MZ ETZ 502 prototyp |
Autor |
Wiadomość |
hartman

Motocykl: WSK 125,175
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 30 Wrz 2011 Posty: 144 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 2012-09-17, 15:37
|
|
|
 |
|
|
|
 |
motomaciey
Jestem hardcorem

Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 4224 Skąd: Grudziądz, Warszawa
|
|
|
|
 |
hartman

Motocykl: WSK 125,175
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 30 Wrz 2011 Posty: 144 Skąd: Wieluń
|
|
|
|
 |
Sławuch
Sołtys

Motocykl: ETZ 250 '82
Pomógł: 6 razy Wiek: 43 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 498 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: 2012-09-17, 19:56
|
|
|
hartman, na tym zdjęciu widać po co jest przetłoczenie po prawej stronie baku w etz 250, wiedzieli co robili |
_________________ Zgrywam ekspert IFA dżentelmena
MZ przed klubem BELLA kask i tak jest wena
Teraz na serio mam ci coś do podwiezienia
W moim koszu i na Trophy siedzeniach |
|
|
|
 |
Zuh
Jeżdżący na eMZecie

Motocykl: ETZ 150
Pomógł: 10 razy Wiek: 36 Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 885 Skąd: Łąkie (Lubuskie)
|
Wysłany: 2012-09-17, 21:55
|
|
|
Trzeba pamiętać żeby odkręcić dwa kraniki żeby potem nie było tak jak z jawą |
_________________ MZ - Majstersztyk |
|
|
|
 |
modzelak

Motocykl: MZ es250/2 , TS250/1
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 269 Skąd: WPZ
|
Wysłany: 2012-09-17, 22:04
|
|
|
W poście Jeżaka w linku z yotube kolega DaBuzz92 mądrze napisał,że w muzeum jest to co ludzie przyniosą.I ja go w sprawie tej MZ 500 popieram!!!
[ Dodano: 2012-09-17, 22:14 ]
Ten "prototyp" ma mocowania pod zaprzęg,więc gdzie ten muzealny wózek?? |
_________________ http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=17201
 |
|
|
|
 |
hartman

Motocykl: WSK 125,175
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 30 Wrz 2011 Posty: 144 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 2012-09-18, 09:00
|
|
|
Dla niektórych szklanka zawsze będzie do połowy pusta. Fajnie jest uświadamiać fabrykę co zrobiła ,a czego nie |
|
|
|
 |
intr

Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Lut 2006 Posty: 2026 Skąd: Międzychód
|
Wysłany: 2012-09-18, 09:11
|
|
|
koledzy zbyt zapatrzeni w stare pierdoloty
W każdym razie ten muzealny eksponat, to nie fabryczna 500, tylko składak jakiegoś pasjonata. Fabryczna wydumka bazowała na zmodyfikowanej ramie, silnik też wyglądał inaczej. To dla zaostrzenia apetytu jak ktoś jeszcze nie widział:
Jak widać dolot nie jest zrobiony tak obskurnie, że nadaje się tylko na ładną bezdeszczową pogodę.
PS: Tak naprawdę trudno mówić tutaj o fabrycznej wydumce. Motocykl nie był produkowany seryjnie. Fabryka MZ, to była ogromna firma. Ciężko teraz określić, czy był to wymysł jednego z inżynierów, czy osoby tam pracującej. W każdym razie dokumenty na temat tego co wyżej są. |
_________________ Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr) |
|
|
|
 |
sIaj

Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 94 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Paź 2004 Posty: 2033 Skąd: okolice Zakopanego
|
Wysłany: 2012-09-18, 20:26
|
|
|
Aha no to robimy pięć-setę |
|
|
|
 |
hektor
Tiger Junior

