jakie elaboraty, najlepiej to się nie odnoś do tekstu, jak starsi rozmawiają... ;)

Dodam Ci więc prostolinijnie, żę pisząc "męczą je" miałem na myśli fakt, że ta przypadłość o której pisze występuje w tych zegarach i jest to ich wada wrodzona. Tzn, męczy je ta przypadłość, tzn występuje w tych zegarach nagminnie, tzn wada produkcyjna, tzn ich cecha charakterystyczna.

[ Dodano: 2012-08-15, 20:11 ]
Dukee napisał/a:
. Dalej nie sprawdzałem bo nie chce mi się cisnąć jej po prostej do oporu i patrzeć się na licznik ILE IDZIE ILE IDZIE, nie kręci mnie to.

120 a Ty jeszcze nie dałeś do oporu, bo Cię nie kręci ? A może prostej brakło :P Jakby poszła 160, to parę stron wcześniej jest moja oferta zakładu o bilety NBP - ciągle aktualna ;)
_________________
Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 14