» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Gaźnik 30n3-1 zamiennik MZA - dyskusja
Autor Wiadomość
jaroquest 


Motocykl: ETZ 251 i 250/300
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 505
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2020-05-25, 11:47   

Allu napisał/a:
Ponoć w czerwcu powinna być dostawa ale to też nie pewne (obecną sytuacja)


Allu w którym sklepie?
 
 
     
Allu 
only 250


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2833
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2020-05-26, 05:26   

Czort wie, na olx się ogłasza jakiś sklep, podeślę linka jak chcesz.
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
 
 
     
jaroquest 


Motocykl: ETZ 251 i 250/300
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 505
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2020-05-26, 20:25   

no jasne, dawaj prosze linka
 
 
     
Allu 
only 250


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2833
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2020-05-28, 20:41   

Pisze z tel więc linka nie wkleję, firma zwie się "jasko motors" są na olx jak i alledrogo
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
 
 
     
Rafal1480 
Rafal


Motocykl: MZ ETZ 250e
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 230
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2020-05-29, 11:02   

Dziś dostałem przesyłkę :grin: gaźnik wygląda spoko, ma oznaczenia bfv z dwóch stron i na przepustnicy od dołu MZA.
_________________
- niema takiej ruiny co odbudować by się niedało-
 
     
Piotrek05 
Renowacja TS-ki


Motocykl: Mz ts 250/1
Pomógł: 10 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 274
Skąd: Lublin
Wysłany: 2020-05-29, 18:03   

Daj znać jak pracuje na nim silnik. :cool:
_________________
Autoryzowany blacharz samochodowy marki Ford Renualt Dacia. Naprawie powypadkowe auto każdej marki na ramie podlogowej samopoziomujacej. Jakość ASO konkurencyjne ceny. Więcej informacji prv. Lokalizacja Lublin
 
 
     
Wolf 


Motocykl: 150 301 Orzeł1
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 751
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 2020-06-02, 08:56   

Drugi raz do 301 zamontowałem BVF MZA dysza 140, po przebojach w ETZ 250 gdzie ten gaźnik zaczął pracować prawidłowo, śruba regulacji składu pod plombą była problemem muła z dołu, nierównej pracy silnika czy też zbyt niskich obrotów, zbyt ubogo przez to podaję ten gaźnik, wykręciłem tą śrubę do końca oporu, po ponownej regulacji w 301 gdzie zacząłem od środkowej pozycji iglicy, silnik już fajnie zaczął się zbierać, jednak pojawiły się jakieś stuki przy schodzeniu z obrotów, wzbogacałem iglicą dawkę i ostatecznie dając na sam dał zapinkę stuki ucichły na tyle że po mocnym rozgrzaniu sporadycznie się zdarzy, idąc w te stronę sądzę że dysza 145 rozwiązała by problem do końca, ale póki co zostaje przy 140, wrażenia po zmianie mikuni dla mnie o wiele lepsza elastyka silnika, w końcu jest mocny dół co na mikuni miałem wszystko na górze mimo batalii z dyszami, dla mnie bvf mza jest ekstra gaźnikiem naprawdę o wiele lepiej się teraz jeździ, aczkolwiek mikuni nie skreślam do końca bo na innym silniku może działać lepiej niż u mnie.

Rafal1480, Daj znać jak u ciebie w 250 po zlocie hula ten gaźnik pamiętaj żeby iglicą się jeszcze pobawić.
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5266
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2020-06-02, 12:13   

I dysze główną BVF 135 niech zapoda :)
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Rafal1480 
Rafal


Motocykl: MZ ETZ 250e
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 230
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2020-06-02, 18:13   

Niestety nie miałem czasu się tym zająć, po tych regulacjach zlotowych na powrocie było 100 razy lepiej, ale czuje że to jeszcze nie jest to. Zajmę się tym w czwartek.
_________________
- niema takiej ruiny co odbudować by się niedało-
 
     
Rafal1480 
Rafal


Motocykl: MZ ETZ 250e
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 230
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2020-06-04, 18:11   