Motocykl: ETZ250 SHLM17 DL1000
Pomógł: 17 razy Wiek: 32 Dołączył: 25 Sty 2011 Posty: 1579 Skąd: Miechów ok. Krakowa
|
Wysłany: 2012-09-18, 20:33
|
|
|
intr napisał/a: | W każdym razie ten muzealny eksponat, to nie fabryczna 500, tylko składak jakiegoś pasjonata. | Potwierdzam. Kartery tam gdzie łączą się silniki są nieszczelne. Tam jest taka dziura, że można tam coś wsadzić |
_________________ "Z naszych danych wynika, że zdobyć serce kobiety jest stosunkowo prosto. Zaczynamy od nacięcia wzdłuż linii mostka..."
"Co tu dużo gadać mądrze, kiedy sperma kipi w jądrze"
https://picasaweb.google.com/hecktor2 |
|
|
|
 |
kosior30
Klubowicz Łysy JWP

Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Maj 2009 Posty: 7695 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2012-09-19, 01:33
|
|
|
hektor napisał/a: | Tam jest taka dziura, że można tam coś wsadzić |
Ciekawe co tam hektor chciał wsadzać |
_________________ Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem" |
|
|
|
 |
hartman

Motocykl: WSK 125,175
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 30 Wrz 2011 Posty: 144 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 2012-12-18, 11:23
|
|
|
Ostatnio przypadkiem znalazłem takie oto zdjęcia. Może komuś się przyda |
|
|
|
 |
hartman

Motocykl: WSK 125,175
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 30 Wrz 2011 Posty: 144 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 2013-12-09, 18:53
|
|
|
Nowa porcja fotek Nie tylko MZ TWIN |
|
|
|
 |
hartman

Motocykl: WSK 125,175
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 30 Wrz 2011 Posty: 144 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 2013-12-09, 18:54
|
|
|
Ciąg dalszy |
|
|
|
 |
grzybol
szlachcic

Motocykl: fajuśki :)
Pomógł: 25 razy Wiek: 37 Dołączył: 08 Paź 2006 Posty: 1511 Skąd: piotrkow trybunalski
|
Wysłany: 2013-12-09, 22:44
|
|
|
Zwróćcie uwagę na różnicę po stronie zapłonu w egz. muzealnym a w tych jeżdzących, np. w tej czerwonej sztuce na ostatnim zdjęciu, w poście kolegi hartman.
No i tu się nasuwa pytanie, jak układ zapłonowy, był rozwiązany? Dwa halle i dwa moduły ? |
_________________ Oj życie, życie. Żebyś Ty miało morde, to bym skopał Ci dupe ! |
|
|
|
 |
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM

Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 172 razy Wiek: 34 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5419 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2013-12-10, 10:28
|
|
|
grzybol, Wydaje mi się, że to bardziej na platynkach jak w dżawie |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
 |
Rav90

Motocykl: ETZ 250, XV535
Pomógł: 3 razy Wiek: 34 Dołączył: 04 Cze 2012 Posty: 169 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-12-10, 16:22
|
|
|
Zwróć uwagę na literkę "E" w oznaczeniu modelu. |
|
|
|
 |
saska251
Pogromca Trabantów

Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Pomógł: 41 razy Wiek: 47 Dołączył: 09 Cze 2006 Posty: 2289 Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
|
Wysłany: 2013-12-10, 16:58
|
|
|
grzybol napisał/a: | Zwróćcie uwagę na różnicę po stronie zapłonu w egz. muzealnym a w tych jeżdzących, np. w tej czerwonej sztuce na ostatnim zdjęciu, w poście kolegi hartman.
No i tu się nasuwa pytanie, jak układ zapłonowy, był rozwiązany? Dwa halle i dwa moduły ? |
Styknie jeden moduł , tylko ze zmienionym nadajnikiem, dwie cewki, albo cewka podwójna i iskra co 180stopni. |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN. |
|
|
|
 |
sIaj

Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 94 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Paź 2004 Posty: 2033 Skąd: okolice Zakopanego
|
Wysłany: 2013-12-10, 17:01
|
|
|
A po co zmieniać nadajnik? Wystarczy przerzutnik na wejściu modułu.
Patrz -> Trabant. |
|
|
|
 |
ETek

Motocykl: MZ ETZ 150 i ETZ 250
Pomógł: 3 razy Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 195 Skąd: Węgorzewo
|
|
|
|
 |
|