trollolol - offtop wydzielony z różnych tematów |
Autor |
Wiadomość |
karol 123
Karlos
Motocykl: Mz 250/0 ES
Wiek: 44 Dołączył: 31 Paź 2013 Posty: 35 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 2016-03-29, 20:24
|
|
|
Bez przesady dwie dziesiatki nie spowodują wypadania biegów to nie Japonczyk ze wszystko jest pasowane na setki po za tym uszczelka juz była tyko miało byc wedle orginału niestety kartery nie sa pierwszej swieżości |
|
|
|
|
Seba_830
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 59 razy Wiek: 26 Dołączył: 30 Lis 2011 Posty: 1604 Skąd: Stanisławów
|
Wysłany: 2016-03-29, 20:36
|
|
|
karol 123 napisał/a: | to nie Japonczyk ze wszystko jest pasowane na setki |
I tutaj byś się zdziwił , Niemcy przykładali się do jakości swoich wyrobów i dlatego przy składaniu silnika z zachowaniem fabrycznych wartości są bezawaryjne. Pojeździsz trochę to się przekonasz, że od tak sobie wartości w książce nie są podane. |
|
|
|
|
karol 123
Karlos
Motocykl: Mz 250/0 ES
Wiek: 44 Dołączył: 31 Paź 2013 Posty: 35 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 2016-03-29, 21:33
|
|
|
No wiadomo że niemcy słyną z precyzji wykonania ale czy to coś zmieni zobaczymy.Jedno jest pewne niezle sie jedzie jest miekko jak na tapczanie |
|
|
|
|
borgi
Zlotowicz Borgi
Motocykl: ES 250/0 '59
Pomógł: 20 razy Dołączył: 13 Maj 2010 Posty: 659 Skąd: Kraków/Zabrnie
|
Wysłany: 2016-03-30, 09:26
|
|
|
karol 123 napisał/a: | Problem rozwiązany |
No i jest gitara! Teraz jeździć bo wiosna przyszła
Uszczelką będziesz się martwił jak będziesz miał problem z biegami. Jak nie masz problemu to zapindżalaj z bananem na twarzy
Mógłbyś podmienić gaźnik na ten z płaską przepustnicą a okrąglaka wysłać do Puszczykowa. Zabielenie gardzieli i dorobienie przepustnicy to nie problem. Więcej z nim nic nie rób.
Jak u ciebie z Vmaxem? Wiem że to nie ścigant ale parametry swoje musi mieć |
_________________ --
Borgi
http://www.motor.eu.org/gallery/ |
|
|
|
|
Bajbus16
Motocykl: MZ ES 250/1 Jaskółka
Pomógł: 8 razy Wiek: 76 Dołączył: 23 Sie 2012 Posty: 384 Skąd: Babimost
|
Wysłany: 2016-03-30, 15:34
|
|
|
Seba_830, Ja społawiam zawsze każdy silnik na uszczelkę. dobieram odpowiedni papier i po wycięciu smaruję normalnym towotem ŁT4 do łożysk tocznych. Mam tak zrobione i w MZ ES 250/1. Przejechałem w ubiegłym roku około 7 000km. Nic nie cieknie biegi wchodzą luźno i nic się nie dzieje a przecież ten silnik ma ponad 50 lat. Jak znajdę trochę czasu to swoje racje podeślę Ci na PW. |
|
|
|
|
kosior30
Klubowicz Łysy JWP
Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2009 Posty: 7574 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2016-03-30, 15:47
|
|
|
Dobra panowie, koniec z bujdami - uszczelka powoduje złe dystansowanie głównie trzeciego biegu. Objawy niekoniecznie będą natychmiastowe, dłuższa eksploatacja powoduje zużycie sprzęgieł kłowych. Czym to się objawia? Zapraszam do zagłebienia się w serwisówki. Dodam tylko, że z oryginalnymi trybami w dobrym stanie nie jest łatwo, a chinole są z gównolitu, więc warto szanować to, co się posiada w jeszcze jezdnym stanie.
