|
Przesunięty przez: motomaciey 2014-01-03, 01:00 |
Różnice pomiędzy MZ ES 250 , 250/0 i 250/1 JASKÓŁKA |
Autor |
Wiadomość |
rastuch
Młody tata
Motocykl: Es 250/1; Tophy+kosz
Pomógł: 58 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 2669 Skąd: Poznań/Koło
|
|
|
|
|
borgi
Zlotowicz Borgi
Motocykl: ES 250/0 '59
Pomógł: 20 razy Dołączył: 13 Maj 2010 Posty: 659 Skąd: Kraków/Zabrnie
|
Wysłany: 2016-11-14, 15:21
|
|
|
Cytat: | Jak dobrze kojarze pokrywka od zerówki ma w okregu na gaźnik zrobioną dziure-zakladasz jak juz gaźnik ma linki. W jedynce tego brak-zakladasz pokrywe a potem cala gore gaźnika. |
Dobrze rastuch kojarzysz tylko na odwyrtkę
|
_________________ --
Borgi
http://www.motor.eu.org/gallery/ |
|
|
|
|
puzel
Motocykl: K-750
Dołączył: 19 Lut 2012 Posty: 16 Skąd: Stolp
|
Wysłany: 2016-11-14, 17:48
|
|
|
Tak się składa że gaźnik od jedynki kupiłem i po rozpakowaniu również stwierdziłem że coś jest nie tak Faktycznie, jest dużo większy i za wiele się przerzucić nie da. Generalnie na gaźniku z zerówki motocykl jakoś jeździ ale jest strasznie wyrobiona, przepustnica, gardziel jak i sam korpus gaźnika. Na wolnych obrotach dzwoni to wszystko jakby wał był na wykończeniu. Cały silnik jest od jedynki (numer zaczynający się od 22) oraz cylinder też - gdzieś wyczytałem że w zerówkach nie było na cylindrze nadlewu "250" u mnie on jest. Pokrywa jest taka jak na zdjęciu powyżej, kruciec do tego właśnie gaźnika. Tłumik szmerów też mnie zastanawiał, właśnie ten otwór i guma uszczelniająca, że chyba do BVF 28,5 powinny być większe. Niemniej motocykl na tym gaźniku jakoś chodzi, pali od pierwszego kopnięcia i nawet się zbiera (70-80 można jechać, dobiłem do 90-ciu ale dzisiaj to już za zimno na takie przejażdżki ) |
|
|
|
|
Bajbus16
Motocykl: MZ ES 250/1 Jaskółka
Pomógł: 8 razy Wiek: 75 Dołączył: 23 Sie 2012 Posty: 384 Skąd: Babimost
|
Wysłany: 2016-11-14, 21:20
|
|
|
W Puszczykowie/Poznania gościu regeneruje takie zużyte gaźniki. U mnie zregenerował przepustnice, dysze iglicę, dorobił nową zakrętkę, oraz iglicę pływaka. Jeżdżę i jestem zadowolony a gaźnik u mnie też tak dzwonił tak jak opisujesz. Jeśli jesteś zainteresowany http://reges.pl/gaznikikontakt.htm . Koszt takiej naprawy to do 250zł w zależności od ilości wymienionych elementów. Przyjmuje i wysyła pocztą, lub kurierem. |
_________________ MZ ES 250/1, WSK 125, Simson SR2E, Simson SR2, Komar2350, Ogar 200. |
Ostatnio zmieniony przez Bajbus16 2016-11-15, 09:14, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
wojtek.mz
Ekipa PMI
Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 2941 Skąd: powiat PMI
|
Wysłany: 2016-11-14, 21:27
|
|
|
Bajbus16, Tutaj pisz. |
_________________ ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r |
|
|
|
|
puzel
Motocykl: K-750
Dołączył: 19 Lut 2012 Posty: 16 Skąd: Stolp
|
Wysłany: 2016-11-17, 14:28
|
|
|
myślisz że naprawi tak żużyte elementy?
|
|
|
|
|
Bajbus16
Motocykl: MZ ES 250/1 Jaskółka
Pomógł: 8 razy Wiek: 75 Dołączył: 23 Sie 2012 Posty: 384 Skąd: Babimost
|
Wysłany: 2016-11-17, 19:59
|
|
|
Ten element z pierwszego zdjęcia nie ma zasadniczego znaczenia, choć ważna jest tam uszczelka, którą wykonał mi z czegoś bardzo twardego i nie uszczelniła tak jak powinna, przez co miałem maleńki kłopot z wolnymi obrotami. Dorobiłem miękkiego kartonu (puste pudełko po lekach) i teraz obroty mogę ustawić w granicach 100obr/min i pyka sobie bez problemów. Głównej regeneracji podlega wewnętrzna średnica przepustnicy i wykonanie nowej, iglica, dysza główna. Ja dodatkowo poprosiłem o zrobienie dyszy 80, którą obecnie testuję. Zadzwoń do niego, bardzo chętnie odpowie Ci na wszystkie pytania. Ja jestem bardzo zadowolony. |
_________________ MZ ES 250/1, WSK 125, Simson SR2E, Simson SR2, Komar2350, Ogar 200. |
|
|
|
|
tomek@1966
Motocykl: MZ es 250/1
Pomógł: 4 razy Wiek: 58 Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 868 Skąd: Szczejkowice
|
Wysłany: 2016-12-10, 12:25 obudowa napędu licznika ES
|
|
|
Niby to samo a jednak są różnice z czego wynikają ??
[ Komentarz dodany przez: motomaciey: 2016-12-10, 15:02 ]
Skoro wiesz od czego to jest to nie zamieszczaj w dziale IDENTYFIKACJA CZĘŚCI. |
_________________ mój motor
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES,250/46518
ponadto
Shadow 750 była
Honda NC 750X |
|
|
|
|
rastuch
Młody tata
Motocykl: Es 250/1; Tophy+kosz
Pomógł: 58 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 2669 Skąd: Poznań/Koło
|
|
|
|
|
Jacek635
Motocykl: TS
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 07 Gru 2014 Posty: 40 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2021-09-07, 09:27
|
|
|
W sprawie rodzajów wałów to w swojej ts natknąłem sie na taki. Problem, że w miejscu mniejszego zimeringu miał za dużą średnice więc postanowiłem go stoczyć. Może ktoś wie od jakiej mz on pochodzi ? To będzie coś nowszego bo czopy są wspólne z przeciwwagami. |
_________________ prototypownia-Janicki blog
MZ250TS, Jawa353, Junak,
WSK125 B3,64,Z2,2xGil,M06L,Pak,
WSK175 M21,S1,S2,
Romet760,50T1 Pegaz710,
IŻ Jupiter, SHL M11W, M06U, WFM,
Harley Davidson Road King, Sportster Ironhead,
Zaporożec, Tarpan, Wartburg, BMW E24
i inne |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
|
|
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
|
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 15 |
|
|
|