» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: eMZetkowicz
2006-07-26, 23:42
Regeneracja cieknących tylnych amorków w MZ
Autor Wiadomość
Qba 
mod_team
VIP


Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 1383
Skąd: Orzechówka/Langley
Wysłany: 2007-03-24, 19:16   

Jaką podkładkę filcową? Tam nie ma nic takiego jest tylko uszczelnienie filcowe w nakrętce od szklanki i tyle.
_________________
Ja tu tylko sprzątam...
 
 
     
mennefer 


Motocykl: ETZ 150 '91
Wiek: 31
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 116
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-08-01, 12:19   

Qba może byś zrobił sobie stronke na temat MZ i tam wrzycił ten tekst o amorkach co ty na to ?
 
 
     
Qba 
mod_team
VIP


Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 1383
Skąd: Orzechówka/Langley
Wysłany: 2007-08-01, 12:59   

Myślałem o tym, zrobić coś takiego jak William czy Intr, i pozbierać całe info. Pomyślę w październiku jak będę na studiach i na lepszym necie, bo w domu mam tragedię.
_________________
Ja tu tylko sprzątam...
 
 
     
Skipper 

Motocykl: ES250/2,SUZUKI GSX
Wiek: 53
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 29
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-03-11, 15:42   

Witam!
Pozwolę sobie odświeżyć temat;chodzi mi o rozmiar gumki(proszę nie mieć kosmatych myśli :wink: ),która jest na fotce z numerami zaznaczona numerem 8.mam aktualnie rozkręcone oba amortyzatory i w obu stan tych elementów jest fatalny :sad:
Z góry dzięki za pomoc :piwo: przy pierwszej okazji :wink:
 
 
     
Qba 
mod_team
VIP


Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 1383
Skąd: Orzechówka/Langley
Wysłany: 2008-03-11, 16:12   

Hmm nie pamiętam już dokładnie ile ma, w 2 amorkach też miałem zmiażdżone, ale miałem kilka na części to wykorzystałem. Tak na oko to grubość około 5mm.
_________________
Ja tu tylko sprzątam...
 
 
     
Skipper 

Motocykl: ES250/2,SUZUKI GSX
Wiek: 53
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 29
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-03-11, 16:49   

Dzięki :mrgreen: :piwo: za błyskawiczną odpowiedź.pozostałe wymiary nie stanowią problemu.Ja niestety nie mam takiego luxusu(magazyn części),a to co uda mi się naprawić przed sezonem będę robił na balkonie :cool: pogodę zamówiłem-może dopisze :wink:
 
 
     
Krzyż 


Motocykl: ES/2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 32
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 236
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-05-07, 09:25   

Troche odnowie temat...
Zregenerowałem amorki ale jestem troche niezadowolony...

1. Z jakiego materialu moge dotoczyc ten tłoczek? Bo moje byly juz wyrobione.

2. Cos jeszcze mozna dorobic?

3. Jakie uszczelniacze dać? Jednowargowe czy dwu...? bo slyszalem wiele opini o nich :???:
 
     
Qba 
mod_team
VIP


Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 1383
Skąd: Orzechówka/Langley
Wysłany: 2008-05-07, 09:46   

Tłoczek jest z aluminium, ale jakiego dokładnie to nie mam pojęcia. I ciężko Ci to będzie dorobić. Ale jakiegoś wariata z tokarnią i da radę.

Zużywają się też: mała sprężynka dociskowa blaszkę tłumiącą, blaszka tłumiąca (pęka), i guma, filcowa wkładka w nakrętce amorka i oś tłoczyska.
Uszczelniacze dawałem dwu wargowe i wszystko trzyma, omijać z daleka tyko firmę Simbo.
_________________
Ja tu tylko sprzątam...
 
 
     
Bambek 
FSC STAR


Motocykl: MZ ETZ 251e SIMSON
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 237
Skąd: Starachowice
Wysłany: 2008-07-17, 17:58   

a ile osobiscie wlales oleju do amorkow ? do jednego czy drugiego ?
_________________
Fabryka Samochodów Ciężarowych STAR w Starachowicach
 
     
Qba 
mod_team
VIP


Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 1383
Skąd: Orzechówka/Langley
Wysłany: 2008-07-17, 18:22   

Dokładnie nie pamiętam, ale chyba kieliszek czyli 50ml na jednego amorka.
_________________
Ja tu tylko sprzątam...
 
 
     
BeerfaN 
Made in PRL


Motocykl: była ETZ, jest xf650
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 818
Skąd: Warszawa Marysin
Wysłany: 2008-08-13, 13:53   

Panowie,

Gdzieś wyczytałem, że można kupić same "środki" amortyzatorów za 40-45 złych (bez sprężyn, podkładek...). Niestety w okolicy nigdzie nie mają. Macie namiar na sklepy z tymi częściami?