Stosować możecie uszczelki, to Wasze silniki. Ale za polecanie tego innym użytkownikom będę sypał warnami. |
_________________ Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem" |
|
|
|
|
Hvil
Żółtodzub
Motocykl: ES250/0(DED) i 250/1
Pomógł: 33 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Kwi 2011 Posty: 2429 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-03-30, 15:59
|
|
|
kosior30, dobrze Prawi! Mi padła po 2 latach skrzynka na uszczelce. |
_________________ Pomożecie?.... Pomożemy!!!!:)
Dzięki temu forum, moje pierwsze moto prezentuje się tak:
http://pokazywarka.pl/ghqf1v/ |
|
|
|
|
artpla1978
arti
Motocykl: MZ ES 175/2
Dołączył: 23 Lut 2009 Posty: 7 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
artpla1978
arti
Motocykl: MZ ES 175/2
Dołączył: 23 Lut 2009 Posty: 7 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-10-31, 12:34
|
|
|
Czy posiada ktoś katalog części do wózka bocznego? |
Ostatnio zmieniony przez motomaciey 2016-10-31, 12:41, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
motomaciey
Jestem hardcorem
Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 4224 Skąd: Grudziądz, Warszawa
|
|
|
|
|
artpla1978
arti
Motocykl: MZ ES 175/2
Dołączył: 23 Lut 2009 Posty: 7 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-10-31, 21:14
|
|
|
Superelastic do Trophy. |
Ostatnio zmieniony przez motomaciey 2016-10-31, 22:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
rastuch
Młody tata
Motocykl: Es 250/1; Tophy+kosz
Pomógł: 58 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 2669 Skąd: Poznań/Koło
|
|
|
|
|
artpla1978
arti
Motocykl: MZ ES 175/2
Dołączył: 23 Lut 2009 Posty: 7 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Kościan
Motocykl: MZ
Wiek: 23 Dołączył: 07 Wrz 2016 Posty: 51 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 2016-11-06, 19:48
|
|
|
Panowie nie chciałem zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj.Ostatnio jak chciałem odpalić moją Mz to kopka nawet jak wykręciłem świecę to po kilku kopnięciach ciężej chodziła a później lżej.Odkręciłem dekiel od strony sprzęgła.I tu jest moje pytanie czy taka przerwa powinna być czy się śrubki popuściły ?I jeszcze jest dosyć mocno przytarte.Mam nadzieję ze na zdj będzie widać. |
|
|
|
|
Antczak
EZG
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 2 razy Wiek: 25 Dołączył: 16 Mar 2013 Posty: 854 Skąd: Głowno
|
Wysłany: 2016-11-06, 20:40
|
|
|
Moim zdaniem stożek spadł z wału a w zasadzie to chyba zaczął spadać.Widać po śladach stożka patrząc od strony czopu wału.Ściągnij je,rozbierz zobacz ile mają tarcz i przede wszystkim zakup nowy stożek i prawidłowo go osadź. |
_________________ Renowacja mojej Mz-tki 14.01.2015-12.08.2016 : http://forum.mz-klub.pl/v...ghlight=antczak |
|
|
|
|
Reich
Jawer's back
Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 24 razy Wiek: 35 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 1706 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2016-11-06, 20:42
|
|
|
A luz zaznaczony w kółku ma być, gdyby go nie było to nie dałoby się wcisnąć klamki żeby wysprzęglić. |
_________________ Wino, konserwy, muzyka bez przerwy
Strachliwi zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali eMZeciarze.
Gdzie kończy się asfalt, zaczyna się przygoda. |
|
|
|
|
Kościan
Motocykl: MZ
Wiek: 23 Dołączył: 07 Wrz 2016 Posty: 51 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 2016-11-06, 20:48
|
|
|
To jest to co jest ten grubszy gwint i ta okrągła płytka w której osadza się sprężyny ?A słyszałem że te sprzęgła są jakoś fabrycznie wyważone czy to bez różnicy jak rozbiorę ? |
|
|
|
|
Antczak
EZG
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 2 razy Wiek: 25 Dołączył: 16 Mar 2013 Posty: 854 Skąd: Głowno
|
Wysłany: 2016-11-06, 20:50
|
|
|
Kościan napisał/a: | To jest to co jest ten grubszy gwint i ta okrągła płytka w której osadza się sprężyny ?A słyszałem że te sprzęgła są jakoś fabrycznie wyważone czy to bez różnicy jak rozbiorę ? |
Tak to jest to a co do ,,płytki'',to tak to jest stożek. |
_________________ Renowacja mojej Mz-tki 14.01.2015-12.08.2016 : http://forum.mz-klub.pl/v...ghlight=antczak |
|
|
|
|
Kościan
Motocykl: MZ
Wiek: 23 Dołączył: 07 Wrz 2016 Posty: 51 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 2016-11-06, 20:53
|
|
|
Na ten gwint nakręca ściągacz tak ? i do rozkręcenia sprzęgła trzeba też specjalny ściągacz ?
A jeszcze co z tą wytartą częścią ? |
|
|
|
|
Antczak
EZG
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 2 razy Wiek: 25 Dołączył: 16 Mar 2013 Posty: 854 Skąd: Głowno
|
Wysłany: 2016-11-06, 21:06
|
|
|
Tak ściągacz musisz nakręcić na stożek,najlepiej jeszcze jakbys sobie nakręcił taką jakby nakrętkę na czop wału,tam jest gwint grubości 1.5mm ale nie pamiętam na ile,żeby wszedł ci ściągacz na to.A ta na krętka jest po to żeby nie potrzaskał jak coś czop wału jak u mnie kiedyś było. Co do wytartej części pasowało by wymienić ale najlepiej to rozbierz i daj konkretne fotki bo na tych słabo widać. |
_________________ Renowacja mojej Mz-tki 14.01.2015-12.08.2016 : http://forum.mz-klub.pl/v...ghlight=antczak |
|
|
|
|
|