Więc tak, zmieniłem dysze główną od mojego starego bvf 135 .org. śruba powietrza i składu mieszanki wykręcona na maksa. Etka zbiera się teraz dobrze, podczas jazdy trzymając manetkę w połowie nie ma już strzałów i spadku prędkości. Podczas jazdy gdy zamknę manetkę (przepustnica W dole) występują takie jakby szarpanie po minimalnym dodaniu gazu ustępuje. Muszę jeszcze chyba pokombinować z iglicą ale na to już dziś nie starczyło czasu..
_________________
- niema takiej ruiny co odbudować by się niedało-
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5266
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2020-06-04, 19:16   

No więc tak jak Ci mówiliśmy :) dysze trzeba od razu zmieniać. Co do szarpania też to mam i już się przyzwyczaiłem. Kwestia regulacji śrubą składu mieszanki.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Wolf 


Motocykl: 150 301 Orzeł1
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 751
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 2020-06-05, 10:16   

Na mikuni to dopiero szarpie, tutaj to głaszcze :lol: Skręcając nieco śrubę powietrza żeby szybciej z obrotów spadał uda się trochę to wygłaskać.

W moim gaźniku doszło do nietypowego problemu, jako że uszczelka jest taka sobie posmarowałem delikatnie silikonem, pierwszy dzień super jeździła, na drugi dzień zaczęła zdychać po odpaleniu, rozebrałem okazało się że silikon puścił, po wyczyszczeniu, odpaliłem chwilę było ok, rozebrałem go na części tragedii nie było, po wyczyszczeniu znowu to samo, głowiłem trochę i zauważyłem problem z podawaniem paliwa, rozebrałem i bez zbędnego myślenia podmieniłem zaworek iglicowy z oryginalnego 30n2-5, sprzęt chodzi... Dziwne bo w 250 gaźnik działał bez problemu, nasuwa się wniosek że ten bvf nie lubi suchego paliwa...

Czy tu jest poziom paliwa 14mm od lustra paliwa do krawędzi pokrywy? bo dużo informacji jest w necie a konkretnego manuala znaleźć nie mogę...
 
     
mczmok 
Na 2 kołach od 1984


Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy
Wiek: 53
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1914
Skąd: śląskie-Radzionków
Wysłany: 2020-06-06, 06:53   

Taki sam poziom paliwa jak w 30N-2
_________________

 
 
     
mczmok 
Na 2 kołach od 1984


Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy
Wiek: 53
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1914
Skąd: śląskie-Radzionków
Wysłany: 2020-06-26, 22:58   

Inpekcja gaznika po 9000 km, zero zużycia.
Jedna wada uszczelka komory plywakowej nie nadaje się do niczego.
Albo dobry zamiennik, albo masa uszczelniająca.
_________________

 
 
     
Allu 
only 250


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2833
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2020-06-29, 09:27   

mczmok napisał/a:
Inpekcja gaznika po 9000 km, zero zużycia.
Jedna wada uszczelka komory plywakowej nie nadaje się do niczego.
Albo dobry zamiennik, albo masa uszczelniająca.


Ta uszczelka rozpuszcza się w benzynie, ja wyrzuciłem z miejsca...
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
 
 
     
Wolf 


Motocykl: 150 301 Orzeł1
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 751
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 2020-07-13, 19:32   

https://www.jackmotors.pl...&campaign-id=14

Tego nie radzę kupować, przetestowałem i to jest to samo badziewie co dodawana do gaźnika, najlepiej jest dorobić z klingierytu 1mm albo dać z zestawu 0,5mm i posmarować masą uszczelniającą jak mczmok napisał. :piwo:
 
     
kadetm-780 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 369
Skąd: okolice Moniek
Wysłany: 2020-07-14, 16:18   

Ktoś wie, gdzie teraz można dostać ten gaźnik? Na allegro już ich nie ma, a w sklepach typu jackmotors i podobne nie mają na stanie.
 
     
Rafal1480 
Rafal


Motocykl: MZ ETZ 250e
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 230
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2020-07-17, 20:42   

Aliexpres
_________________
- niema takiej ruiny co odbudować by się niedało-
 
     
bysior 

Motocykl: nie mam
Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 21
Skąd: w-wskie
Wysłany: 2020-07-19, 04:34   

Teraz jest inny zamiennik do 250/251: tajwanski Bing 84.
Czy ktos dyma na tym karburatorze?
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5266
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2020-07-19, 09:11   

Kiedyś już bywały te "podajniki paliwa" bo inaczej nie można ich nazwać. To jest jak z najtańszym gaźnikiem chińskim do ETZ. Działa 1 na 10.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 13