» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Gaźnik 30n3-1 zamiennik MZA - dyskusja
Autor Wiadomość
diimon
[Usunięty]

Wysłany: 2020-10-16, 10:25   

Ja przy ustawianiu poziomu paliwa zastosowałem stare oryginalne pływaki i przy wartościach książkowych poziom wyszedł idealnie. Kwestia nowych czy mają te same wyporności co oryginały?
 
     
danek1 

Motocykl: ETZ 150
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 11
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2020-10-16, 11:41   

ETZ_PRORIDER napisał/a:
Blaszka zamykająca zaworek musi być pod tym samym kątem co blaszki trzymające polówki pływaka. Jej się nie dogina w żaden sposób.


Tu masz racje ale przy pływaku nie oryginalnym albo takim który był wyginany przez kogoś we wszystkie strony świata ustawienie tego bez ruszania tej blaszki jest prawie niemożliwe...
Fakt że prawidłowo jest tak jak piszesz ale wg. mnie żeby tak ustawić potrzeba oryginalny pływak i zaworek taki który ma taką wysokośc jak oryginał u mnie w 30n3-1 mza było niemożliwe ustawienie poziomu bez ruszania blaszki bo przelewało sie górą.
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5274
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2020-10-16, 14:43   

danek1, W przypadku gaźników które ja montowałem nie musiałem ruszać ustawień pływaka, tylko zmiana dyszy i uszczelki. :piwo:
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
mczmok 
Na 2 kołach od 1984


Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy
Wiek: 53
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1914
Skąd: śląskie-Radzionków
Wysłany: 2020-10-16, 15:23   

A może zamówić serię uszczelek komory chętnie wezmę z 10 sztuk.
Kto jeszcze chętny.
_________________

 
 
     
kadetm-780 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 369
Skąd: okolice Moniek
Wysłany: 2020-10-16, 17:46   

Ja też bym wziął kilka.
 
     
Rafal1480 
Rafal


Motocykl: MZ ETZ 250e
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 231
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2020-10-16, 18:44   

Też chętnie wezmę 5szt :piwo:
_________________
- niema takiej ruiny co odbudować by się niedało-
 
     
romanETZ 


Motocykl: ETZ150e,250, TS250/1
Pomógł: 10 razy
Wiek: 57
Dołączył: 24 Cze 2016
Posty: 409
Skąd: Kraków
Wysłany: 2020-10-16, 20:12   

Też się piszę na 5szt. Do starszej wersji gaźnika (uszczelka z profilem na śrubę) też bym zamówił, pewnie byłoby więcej chętnych. Dobry materiał i dopasowanie to podstawa - te allegrowe jakieś za duże i paliwo je rozpuszcza :sad:
_________________
Marzenia się spełniają, dzięki Forum - MZety jeżdżą i "wyglądają" (coraz lepiej).
 
     
bysior 

Motocykl: nie mam
Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 21
Skąd: w-wskie
Wysłany: 2023-09-04, 03:39   

Od czego podchodzi dysza główna do gaźnika z tematu, czyli 30N3-1 produkcji MZA (BVF)? Tam jest gwint M5 x 0,8. To jest standardowy skok gwintu M5. Na alleaukcje są dysze do Simsona ale podają tylko, że dysze mają gwint M5. Jak dopytałem o skok to albo nie odpowiadają albo jeden odpisał, że to M5 x 1. Dysze Dellorto są M5 x 0,75 więc nie pasują.
 
     
jaroquest 


Motocykl: ETZ 251 i 250/300
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 512
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2023-09-04, 05:29   

Wystarczy ,że wpiszesz sobie "dysza BVF" i będzie pasować, skokiem gwintu nie musisz sobie zawracać głowy
 
 
     
bysior 

Motocykl: nie mam
Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 21
Skąd: w-wskie
Wysłany: 2023-09-04, 14:10   

Wpisanie "dysza BVF" daje zupełnie nieprzydatne wyniki.
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5274
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2023-09-04, 14:49   

https://www.jackmotors.pl...&campaign-id=19

Proszę. Na tacy.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
bysior 

Motocykl: nie mam
Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 21
Skąd: w-wskie
Wysłany: 2023-09-04, 20:04   

Dziękuję.
Szkoda tylko, że to cały komplet, bo ja potrzebuję tylko jeden rozmiar ale 3 sztuki. Zaryzykuję i kupię z alle te dysze do Simsona, może zapasują. Inna sprawa, że to wyrób chiński więc i słynna "chińska precyzja".
 
     
Allu 
only 250


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2833
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2023-09-04, 21:11   

https://www.jackmotors.pl...pol?q=dysza+bvf
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
 
 
     
bysior 

Motocykl: nie mam
Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 21
Skąd: w-wskie
Wysłany: 2023-09-04, 21:43   

Pojedyncze sztuki są tylko małe rozmiary, 110 i poniżej.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13