Kupowanie chińskiego badziewia za 120zł to ja wolę sobie darować. A na regenerację czasu niet.
_________________
We've reached the Devil in his home i Las Vegas.
He said: "No, he's not my boy, but I love him like a son..."
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-250/65428
 
     
Gustlik 
PKN 9796


Motocykl: ETZ 250e
Pomógł: 21 razy
Wiek: 31
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 813
Skąd: Białaczów
Wysłany: 2008-08-13, 17:04   

Poświęć tę 1 godzinę a bedziesz miał lepsze niz ze sklepu te chińskie :piwo:
_________________
MZ 150TS '83r.
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/TS,150/24015
ETZ 250e '84r.
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,250/56352
 
 
     
BeerfaN 
Made in PRL


Motocykl: była ETZ, jest xf650
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 818
Skąd: Warszawa Marysin
Wysłany: 2008-08-14, 10:45   

Simmeringi 10x19x7 mają w Arimocie na ząbkowskiej. Są też koło mnie-jakby ktoś potrzebował, niech wali na PW
_________________
We've reached the Devil in his home i Las Vegas.
He said: "No, he's not my boy, but I love him like a son..."
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-250/65428
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2008-08-15, 14:39   

tak sie składa ze mój kolega ma amory po regneracji a ja mam nowe chińskie i powiem ci tylko tyle w zyciu nie zregenerujesz tak amoró zeby chodziły jak nowe;] Kumpel teraz bedzie kupował nowe.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
BeerfaN 
Made in PRL


Motocykl: była ETZ, jest xf650
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 818
Skąd: Warszawa Marysin
Wysłany: 2008-08-18, 08:30   

Regeneracja zajęła mi 2 godzinki. Rozkręcenie amorków poszło bez trudu, nawet ich nie zdemontowałem z etki.

Wlałem 30ml oleju tego, co był i 20ml hipolu. Teraz są wyraźnie twardsze. Tył prowadzi się nieporównywalnie lepiej. Jedno, co mnie martwi to to, że mają 2 cm jakby to nazwać "martwego skoku", gdzie nie amortyzują. Ale może tak ma być...?
_________________
We've reached the Devil in his home i Las Vegas.
He said: "No, he's not my boy, but I love him like a son..."
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-250/65428
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2008-08-25, 21:14   

Tak nie ma być, tłoczysko jest chyba uszkodzone.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Poszy150 


Motocykl: MZ ETZ 150x
Pomógł: 17 razy
Wiek: 34
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 711
Skąd: Łodygowice
Wysłany: 2008-08-26, 10:28   

Albo zawór. Ja tak miałem w amortyzatorach w aucie. Wymieniłem zawory w szklankach, i przy okazji olej i simmeringi, i przeszło. chodzą jak nowe.
_________________
Nie da Ci żona, nie da sąsiadka, tego co może dać Ci MZtka :)
 
 
     
BeerfaN 
Made in PRL


Motocykl: była ETZ, jest xf650
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 818
Skąd: Warszawa Marysin
Wysłany: 2008-08-26, 12:04   

Spoko, przeszło im. widać oleum musiało wszędzie dotrzeć.
_________________
We've reached the Devil in his home i Las Vegas.
He said: "No, he's not my boy, but I love him like a son..."
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-250/65428
 
     
Magic 

Motocykl: nie MZ
Pomógł: 26 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 622
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-01-30, 22:18   

odkopie temat, ale mam dobry sposób na te gumki które często są rozwalone (u mnie też były...) może komuś się to przyda. Otóż znalazłem 2 wyjścia:
1. kupujemy uszczelniacze (nie simery!) 10x20x8 - to jest dokładnie taki jak ten fabryczny, zwykły w pompce hamulcowej i ścinamy je troszke z jednej strony żeby miały te 5-6mm zamiast 8 wysokości
2. kupujemy od razu takie uszczelniacze tylko że 10x20x5 (u mnie w lbn w hurtowni ABS mieli taki rozmiar) i nic nie przycinając zakładamy ;)

poza tym wielkie dzięki dla autora, przeprowadziłem regenerację zgodnie z tym opisem (no prawie bo nie rozkładałem tłoczków) i jest super :mrgreen:
_________________
była ETZ 251e http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_251/43499
 
     
wodzio 

Motocykl: Simson S51
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 1
Skąd: Wodziaław Śl
Wysłany: 2009-04-14, 21:50   

Można prosić o odświeżenie tego filmiku ?:P
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 15