» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
300 na sterydach. Koncepcja i realizacja numer 2.
Autor Wiadomość
intr 


Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 2022
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2018-10-16, 09:33   

Zrobilim próby wydechu rajsing co krążył po emzeciarzach i trafił do nas.

Niestety dużo hałasu a jazdy nic. Na samym początku wydawało się, że górą lepiej idzie, i jest żwawa na pierwszych biegach, bardziej liniowo przyspiesza i wyżej kręci. Halas rzutuje na odbiór mocy bez dwóch zdań.

Niemniej próba prędkości maksymalnej wszystko wyjaśniła ;)

Najlepsze co nam wyszyło, to poniższe zdjęcie. To be continued ;)
_________________
Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr)
 
     
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2154
Skąd: Grochowa-Piaseczno
Wysłany: 2019-05-30, 22:08   

Byłem swoją 300 na hamowni. Zwykle 300 robione u intra.
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301
 
     
Mario-150 


Motocykl: ETZ 150 '90 sv 650
Pomógł: 6 razy
Wiek: 27
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 329
Skąd: Białystok
Wysłany: 2019-05-30, 23:04   

Az sie prosi o zawor membranowy. :spam:
_________________
Jeździć jawą jest jak z kobietą bez cycków ... Pojeździć się da ,ale czegoś brakuje ...
"Wódka jak wódka, smakuje jednakowo - czyli wspaniale" :P
 
     
jaroquest 


Motocykl: ETZ 251 i 250/300
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 505
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2020-03-20, 16:46   

intr napisał/a:
Zgodnie ze zlotowymi rozprawkami na temat przeróbki na 300 wychodzi dodatkowo, że tłok w DMP ma w niektórych przypadkach możliwość uderzenia o karter, tj pojawiający się w świetle cylindra przy wytoczeniu na 300 nadlew. Należy więc sprawdzić, czy w żadnym możliwym położeniu tłoka nie występuję w/w kolizja. Korekcji można dokonać albo podpiłowując tłoka albo frezując dremlem karter. Przy czym lepiej zawsze zdejmować z karteru, gdyż piłowanie tłoka wpływa na czas rozrządu na ssaniu.


Na zdjeciu poniżej zaznaczyłem na czerwono miejsca które trzeba podszlifować.
 
 
     
Wolf 


Motocykl: 150 301 Orzeł1
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 751
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 2020-03-23, 13:05   

Popieram wykonanie Jaroquesta oraz zlotowiczów, silnik Michallresa 251/300, 1mm wystarczy.

Ostatnio zmieniony przez Wolf 2020-03-23, 13:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2154
Skąd: Grochowa-Piaseczno
Wysłany: 2020-03-23, 13:08   

U Oriona również szlifowalismy kartery w tym miejscu dremlem .
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301
 
     
Wolf 


Motocykl: 150 301 Orzeł1
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 751
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 2020-03-23, 13:17   

Zapobiegawczo warto przed złożeniem a dodaje tyle z pojemności podciśnienia co pół odwiertu pod zawór dozownika.
 
     
jaroquest 


Motocykl: ETZ 251 i 250/300
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 505
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2020-03-23, 19:41   

Bo jak nie to wiecie co Was czeka :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5266
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2020-03-23, 20:25   

Tłok jebiot w karterot i maszina nie idiot.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
dex 


Motocykl: Toffik, XTZ 850 ST
Pomógł: 28 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 1046
Skąd: Wawa - Zamość
Wysłany: 2020-03-24, 03:39   

Maszinu niet idiot. Operator idiot :D
_________________
Toffik czeka na więcej uwagi, Tenera wybiera się do makijażystki, a DEXFALIA bryka i co jakiś czas nóżkę złamie...
 
 
     
Wolf 


Motocykl: 150 301 Orzeł1
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 751
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 2020-03-24, 09:19   

To jest właśnie kara za to że na trasie się co 100km nie zatrzymuje bo te silniki się przegrzewają! :lol:
 
     
lipton 
Kocham Cię życie.

Motocykl: etz 251,saxon, gsxr.
Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 819
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2020-03-25, 22:29   

I tak już przedmuchy miał widać po bokach.
_________________
WPI
 
     
tomek@1966 


Motocykl: MZ es 250/1
Pomógł: 4 razy
Wiek: 58
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 863
Skąd: Szczejkowice
Wysłany: 2020-03-26, 20:11   

Skąd ja znam to zdjęcie ? :hmm:
_________________
mój motor
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES,250/46518
ponadto
Shadow 750 była
Honda NC 750X
 
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5266
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2020-03-26, 20:48   

Pewnie widziałeś na rodzinnych fotografiach w albumie rodowym. :piwo:
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
jaroquest 


Motocykl: ETZ 251 i 250/300
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 505
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2024-03-08, 14:23   

Ja się mogę pochwalić ,że już swoją 300 od 2021r. zrobiłem lekko ponad 10 tys km.
Zaliczyłem już dwa widowiskowe zatarcia z zablokowaniem tylnego koła.
Pierwsze w 2022r w drodze na rozpoczęcie do Zgona, drugie w 2023. Oba przy prędkościach grubo ponad 130km/h.
Za każdym razem po ok 5min bez problemu etka znowu odpalała. Ciśnienie sprężania cały czas ponad 10 bar. I etkę cały czas użytkuję normalnie.
Dopiero w tym roku przed rozpoczęciem sezonu postanowiłem zajrzeć do tłoka (Almot)...

Prezentuję się on tak jak na zdjęciach poniżej:
Zdjęcia od góry lewa strona, prawa strona, przód i ostatnie tył tłoka...
Co o tym myślicie :?:
Ostatnio zmieniony przez jaroquest 2024-03-08, 18:43, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5266
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2024-03-08, 17:50   

Jak na almota wygląda wyśmienicie, zgodnie z normą :lol: mój po zacierce na A1 wyglądał bardzo podobnie ale w moim przypadku zacier był solidny bo już nie miała ciśnienia i nie odpaliła. U Ciebie jak odpuściła za każdym razem to ok.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 7479
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2024-03-08, 19:04   

Ideanalnie :lol:
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
boaooooo 
Zlotowicz
Turysta


Motocykl: wózek boczny do saxo
Wiek: 44
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 86
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2024-03-08, 19:27   

pocos go wyciagal drugie 10 tys by polatal
_________________
Only platynka
 
     
evil866 

Motocykl: MZ ETZ 150&250
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 89
Skąd: śląskie
Wysłany: 2024-03-08, 19:35   

Zastanawia mnie czy jest jakaś alternatywa dla tłoka od Almotu dla ETZ 300?
 
     
jaroquest 


Motocykl: ETZ 251 i 250/300
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 505
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2024-03-08, 19:50   

Spoko :mrgreen: , też uważam ,że źle nie wygląda :twisted: .
Po czyszczeniu i delikatnym wyrównaniu zadziorów papierem 400 tłok ląduje z powrotem na swoje miejsce i kręcimy kolejne kilometry :cool: .
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 15